Moi.
Osaisiko kukaan neuvoa tai onko kokemusta korvan "humputuksesta"?
Eli etenkin paikoillaan kun ei hengitä, alkaa sellainen matala bassomainen humputus.
Kun painaa edes hieman sormella korvan alaosaa, niin lakkaa heti.
Epäilin vaikkua ja olen nyt puhdistellut korvaa aineella ja pumpulla.
Sitten on rintalasta aika jumissa, ehkä fasettilukko, jota venytän.
Sain flimmeriin lääkkeet joita ottanut nyt 1kk joka päivä.
VErenpaineet on suht hyvät, usein 130/80 vaihtelvasti. Syke vaihtelee 60-100.
Olen alkoholisti ja viime ajat juonut joka päivä känniin asti, usein sitten krapulassa ollut todella uupunut ja mennyt iltaan asti, että jaksaa nousta päivän
askareisiin.
Humputus korvassa on tullut nyt uutena, Olin jo kauan luullut että kyseessä
olisi jääkaapin moottori tai liian kovalla olevat stereot siis ilman musiikkia,
(silloin joskus kun johtoliitos väärin, niin kuuluu semmoinen whummmm ääni niistä )
noita kuvaillen siis tunnen oireeni tai sitten jokin traktori joka kaukana ääntelee, mutta vasta 2pv sitten tajusin että korvien välistähän tuo johtuu.
T: Janne
Eli ääni on semmoinen "whum, whum, whun, whum" ikäänku sydämen syke tuntus niinkun korvissa asti.
humputus vasemmassa korvassa
Anonyymi
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde273020Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342732- 1502328
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542269Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241920Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3921737Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1091695- 3191598
- 1351479
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151472