Taavi yllättää ja voittaa

Anonyymi

Ollut häätöäänestyksessä 4 kertaa viikon sisällä ja muutenkin eniten, silti hyvin kestänyt. Ei voi tietää miten muiden hermot olisi kestänyt.
Jalka vammautui ja joutui kipeällä jalalla kelkan työntöön ym ja miettimään joutuuko lähtemään siksi talosta.
Valittiin sinisten johtajaksi ja sai kuraa niskaan vaikka siniset itse olisivat jatkaneet Taavin komennossa.
Läheisten kuolemista ei ole kuulema päässyt yli.
Saanut läheisiä ystäviä Lasse, Jasmiina, Samir, Melody. Mahdollisesti molemmat Laurat.
Pekka nosti alussa ennakkosuosikiksi ja kantanut paineita Pekan sanoista.
Viihdyttänyt valvomalla Lassen kanssa joka ilta jutellellen ja siivoten koko kauden.
Ei ole pelkkä kaunis poika, vaan osoittaa Jasmiinan tavoin myös tunteensa, huonot ja hyvät, ei mielistele.
On jarrumiehenä kesät koska tykkää työstään, vaikka palkassa menettää, näin luin vanhasta artikkelista. Parvien rakentaminen kannattavampaa.
Ei ole ekana ruokajonossa tai muussakaan vaan antaa tilaa.
Saanut vähiten ärrää ja muita etuuksia.

Taavia arvostavat tuleeko muuta mieleen..

7

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taavi on rehti mies. Ei ole tarkoituksella tuonut menetyksiään julkisuuteen . Voittopotti saa mennö kenelle tahansa miehistä. Ei ilkeälle Vittumiinalle.

• Anonyymi

Arvostan häntä samoin kuin aloittaja. Mielestäni hän on normaalin näköinen, joten sekään ei minua hämää. Kohteliaisuus ja auttamishalu ovat omaa luokkaansa ja tulee selkärangasta eikä väkisin vääntämällä. Hermo on levännyt tuon Jasmiinan mölyn keskellä, kun Taavia on kuvattu ja annettu hänelle puheenvuoro. Ehdottomasti voittaja-ainesta.

• Anonyymi

Taavi on herkkä, pohtiva, ajattelevainen mies. Hän on tarkka ja kun tekee jotain tekee sen hyvin ja huolella. Hän on kärsivällinen ja pitkäpinnainen. Kun ei jaksa kuunnella turhia löpinöitä on hänellä kyky vetäytyä omiin ajatuksiinsa, Sydämestäni toivon Taaville voittoa.

• Anonyymi

Ehdottomasti näistä viidestä henkilöstä voitto kuuluisi Taaville.

• Anonyymi

Aloittaja kuvasi hienosti Taavin matkaa BB:ssä Olen aivan samaa mieltä.

• Anonyymi

Tärkeintä että Taavi kertoi tuotannollekin sanoneensa, että jos voittaa niin antaa rahat hyväntekeväisyyteen koirille. Nähnyt matkoilla paljon koiria joilla asiat huonosti.
      Muutenkin Taavi, vaikka lihaa syö, lentää, niin varmaan vihrein noista.
      Kertonut ettei vaatteisiin turkista halua, suosii kraanavettä eikä ymmärrä noita vellamovesipulloja talossa, olisi syönyt homeisen juustonkin, koska sen tekemiseen mennyt energiaa paljon.
      Sanoi, ettei halua tavaraa ja omaisuutta ympärilleen, vähän riittää. Käyttää palveluihin mieluummin. Järvenpään 50neliön rivari kaksio toki ja auto on, mutta ei kuulema edes isoa sohvaa halua, yksin kun asuu.

• Anonyymi

Lisäksi silent disco tehtävässä osoitti sinnikkyyden tanssimalla 11 tuntia, ei tiennyt palkintoa tarkasti ennen voittoa vaan joutui vaikeaan tilanteeseen vaihtaessaan asukkaan äänestykseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tämäkin vielä! Steppi suviseuroissa

Nyt on maailmankirjat sekaisin, En ollut uskoa silmiäni. Selvänä teltassa lauloi muiden mukana.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      2572
    2. En minä alussa sua pitänyt kauniina

Mutta nyt olet silmissäni maailman ihanin nainen. En edes käsitä, mitä tapahtui. Pikkuhiljaa muutuit silmissäni haluttavimmaksi naiseksi koko maailmas
      Tunteet
      197
      2367
    3. Voisitko mies kirjoittaa

Jotain kivaa ja siten että tunnistaisin itseni varmasti? Ei ilkeilyjä..
      Ikävä
      55
      1167
    4. Kirjoitan sulle sydämestäni

Syvin toiveeni on päästä kanssasi suhteeseen, saada tutustua sinuun ja että sinäkin tuntisit minut sellaisena kuin olen. Minulla on paljon rakkautta s
      Tunteet
      58
      869
    5. Homseksuaaliksi syntyminen - vuosisadan sumutus?

Tieteellinen fakta on ettei homoseksuaaliksi voi syntyä vaan homoseksuaaliksi ruvetaan. Tätä kylmää ja itsestäänselvää tosiasiaa ei aivan viime vuosik
      Luterilaisuus
      261
      813
    6. uskallatkohan laittaa

Kerro jotain mistä sinussa pidän? Tunnemme toisemme riittävän hyvin tietääksemme toisistamme nämä asiat melko osuvasti.
      Ikävä
      36
      773
    7. Meillä on vain telepaattinen suhde

Tai siis mulla suhun. Yksipuolinen se on, ja romanttinen kaikesta huolimatta. Mielikuvitus korvaa sen, mitä ei koskaan ollut.
      Ikävä
      61
      730
    8. Ei tiemme enää kohtaa

Joten älä odota, että ilmestyisin elämääsi. Se, mitä on tapahtunut on mennyttä, eikä sitä enää saa takaisin. Voi olla, että et näe minua pitkään aikaa
      Ikävä
      69
      725
    9. Body count

Sanotaan että miehellä tulevaisuus ratkaisee ja naisella menneisyys kun etsitään oikeasti vakavaan parisuhteeseen toista. Jos naisella paljastuu oleva
      Sinkut
      238
      716
    Aihe