Hyvä ratapistooli 22 cal?

mikä?

Mikä olisi hyvä rata-ase 22cal vapaapistooliammuntaan? Siis koulutaulujen puhkomiseen 25m:stä?

Ammuin jonkin aikaa Ruger MkII:lla, mutta tuntui, että kasa ei pientynyt harjoittelemalla. Myin pois, mutta nyt pitäisi saada oikea ratapistooli, mitä ei ominaisuuksien vuoksi tarvitse vaihtaa.

Mikä merkki, mikä malli. Millaisia kokemuksia tai mielipiteitä. Kerro, kaikki kiinnostaa.

8

2512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LPE

olisi suht. halpa Browning Buckmark. Saa myös säädettävällä etutähtäimellä, tähtäinlinja aika matala. Omaa kokemusta jonninverran, olen itse vähän tarkempi sillä kuin Rugerilla.

• Anonyymi

tarkka ase jo 10v on minulla ollut ei mitään muovia vaan terästä

• puhutaan

Niin Hämmerli SP20, Pardini SPE, Walther GSP, Benelli MP90, Feinwerkbau jne...
      Kyllä noilla rugereilla ja buckmarkeilal voia aloitella mutta kyllästyy pian, jos harrastusta vähänkin riittää.

• ihan samaa

mieltä ed. kirjoittajan kanssa. Ostin aikoinaan Browning Buckmarkin, mukava ase ampua tauluun leikkimielellä ja 10 cm päästä supikoiraa naamatauluun, mutta nykyään sen tarkkuus ei tunnu enää riittävän radalla(hehheh,"jätkän tarkkuus on muka parempi kuin pistoolin" kuulen jo korvissani). Ehkä mies osuu harhaan välillä, mutta kyllä hiukan paremmalla pistoolilla osuu aika paljon harvemmin harhaan kuin perus pistoolilla. Eli jos siis olet tosissasi aloittamassa harrastusta ja lompakossaa on varaa kannattaa ostaa melko hyvä ase.

• Anonyymi
        ihan samaa kirjoitti:

mieltä ed. kirjoittajan kanssa. Ostin aikoinaan Browning Buckmarkin, mukava ase ampua tauluun leikkimielellä ja 10 cm päästä supikoiraa naamatauluun, mutta nykyään sen tarkkuus ei tunnu enää riittävän radalla(hehheh,"jätkän tarkkuus on muka parempi kuin pistoolin" kuulen jo korvissani). Ehkä mies osuu harhaan välillä, mutta kyllä hiukan paremmalla pistoolilla osuu aika paljon harvemmin harhaan kuin perus pistoolilla. Eli jos siis olet tosissasi aloittamassa harrastusta ja lompakossaa on varaa kannattaa ostaa melko hyvä ase.

itselläni on Browning 22lr ja taattua tarkkuutta 50m radalla 10 laukausta 87 pojoo se on minusta 10v vanhalla aseelle ja 71v ukolle hyvä veto

• Anonyymi
        ihan samaa kirjoitti:

Kyllä buc vie oikein kun peränpitäjä hallitsee osansa hyvät säädöt ja vakaa käsi

• hyvä ja halpa

Katsoppa Venäläinen IJ-35. Kilpa-ase järkevällä hinnalla, kestää vähintäin yhtä paljon ampumista kuin eurooppalaisetkin aseet.

• Nimetön

Kannattaa toki katsoa ensisijaisesti käytettyjä rata-aseita. Hyviä on tarjolla kohtuullisen runsaasti kunhan oikeasta paikasta osaa etisä, eivätkä hinnatkaa ole mitään kauhistuttavia. Kunhan on varaa sijoittaa sellaiset 500 euroa, saa taatusti laatuaseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8475
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4588
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4138
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3632
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3146
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2910
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2394
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2073
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2056
    Aihe