Hyvä ratapistooli 22 cal?

mikä?

Mikä olisi hyvä rata-ase 22cal vapaapistooliammuntaan? Siis koulutaulujen puhkomiseen 25m:stä?

Ammuin jonkin aikaa Ruger MkII:lla, mutta tuntui, että kasa ei pientynyt harjoittelemalla. Myin pois, mutta nyt pitäisi saada oikea ratapistooli, mitä ei ominaisuuksien vuoksi tarvitse vaihtaa.

Mikä merkki, mikä malli. Millaisia kokemuksia tai mielipiteitä. Kerro, kaikki kiinnostaa.

8

2888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LPE

      olisi suht. halpa Browning Buckmark. Saa myös säädettävällä etutähtäimellä, tähtäinlinja aika matala. Omaa kokemusta jonninverran, olen itse vähän tarkempi sillä kuin Rugerilla.

      • Anonyymi

        tarkka ase jo 10v on minulla ollut ei mitään muovia vaan terästä


    • puhutaan

      Niin Hämmerli SP20, Pardini SPE, Walther GSP, Benelli MP90, Feinwerkbau jne...
      Kyllä noilla rugereilla ja buckmarkeilal voia aloitella mutta kyllästyy pian, jos harrastusta vähänkin riittää.

      • ihan samaa

        mieltä ed. kirjoittajan kanssa. Ostin aikoinaan Browning Buckmarkin, mukava ase ampua tauluun leikkimielellä ja 10 cm päästä supikoiraa naamatauluun, mutta nykyään sen tarkkuus ei tunnu enää riittävän radalla(hehheh,"jätkän tarkkuus on muka parempi kuin pistoolin" kuulen jo korvissani). Ehkä mies osuu harhaan välillä, mutta kyllä hiukan paremmalla pistoolilla osuu aika paljon harvemmin harhaan kuin perus pistoolilla. Eli jos siis olet tosissasi aloittamassa harrastusta ja lompakossaa on varaa kannattaa ostaa melko hyvä ase.


      • Anonyymi
        ihan samaa kirjoitti:

        mieltä ed. kirjoittajan kanssa. Ostin aikoinaan Browning Buckmarkin, mukava ase ampua tauluun leikkimielellä ja 10 cm päästä supikoiraa naamatauluun, mutta nykyään sen tarkkuus ei tunnu enää riittävän radalla(hehheh,"jätkän tarkkuus on muka parempi kuin pistoolin" kuulen jo korvissani). Ehkä mies osuu harhaan välillä, mutta kyllä hiukan paremmalla pistoolilla osuu aika paljon harvemmin harhaan kuin perus pistoolilla. Eli jos siis olet tosissasi aloittamassa harrastusta ja lompakossaa on varaa kannattaa ostaa melko hyvä ase.

        itselläni on Browning 22lr ja taattua tarkkuutta 50m radalla 10 laukausta 87 pojoo se on minusta 10v vanhalla aseelle ja 71v ukolle hyvä veto


      • Anonyymi
        ihan samaa kirjoitti:

        mieltä ed. kirjoittajan kanssa. Ostin aikoinaan Browning Buckmarkin, mukava ase ampua tauluun leikkimielellä ja 10 cm päästä supikoiraa naamatauluun, mutta nykyään sen tarkkuus ei tunnu enää riittävän radalla(hehheh,"jätkän tarkkuus on muka parempi kuin pistoolin" kuulen jo korvissani). Ehkä mies osuu harhaan välillä, mutta kyllä hiukan paremmalla pistoolilla osuu aika paljon harvemmin harhaan kuin perus pistoolilla. Eli jos siis olet tosissasi aloittamassa harrastusta ja lompakossaa on varaa kannattaa ostaa melko hyvä ase.

        Kyllä buc vie oikein kun peränpitäjä hallitsee osansa hyvät säädöt ja vakaa käsi


    • hyvä ja halpa

      Katsoppa Venäläinen IJ-35. Kilpa-ase järkevällä hinnalla, kestää vähintäin yhtä paljon ampumista kuin eurooppalaisetkin aseet.

      • Nimetön

        Kannattaa toki katsoa ensisijaisesti käytettyjä rata-aseita. Hyviä on tarjolla kohtuullisen runsaasti kunhan oikeasta paikasta osaa etisä, eivätkä hinnatkaa ole mitään kauhistuttavia. Kunhan on varaa sijoittaa sellaiset 500 euroa, saa taatusti laatuaseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe