tämä eroperheiden henkinen sota. Kun joku idiooti hajoittaa tosten perheen ja mies joutuu valitsemaan sutturan tai perheensä väliltä, niin se kulminoituu aina naisen ja lasten syyksi. Outoa. Syyllinenhän on se rikkoja se vieras outolintu harakka joka hajottaa tahalteen toisten perheen ja useita vielä, ja nauttii tilanteesta, kun ei itsellä ole mitään menetettävää eikä onnea jota ei muillakaan saa olla.
Sitten ihmetellään kun lapset jäävät isättömiksi ja perhe taloudellisiin ongelmiin. Mikä on suturan rellestäessä kun vie miehen onnen ja hänen rahat. Hävytöntä ja julmaa.
On aivan oikein ettei lapset saa nähdä isäänsä ja hylkäävät tämän, aivan kuin isä lapsensa. Lapset ja äiti elävät paljon paremmin kjuin tuollasen miehen kanssa jolle oma perhe ei mekritse mitään vaan uskoo sutturoiden lupauksiin, jonka mies kuitenkin itse maksaa.
En ole osallisena moisiin juttuihin, perhe on koossa ja tulee olemaankin, tuollaista tekee vaan onnettomat sutturat jotka etisvät miestä ja rahaa ettei itse tarvi mitäänt ehdä.
Harmillista ja uskomatonta
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398