Antakaa Jumalan lapsille rauha!

Anonyymi

Miksi teidän täytyy tulla tänne rienaamaan! Emmehän mekään tule teidän palstoille riekkumaan. Ainut ero meissä on teihin se, että me olemme armosta osalliset. Muulla tavoin olemme ihan samanlaisia ihmisiä, kuin tekin. Haluamme vain kulkea synnin pois laittajina tässä armon ajassa. Ettekö tekin haluaisi?
Jos ette, niin menkäät pois, älköönkään meitä rienatko tai pilkatko. Voi nimittäin tulla aika, että ovet katuja vasten suljetaan, eikä teille enää saarnatakkaan syntejä anteeksi, vaikka haluaisitte. Kannattaa miettiä tätä!!!

Toisekseen, kultainen kynttilänjalka voidaan viedä myös täältä pois, jos rienaatte meitä niin, että useimmat väsyvät ja jättävät uskon. Tämä tarkoittaa siis sitä, että kun saatte houkuteltua uskovaisia synnin pimeyteen, ei kohta ole enää uskovaisten joukkoa täällä Suomessa. Jumala ohjaa silloin herätykset muualle. Jo nyt tätä on tapahtumassa, sillä esimerkiksi Afrikassa on viime aikoina ollut runsaasti parannuksen tekijöitä. Uusia siioneita perustetaan jatkuvasti. Samaan aikaan kotosuomessa joudutaan miettimään Rauhanyhdistysten sulkemisia ja yhdistämisiä.
Jos haluatte, että elävää uskoa löytyy jatkossakin täältä Suomesta, niin kehotan teitä lopettamaan rienaamisen ja pois viekoittelemisen! Antakaa Jumalan lapsille rauha!

148

1041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Ainut ero meissä on teihin se, että me olemme armosta osalliset. Muulla tavoin olemme ihan samanlaisia ihmisiä, kuin tekin."

Ok, onpa pieni ero, te pääsette taivaaseen ja me muut helvettiin, muuten olemme samanlaisia. Näin uskoo vl.

• Anonyymi

Entä sitten. Näinhän se menee. On vain kaksi tietä. Kumman valitset? Kannattaisi uskoa evankeliumi tässä ajassa! Tervetuloa seuroihin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entä sitten. Näinhän se menee. On vain kaksi tietä. Kumman valitset? Kannattaisi uskoa evankeliumi tässä ajassa! Tervetuloa seuroihin!

Lestadiolaistenkin olisi syytä huomata, että on uskovia muissakin piireissä.

• Anonyymi

Niin samna tiedän..lestit menee mottoritietä taivaaseen,kun anteeksi annettu synnit vaikka lapselta..ja me muut menemme oikopäätä helvettiin !
        Hyvä Lars Levi ! (pohojesen ahistaja,1800-luku)

• Anonyymi

Ihan samaa huutaa jehovat hellarit vaparit babtistit.... He on Jumalan lapsia vain he pelastuu ja juutalaiset ulisee he on valittu kansa ja mormonit myös...

• Anonyymi

Teidän Jumalan lapsia perustuu toisten vikojen etsimiseen.

• Anonyymi

Muistan ikuisesti yhden tv-haastattelun, jossa totinen nuori lestatyttö pamautti: ”Se nyt on vain niin, että me menemme taivaaseen ja kaikki muut helvettiin!” Mutta miten lestat jaksavat tällaista Jumalan mielitiettynä olemista, luulisi olevan hiukan raskasta, toisaalta… 🤔

• Anonyymi

Ei sekään tyttö ole enää lesta ellei ole parannusta sitten tehnyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sekään tyttö ole enää lesta ellei ole parannusta sitten tehnyt.

TV-ohjelma kertoi hyvin, mitä puhuu aivopesty lapsi/nuori.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TV-ohjelma kertoi hyvin, mitä puhuu aivopesty lapsi/nuori.

Minusta tuo kertoo paremminkin uskon vahvuudesta. Ei tarvitse etsiä ympäri maailmaa omaa uskoa/näkemystä, kun on jo saanut parannuksen armon ihan kotosuomessa. Onnellisessa asemassa ovat he.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuo kertoo paremminkin uskon vahvuudesta. Ei tarvitse etsiä ympäri maailmaa omaa uskoa/näkemystä, kun on jo saanut parannuksen armon ihan kotosuomessa. Onnellisessa asemassa ovat he.

Luitko edellisen kommentin, että sekin tyttö on saanut lähtemisen armon, päässyt vapauteen.

• Anonyymi

Se tyttö on nykyään uskoton. Tosi moni on kieltänyt uskon ja niin myös tämä tv-haastattelussa ollut tyttökin. Miksi elävä evankeliumi ei kelepaa, se ihimetyttää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luitko edellisen kommentin, että sekin tyttö on saanut lähtemisen armon, päässyt vapauteen.

Tosi moni on viime aikoina kieltänyt uskon. Tämä tyttö tosin lähti aikakausia sitten. Vuodesta 2010 alkaen alkoi ”kieltobuumi”, joka ei näytä tyrehtyvän. Edelleen lähtijöitä on paljon, joka on todella surullista. Aikoinaan Vuokko Ilolat, Topi Linjamat, Johannes Alarannat yms muut valtakunnan riekkujat saivat houkuteltua ison joukon pois tästä joukosta. Jumalan lasten joukko on pienentynyt huomattavasti ja enää ei ole lainkaan itsestään selvää, että lapset pysyvät uskomassa. Eikä sekään, että perheet pysyvät kasassa. Perheitä nimittäin on hajonnut uskomattoman paljon. Avioerobuumi on aivan ennennäkemätöntä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tyttö on nykyään uskoton. Tosi moni on kieltänyt uskon ja niin myös tämä tv-haastattelussa ollut tyttökin. Miksi elävä evankeliumi ei kelepaa, se ihimetyttää!

"Miksi elävä evankeliumi ei kelepaa, se ihimetyttää!"

Kyllä se itseasiassa kelpaisikin mutta kun ei monetkaan sitte haluaisi luopua mistään kivoista maailmallisista asioista.

• Anonyymi kirjoitti:

"Miksi elävä evankeliumi ei kelepaa, se ihimetyttää!"

Kyllä se itseasiassa kelpaisikin mutta kun ei monetkaan sitte haluaisi luopua mistään kivoista maailmallisista asioista.

Missä ilmenee elävä evankeliumi Raamatussa ja mitä se mielestäsi merkitsee???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi moni on viime aikoina kieltänyt uskon. Tämä tyttö tosin lähti aikakausia sitten. Vuodesta 2010 alkaen alkoi ”kieltobuumi”, joka ei näytä tyrehtyvän. Edelleen lähtijöitä on paljon, joka on todella surullista. Aikoinaan Vuokko Ilolat, Topi Linjamat, Johannes Alarannat yms muut valtakunnan riekkujat saivat houkuteltua ison joukon pois tästä joukosta. Jumalan lasten joukko on pienentynyt huomattavasti ja enää ei ole lainkaan itsestään selvää, että lapset pysyvät uskomassa. Eikä sekään, että perheet pysyvät kasassa. Perheitä nimittäin on hajonnut uskomattoman paljon. Avioerobuumi on aivan ennennäkemätöntä!

Nyt kun nettiaikana on Raamattua pystynyt helposti tutkimaan ni monet ovat menettäneet uskonsa Raamattua lukemalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avioerobuumi on meneillään mullakin on nyt kolme sisarusta päätynyt avioeroon ja yhellä näistä 10lasta.

• Anonyymi

JEREMIA 29:26 tutki tarkkaan kuule kuka keksi jalkapuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni on uskossa Jeesukseen vaikka ei kuulu lahkoon eikä vapaamuurareiden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avioerobuumi on meneillään mullakin on nyt kolme sisarusta päätynyt avioeroon ja yhellä näistä 10lasta.

Ainakin 10 kertaa saanut penistä sisään .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne ei kiellä uskoaan Jeesukseen vaan sinuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hellarivaoareille ero on syntiä no ne on kaikki eronnut.

• Anonyymi

"Haluamme vain kulkea synnin pois laittajina tässä armon ajassa."

Tässä käsityksessä on varmaan suuria opillisia eroja. On todella uskovaisia, jotka elävät miten uskovat ja heidän käyttäytymisensä on yhteisön arvojen mukaista. Mutta on niitä synnin poislaittajia, jotka elävät miten elävät - he ovat ymmärtämäsdä vapauden niin, että mitä tahansa voi tehdä, kunhan vain panee syntiä pois vaikka vain seurapenkissä. Tulee huomata, että jos väärään tekoon ja menettelyyn liittyy joku toinen henkilö, asia ei ole korjattu vain poispanemalla, vaan siihen liittyy velvollisuus korjata asia kasvtusten ja mahdollisten korvausten maksaminen.

• No, tee parannus ja käy kasteella, siellä saat syntisi anteeksi.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

No, tee parannus ja käy kasteella, siellä saat syntisi anteeksi.

Ei synnit suklailemalla häviä

• Anonyymi kirjoitti:

Ei synnit suklailemalla häviä

Eikö?
        Et ilmeisesti tiedä, mitä HPE;llä jaetaan, ei suklaata, vaan; Matt 26 ; 26Ja heidän syödessään Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi opetuslapsillensa ja sanoi: "Ottakaa ja syökää; tämä on minun ruumiini".
        27 Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
        28 Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.

Näin tehdään, koskeekohan se ollenkaan Sinua, mieti.

• Anonyymi

Vanhoillislestadiolaisuus pilaa ja on pilannut hyvin monen elämän. Siis heidän, joita te vanhoillislestadiolaiset ilkiästi kutsutte katkeriksi ja ties millä termeillä.

Olkoon tämä keskustelupalsta edelleenkin terapiapalsta heillekin.

• Anonyymi

Tämä todellakin on terapiapalsta meille, joiden elämän SRK tuhosi, emme saaneet elää normaalia elämää.

• Anonyymi

Eihän alkoholismi palstallakaan keskustella siitä kuinka alkoholisti vanhemmat pilasivat lapsuuden. On niitä traumoja muillakin, mutta ei sitä tarvi netissä huudella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän alkoholismi palstallakaan keskustella siitä kuinka alkoholisti vanhemmat pilasivat lapsuuden. On niitä traumoja muillakin, mutta ei sitä tarvi netissä huudella.

Hoitovääryydet ja niistä keskusteleminen on vasta alussa, vaikka asiat ovat olleet enempi esillä vuoden 2000 alkupuolelta lähtien. Hoitajien näyttää olevan todella vaikea tunnustaa tekojaan saatikka että he olisivat lähteneet korjaamaan ja korvaamaan niitä. Hoitajat ovat syntielämällään tuhonneet monta arvokasta elämää. Monet ovat saaneet elää vuosia ja vuosikymmeniä kateellisten hoitajien keksimien perättömien ja valheellisten juorujen / mustamaalaamisen taakkojen alla. On todella tärkeää, asioita ja tapauksia pidetään esillä ja niistä puhutaan.

"Älkää itse kostako, rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä on kirjoitettu: ”Minun on kosto, minä maksan takaisin, sanoo Herra.” "

• Anonyymi

Toivoisin sinulle Kristuksen mieltä! Nyt olet synnin turmelema, joka näet vain pahuuden tässä Jumalan lasten joukossa. Se ei ole kuitenkaan totta, sillä sielunvihollinen on vain sumentanut näkökykysi! Toivottavasti saat parannuksen armon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivoisin sinulle Kristuksen mieltä! Nyt olet synnin turmelema, joka näet vain pahuuden tässä Jumalan lasten joukossa. Se ei ole kuitenkaan totta, sillä sielunvihollinen on vain sumentanut näkökykysi! Toivottavasti saat parannuksen armon!

Rukoilen sinulle parannuksen armoa, että näkisit asiat oikeassa valossa etkä vain suin päin olisi puolustamassa omaa näkökantaasi sinulle täysin vieraaseen tapaukseen, koska se on väärä. Sinun tulisi neuvoillasi ohjata väärintekijät korjaamaan ja korvaamaan tehdyt vääryydet. Se on oikeamielisen Jumakan tahto.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö tupakointi, joka saastuttaa muitakin ja pedofilia ole mitään?
        Mitä ole mieltä niistä tuhansista tapauksista.

• Anonyymi kirjoitti:

Kristuksen mieli??
        Älä viitsi, Kristus Jeesus ei ole teillä edes kaikkivaltias, sehän on se maaliko saarnaaja, joka tekee Jeesuksen ristintyön turhaksi ja kerää itse pinnat siitä kotiinsa.
        Jeesuksen tuntevana, Hänen mielensä ei koskaan ollut maaritteleva synti toistamiseen tekevälle.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Kristuksen mieli??
        Älä viitsi, Kristus Jeesus ei ole teillä edes kaikkivaltias, sehän on se maaliko saarnaaja, joka tekee Jeesuksen ristintyön turhaksi ja kerää itse pinnat siitä kotiinsa.
        Jeesuksen tuntevana, Hänen mielensä ei koskaan ollut maaritteleva synti toistamiseen tekevälle.

Sinä pinnasänky oot yksi demonipesä. Samanlainen demonien riivaama rienaaja, mitä Saalemin pastori! Teissä ei totisesti asu Pyhä Henki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä pinnasänky oot yksi demonipesä. Samanlainen demonien riivaama rienaaja, mitä Saalemin pastori! Teissä ei totisesti asu Pyhä Henki!

Sama henkilö tämä pinnasänky ja saalemin pastori.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Kristuksen mieli??

UT:ssa on kaksi jaetta, joissa mainitaan kaikkivaltias. Kukahan on kyseessä? Jeesuksen opetuslapset ja apostolit eivät mainitse mitään Jeesuksen kaikkivaltiudesta.
        Luuk. 22:69
        Mutta tästedes Ihmisen Poika on istuva Kaikkivaltiaan oikealla puolella." [Ps. 110:1; Mark. 13:26 ; Ap. t. 7:56; Room. 8:34; Hepr. 1:3]
        2. Kor. 6:18
        ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias. [2. Sam. 7:14; Jes. 43:6]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoi räkänokka asiaa, älä demonisoi kirjoittajaa.
        Etkö todella taju, että olet pelle.

• Anonyymi kirjoitti:

UT:ssa on kaksi jaetta, joissa mainitaan kaikkivaltias. Kukahan on kyseessä? Jeesuksen opetuslapset ja apostolit eivät mainitse mitään Jeesuksen kaikkivaltiudesta.
        Luuk. 22:69
        Mutta tästedes Ihmisen Poika on istuva Kaikkivaltiaan oikealla puolella." [Ps. 110:1; Mark. 13:26 ; Ap. t. 7:56; Room. 8:34; Hepr. 1:3]
        2. Kor. 6:18
        ja olen oleva teidän Isänne, ja te olette minun poikiani ja tyttäriäni. Näin sanoo Herra, Kaikkivaltias. [2. Sam. 7:14; Jes. 43:6]

No minä ostan, koska teillä ei asiaa tunneta.
        Jumala, Adonai on ollut kaikkivaltias siihen asti, eli kun Jeesus oli luokkaa 31v ja silloin Hän antoi Valtansa Pojalleen.
        Josta mm Matteus 11;27 "Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni. Poikaa ei tunne kukaan muu kuin Isä eikä Isää kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.
        Jossa samalla ilmoitti, että kukaan ei pääse Isän Jumalan juttusille, ensin kun Poika Hänet ilmoittaa, mutta siitä on ulkona SRK, koska ei myönnä Jeesuksen kaikkivaltiasuutta.

Tästä Hän puhui, ollessaan kotiseudullaan Galileassa.

Asiasta mainitsee myös seuraavat kohdat, eli arvauksesi 2 kpl meni metsään; Matt. 28:18; Joh. 13:3, Joh. 17:2 | Joh. 1:18, Joh. 7:28,29.
        Niitä on yhteensä 8 kpl.

Vanhan Testamentin vahvistus on Dan 7;14, joten voit itse sen kastoa, ja niitä on yhteensä 23 kappaletta.

Mainitse, jos haluat jatkoa kaikkivaltiasuuden tulevaisuudesta.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

No minä ostan, koska teillä ei asiaa tunneta.
        Jumala, Adonai on ollut kaikkivaltias siihen asti, eli kun Jeesus oli luokkaa 31v ja silloin Hän antoi Valtansa Pojalleen.
        Josta mm Matteus 11;27 "Kaiken on Isäni antanut minun haltuuni. Poikaa ei tunne kukaan muu kuin Isä eikä Isää kukaan muu kuin Poika ja se, jolle Poika tahtoo hänet ilmoittaa.
        Jossa samalla ilmoitti, että kukaan ei pääse Isän Jumalan juttusille, ensin kun Poika Hänet ilmoittaa, mutta siitä on ulkona SRK, koska ei myönnä Jeesuksen kaikkivaltiasuutta.

Tästä Hän puhui, ollessaan kotiseudullaan Galileassa.

Asiasta mainitsee myös seuraavat kohdat, eli arvauksesi 2 kpl meni metsään; Matt. 28:18; Joh. 13:3, Joh. 17:2 | Joh. 1:18, Joh. 7:28,29.
        Niitä on yhteensä 8 kpl.

Vanhan Testamentin vahvistus on Dan 7;14, joten voit itse sen kastoa, ja niitä on yhteensä 23 kappaletta.

Mainitse, jos haluat jatkoa kaikkivaltiasuuden tulevaisuudesta.

Sana "kaikkivaltias" esiintyy 2 kertaa UT:ssa. Kaikkivaltias Jumala valtuutti Poikansa. Valtuuttaja on suurempi kuin valtuutettu . Sinunlaisen demonihemmon kanssa nyt ei kannata alentua keskustelee.

• Anonyymi kirjoitti:

Sana "kaikkivaltias" esiintyy 2 kertaa UT:ssa. Kaikkivaltias Jumala valtuutti Poikansa. Valtuuttaja on suurempi kuin valtuutettu . Sinunlaisen demonihemmon kanssa nyt ei kannata alentua keskustelee.

Miten sinä ne lasket, eihän sinulla ole Kirjaa.
        Lainaa se ja lue antamani kohdat, niin pääset vielä pitkälle. Käsite ratkaisee.

Laitan sinulle alkuteksti, koska sitäkään sinulla ei ole, eikä siinä ole mitään valtuutuksia.
        Matt 28:18. Ja Jeshua tuli puhumaan heidän kanssaan, ja hän sanoi heille: "Minulle on annettu kaikki käskyvalta taivaissa ja maan päällä, ja samoin kuin minun Isäni lähetti minut, minä lähetän teidät.
        Ajattele, kuinka suuri Jeesus on; "Minulle on annettu kaikki käskyvalta taivaissa ja maan päällä.
        Eli joka paikassa, myös teillä kotona, mutta ethän sinä tottele tuomitsijaasi.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Laitan sinulle alkuteksti, koska sitäkään sinulla ei ole, eikä siinä ole mitään valtuutuksia.
        Matt 28:18. Ja Jeshua tuli puhumaan heidän kanssaan, ja hän sanoi heille: "Minulle on annettu kaikki käskyvalta taivaissa ja maan päällä, ja samoin kuin minun Isäni lähetti minut, minä lähetän teidät.
        Ajattele, kuinka suuri Jeesus on; "Minulle on annettu kaikki käskyvalta taivaissa ja maan päällä.

Niin ja mitäs se Jeesus käskikään meidän tehdä? Olisiko syntien anteeksi antamisella jotain tekemistä asian kanssa? Huvittaa te epäuskoiset fariseukset, luulette uskovanne mutta ette osaa pitää edes Jeesuksen käskyjä saati ymmärtää mitä Hän opetti.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Luulotteleva ihminen, itseään täynnäoleva elää kuvitusmaailmassaan , unohtaen Jumalan valta-aseman.
        Tit.3:
        9 Vältä typeriä väittelyitä, sukuluetteloita sekä lakia koskevia riitoja ja kiistoja, sillä ne ovat hyödyttömiä ja turhia. [1. Tim. 1:4 ]
        10 Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti. [Room. 16:17 ]
        11 Sinähän tiedät, että tuollainen ihminen on kieroutunut ja tekee syntiä. Hän tuomitsee itse itsensä.
        1. Piet. 1:17
        Ja jos kerran te rukoillessanne kutsutte Isäksi häntä, joka puolueettomasti tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin eläkää jumalanpelossa tämä muukalaisuutenne aika. [Fil. 2:12]
        Apt.17:
        30 "Tällaista tietämättömyyttä Jumala on pitkään sietänyt, mutta nyt sen aika on ohi: hän vaatii kaikkia ihmisiä kaikkialla tekemään parannuksen. [Luuk. 24:47; Ap. t. 14:16; Tit. 2:11]
        31 Hän on näet määrännyt päivän, jona hän oikeudenmukaisesti tuomitsee koko maailman, ja tuomarina on oleva mies, jonka hän on siihen tehtävään asettanut. Siitä hän on antanut kaikille takeet herättämällä hänet kuolleista." [Luuk. 20:18; Ap. t. 10:42]

• Anonyymi kirjoitti:

Jäi kirjoittamatta, että alkukieli ei käytä, josta jo mainitsin sanaa kaikkivaltias, vaan sanaa "käskyvalta", joka on samaa sanomana. Niitä on useita UT;ssa.
        Panen esimerkin Matt 28:18 Ja Jeshua tuli puhumaan heidän kanssaan, ja hän sanoi heille: "Minulle on annettu kaikki käskyvalta taivaissa ja maan päällä, ja samoin kuin minun Isäni lähetti minut, minä lähetän teidät.
        Muuten vaan, lisäämään ymmärrystäsi.

• Anonyymi

Hellarivaparit jehovat on vääriä opetuksia ja muissa uskonnoissa kielletään Jeesus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joulu tulossa voisitte viettää yhden joulun niin että ette näe yhtäkään vikaa muissa ihmisissä.

• >> Ainut ero meissä on teihin se, että me olemme armosta osalliset.>>

Ette ole jos katsotte liikkuvaa kuvaa tai juotte punaviiniä.

• Anonyymi

voi aikoja vuosiluku on jo 2020 ja aina vain joutuu lukemaan näitä samoja lestfraaseja.

milloin avaatte Raamatun siellä kotona.

• Anonyymi

Pieni korjaus, vuosiluku on 2021. Mutta sittenkin , on hämmästyttävää, että jotkut perustelevat itsensä paremmuuden noin 2000 vuotta vanhalla epämääräisellä tarinalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Pieni korjaus, vuosiluku on 2021. Mutta sittenkin , on hämmästyttävää, että jotkut perustelevat itsensä paremmuuden noin 2000 vuotta vanhalla epämääräisellä tarinalla.

Ketkä jotkut? Ei ainakaan Vellut, eihän sillä käytetä Raamattua?

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Ketkä jotkut? Ei ainakaan Vellut, eihän sillä käytetä Raamattua?

Sinuna, tollasena demonipesänä olisin aika hiljaa!

• Anonyymi kirjoitti:

Sinuna, tollasena demonipesänä olisin aika hiljaa!

Jotenkin tutuu siltä, että olet itse demonien mädäntämä, koska puhut heistä kun kavereistasi.
        Hieman taustaa, eläthän hellenistisessä kulttuurissa.
        Demoni oli antiikin kreikkalaisilla muun muassa Homeroksen mukaan jumaluusolento, joka oli ihmisen kaksoisolento tai suojelushenki.
        Sokrates kertoi, että hänellä on oma daimonion, joka antoi hänelle neuvoja. Myöhemmin demoneista tuli alempien jumalolentojen yleisnimi

• Anonyymi

Su kannattas varmaan Jumalaa rukoilla laittamaan piru kuriin.

• Anonyymi

Rukoilin ja sain lähtemisen armon.

• Rukoilen päittäin. jatkuvasti Jeesusta, sillä Hänellähän on kaikki valta, jota vellut eivät usko.

• Kannattaako? Hän ei sinua, eikä muitakaan kuule.
        Tee parannus, etsi Jeesus, niin jää jonkinlainen mahdollisuus.
        Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Kannattaako? Hän ei sinua, eikä muitakaan kuule.
        Tee parannus, etsi Jeesus, niin jää jonkinlainen mahdollisuus.
        Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.

En ottais neuvoja vastaan demonipesältä! Parempi noudataa Kristuksen mielen mukaisia asioita!

• Anonyymi kirjoitti:

En ottais neuvoja vastaan demonipesältä! Parempi noudataa Kristuksen mielen mukaisia asioita!

Väitätkö etten ole Kristuksen mies? Hui sentään ajattelematon.
        Minut on aikuisen kastettu Jeesukseen, joten olen Hänet päälleni pukenut. Onko se jäänyt huomioimatta,
        Yksikään Vellu ei ole saanut kastetta, koska kukaan ei kasta lahkolaisia, vai onko Sinut, kuka sinut kastoi.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Väitätkö etten ole Kristuksen mies? Hui sentään ajattelematon.
        Minut on aikuisen kastettu Jeesukseen, joten olen Hänet päälleni pukenut. Onko se jäänyt huomioimatta,
        Yksikään Vellu ei ole saanut kastetta, koska kukaan ei kasta lahkolaisia, vai onko Sinut, kuka sinut kastoi.

Oletko pettynyt kasteeseesi, katkerana rienaat palstalla. Onko demoneilla osaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko pettynyt kasteeseesi, katkerana rienaat palstalla. Onko demoneilla osaa?

Tuon sitä elämäni suurinta iloa, sekä pelastusvarmuutta sokeille palstalle, kokemuksella sillä tehän ette toimi Raamatun mukaan.
        Mrk 16,16 Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen,
        Yllätytkö. Elät itse demoneissa, kun et usko Jeesusta.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Tuon sitä elämäni suurinta iloa, sekä pelastusvarmuutta sokeille palstalle, kokemuksella sillä tehän ette toimi Raamatun mukaan.
        Mrk 16,16 Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen,
        Yllätytkö. Elät itse demoneissa, kun et usko Jeesusta.

Lopeta tuo lähetystyösi palstalla, kun herätät lähinnä huumoria noilla sydämettömillä kommenteillasi. Pitää olla jotain vakavaa puutetta ymmärryksessä, kun luulee kaikkien kommentoijien olevan vl:iä. Ei kaikki vapaitten suuntien lahkolaiset ovat yhtä moukkia kuin
        sinä. Jeesus muuten on sanonut:
        Joh. 12:44
        Jeesus huusi kovalla äänellä: "Joka uskoo minuun, ei usko minuun, vaan lähettäjääni.
        Sinä jumalattomana olet ehdolla kadotukseen.

• Anonyymi

Jumalan lapset työntyivät koteihimme ja myivät valheella ja painostuksella asiasta tietämättömille vanhuksille ylihinnoiteltuja tai täysin tarpeettomia remontteja.

• Anonyymi

Jumalan lapset tekee tätä liikkeen täydellä tuella.

• Näin varmaan, saastaisuus on tunnusmerkistönne ykkösjuttuja.

• Anonyymi

On todella epäselvää, että ketkä ovat Jumalan lapsia. Tunnen monta "hoitajaa", jotka eivät sitä ole, vaikka seuroissa kulkevatkin. Puheilla ei ole merkitystä, teot ja käyttäytyminen määrittelevät uskovaisuuden.

• Todellisuudessa he ovat omien Isiensä lapsia, vailla mitään etu- asemaa.

• Anonyymi

Öö miksi se on keneltäkään pois että joku löytää rauhan vl-uskossa? Jos katsoo suomen kristillistä kenttää, niin eipä kukaan ole haukkumassa esim. tv7:n antimia, vaikka se on täynnä huijari uskovia. Ei kukaan hauku "Jeesus-bussilaisia" ja ihmisiä jotka tyrkyttävät oman uskonsuuntansa trakaatteja kaduilla. Vl:t sentään eivät tuputa uskoa kenellekkään. Netistä voi kuunnella jos kiinnostaa.

• Anonyymi

Hmmm...miten saatat sanoa heitä huijariuskovaisiksi? Sitten ihmettelet, miksi teitä arvostellaan.

Olisiko hyvä pysähtyä hetkeksi herättelemään omia ajatuksiaan, ei siis opetettuja. Mikä on oikein, mikä väärin. Sitä on läheltä vaikea havaita, kun jatkuvasti syötetään sitä vain me oppia.

Tästä syystä lähdin vl:stä, kun ymmärsin tämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hmmm...miten saatat sanoa heitä huijariuskovaisiksi? Sitten ihmettelet, miksi teitä arvostellaan.

Olisiko hyvä pysähtyä hetkeksi herättelemään omia ajatuksiaan, ei siis opetettuja. Mikä on oikein, mikä väärin. Sitä on läheltä vaikea havaita, kun jatkuvasti syötetään sitä vain me oppia.

Jeesus-bussseissa todellakin on huijariuskovaisia. Esim Patrick Tiainen, joka eli salaisessa homosuhteessa ja levitti sanomaansa keräten samalla fyrkkaa omaan taskuun. Ja näitä vastaavia on ollut useita kautta sivun. He ovat näitä, jotka liikkuvat Jeesus-busseilla turuilla ja toreilla keräämässä kännikaloilta rahat parempaan talteen. Nämä myös houkuttelevat näitä samoja elämän runtelemia kännikaloja kauppojen hävikkiruoalla ja värvää heitä seurakuntaan mukaan. Monissa villeissä huijausseurakunnissa kolehdit kerätään suoraan seurakuntavanhinten omiin taskuihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus-bussseissa todellakin on huijariuskovaisia. Esim Patrick Tiainen, joka eli salaisessa homosuhteessa ja levitti sanomaansa keräten samalla fyrkkaa omaan taskuun. Ja näitä vastaavia on ollut useita kautta sivun. He ovat näitä, jotka liikkuvat Jeesus-busseilla turuilla ja toreilla keräämässä kännikaloilta rahat parempaan talteen. Nämä myös houkuttelevat näitä samoja elämän runtelemia kännikaloja kauppojen hävikkiruoalla ja värvää heitä seurakuntaan mukaan. Monissa villeissä huijausseurakunnissa kolehdit kerätään suoraan seurakuntavanhinten omiin taskuihin.

aahaaa että willeissä niin tehtään, missä niitä willejä seurkuntia mahtaa vaikuttaa kerro osote ainakin muutama !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuo sitten sitä suvaitsevaisuutta?

Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.

• Olet syntynyt valheeseen, elät valheessa tuputtamisen suhteen. Tälläkin osiolla on puolet vellujen pakanauskon tuputtajia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatan sanoa heitä huijareiksi sen takia että he ovat huijareita. Avaa sinäkin jo silmäsi, koko tv7 kanava on ihan kamalaa epäuskon hapatusta.

• Raamattu ei tue ajatusta; löytää rauhan vl-uskossa?
        Mutta itse Jeesus lupaa omilleen; Johanneksen evankeliumi:
        14:27 Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.

Miten muuten perustelisit "uskosi" ihmisille praktaattein, kuten me kerromme kaduilla Jeesuksesta, emme Kerhosta, johon kuulumme.
        Teillä ei ole perusteita lähetystyöhön, sillä SRK;ssa ei ole yhtään palkattua lähetystyöntekijää.
        Vapaissa suunnissa lähes jokaisella seurakunnalla on nimikkolähetti, ja Heillä on mukana ilosanoma Jeesuksesta.

Muuten, oletko huomannut, että Vellut supistuvat kovaa vauhtia, miksi siksi kun ei tule katutyöllä lisää porukkaa ja omat eivät jaksa katsella epä- pätevää opetusta ja ohjausta.

• Anonyymi kirjoitti:

Usein raha menee yksiin taskuihin.
        Vielä muutama vuosi sitten, kun puhujat kahden kesken antoivat kärsiville synnit anteeksi, oli housuntaskut täynnä rahaa illan päätteiksi.
        Mikä on huijausta, eikö tämä.
        Auto oli kyllä aina uusi alla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On ne huijareita rahankeruuta myyvät tavarat rahasta osa viedään venäläisille Viroon fakta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

No ei ole parantunut,Just päinvastoin.

• Anonyymi

Koska epäjumalanpalveluksenne on suurinta rienausta. Meillä oikean jumalan seuraajilla on velvollisuus julistaa teille totuus. Syökää pastaa niin löydätte hirviön.

• Anonyymi

Täytyy olla aivopesty jos väittää olevansa Jumalan lapsi.

• Anonyymi

Oliko tämä evankeliumia?

• Anonyymi

Nykyään huudellaan suvaitsevaisuuden perään, mutta vl:sia ei suvaita.

• Anonyymi

Lähtisikö se itsestä?

• Anonyymi

Johtusiko se siitä, että vl:sina esiintyy niin monenlaista arvoiltaan hyvinkin epämääräistä porukkaa. Syvä suvaitsevuus ja kunnioitus on varmasti niitä kohtaan, jotka oikeasti elävät yhteisön arvomaailman mukaisesti ja joista myös ulkopuolinen voi sanoa, että siinä on uskovainen ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johtusiko se siitä, että vl:sina esiintyy niin monenlaista arvoiltaan hyvinkin epämääräistä porukkaa. Syvä suvaitsevuus ja kunnioitus on varmasti niitä kohtaan, jotka oikeasti elävät yhteisön arvomaailman mukaisesti ja joista myös ulkopuolinen voi sanoa, että siinä on uskovainen ihminen.

Mutta kun SRK opettaa jo suvaitsemattomaksi.

Pelkästään "vain me" -oppi on itsensä ylentämistä ja muiden alentamista periaatteeltaan . Suvaitsemattomuutta muiden uskoa kohtaan. Raamattu kun ei sano, että pitää tietyllä tavalla uskoa tai olla vl. Tämän syvemmälle Raamattuun ei kannata mennä, sillä se menisi taas iänikuiseen juupas-eipäs keskusteluun. Sieltä kun löytyy perustelu juulle ja eipälle yhtälailla.

Olen itse vl suvuista, enkä voi monesta sanoa, että siinäpä oikea uskovainen. Ja tätä en tarkoita pilkalla, vaan todella ja vakavasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitä on vähän ja ne eivät suinkaan ole niitä, jotka ovat aktiivisimpia seurapenkkiläisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun SRK opettaa jo suvaitsemattomaksi.

Pelkästään "vain me" -oppi on itsensä ylentämistä ja muiden alentamista periaatteeltaan . Suvaitsemattomuutta muiden uskoa kohtaan. Raamattu kun ei sano, että pitää tietyllä tavalla uskoa tai olla vl. Tämän syvemmälle Raamattuun ei kannata mennä, sillä se menisi taas iänikuiseen juupas-eipäs keskusteluun. Sieltä kun löytyy perustelu juulle ja eipälle yhtälailla.

Olen itse vl suvuista, enkä voi monesta sanoa, että siinäpä oikea uskovainen. Ja tätä en tarkoita pilkalla, vaan todella ja vakavasti.

"Olen itse vl suvuista, enkä voi monesta sanoa, että siinäpä oikea uskovainen. Ja tätä en tarkoita pilkalla, vaan todella ja vakavasti."

Olen itse synytnyt vl-perheeseen ja puhut täysin oikein.

• Anonyymi

Taikauskoisia hörhöjä te olette. Uskotte jotain itämaisten paimentolaisten tarukokoelmaa, jotka sisälsi ainoastaan vertauskuvallisia tarinoita.

• Anonyymi

Te uskottomat ootte umpisilmäisiä, eli ette näe, kuinka hukassa olette. Synti on pimentänyt teidänne silmät! Siksi puhutte halvetellen Jumalan lapsista!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te uskottomat ootte umpisilmäisiä, eli ette näe, kuinka hukassa olette. Synti on pimentänyt teidänne silmät! Siksi puhutte halvetellen Jumalan lapsista!

Sopisit hyvin hoitajaksi. Verbaliikka hallussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopisit hyvin hoitajaksi. Verbaliikka hallussa.

Älä rienaa, sinä synnin pimentämä umpisilmäinen syntisäkki!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä rienaa, sinä synnin pimentämä umpisilmäinen syntisäkki!

Jatka vain...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatka vain...

Oletko tosiaan noin umpisilmäinen, ettet näe omaa tilaasi? Kannattais tehdä parannus ja käydä armon lähteelle!

• Anonyymi

Mehtämän on kuin syöjättärensäkin. Satu on kuin metsä:
      kuka sen poluilla vaeltaa,
      tulee itseään vastaan
      eikä palaa samana takaisin.
      Se on maailmassa.

• Anonyymi

Ette te ole Jumalan lapsia vaikka itseänne siksi kutsutte. Lahkolaisia te olette.

• Anonyymi

Niin sinä luulet, kun et ole armosta osallinen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinä luulet, kun et ole armosta osallinen!

Niin moni luulee olevansa armosta osallinen mutta voi viimeisellä tuomiolla tulla karu yllätys.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin moni luulee olevansa armosta osallinen mutta voi viimeisellä tuomiolla tulla karu yllätys.

Miten se viimeinen tuomio toimii, kerro?

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Miten se viimeinen tuomio toimii, kerro?

Jussi tuomitaan tekojensa mukaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Jussi tuomitaan tekojensa mukaan.

Et kertonut.

• Anonyymi

Jumalan lapset jälleen painostamassa viemärin sukituksiin vanhempia talon omistajia. Tervettä Jumalan tahdon mukaista toimintaa.

• Anonyymi

Kyllä te olette todellisia Jumalan lapsia. Heillä on tapana sekaantua omiin lapsiinsa.
      Kai sekin on Jumalan työtä.

• Anonyymi

Ei teillä ole omaa palstaa, tämä on julkinen kaikille keskustelijoille tarkoitettu palsta.

• Anonyymi

Taivaspaikat, tämä palsta ja ainoana oikeassa uskossa oleminen on heidän.

• Anonyymi

Seuroissa on kielletty tällä palstalla käyminen.

• Anonyymi

Totta. Täällä päin ainakin useissa seurapuheissa on sanottu, että älkää menkö Suomi24-keskustelupalstoille juttelemaan uskomisen asioista, koska siellä ei vaikuta Pyhä Henki, vaan enemmänkin vääränlaiset soraäänet, pilkkaajien ääni ja muu sellainen, joka vie uskosta pois. Vaikka seuroissa kehoitetaan, että älkää käykö kirjoittelemassa Suomi24-palstalle, eikä muuallekaan vastaaviin uskomisen asioista, niin silti monet Jumalan lapset tekevät näin. Tähän sisältyy riski! Nimittäin kun aikansa puolustelet tätä elävää kristillisyyttä, niin saatat jossain vaiheessa huomata, että sielujen vihollinen Saatana saikin sinusta otteen ja saatat siirtyä pilkkaajien riveihin. Siksi tänne ei kannate uskovaisten tulla, koska täällä on tällaisia vaaranpaikkoja. Uskomisen asiat kannattee aina puhua kasvotusten ja mieluiten vieläpä niin, että siinä vieressä on joku puhujamies tai muu Jumalan lapsi kuuntelemassa, että pysytään perinteisessä opissa, eikä lähdetä ikään kuin hakemaan oikeutusta synnille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Täällä päin ainakin useissa seurapuheissa on sanottu, että älkää menkö Suomi24-keskustelupalstoille juttelemaan uskomisen asioista, koska siellä ei vaikuta Pyhä Henki, vaan enemmänkin vääränlaiset soraäänet, pilkkaajien ääni ja muu sellainen, joka vie uskosta pois. Vaikka seuroissa kehoitetaan, että älkää käykö kirjoittelemassa Suomi24-palstalle, eikä muuallekaan vastaaviin uskomisen asioista, niin silti monet Jumalan lapset tekevät näin. Tähän sisältyy riski! Nimittäin kun aikansa puolustelet tätä elävää kristillisyyttä, niin saatat jossain vaiheessa huomata, että sielujen vihollinen Saatana saikin sinusta otteen ja saatat siirtyä pilkkaajien riveihin. Siksi tänne ei kannate uskovaisten tulla, koska täällä on tällaisia vaaranpaikkoja. Uskomisen asiat kannattee aina puhua kasvotusten ja mieluiten vieläpä niin, että siinä vieressä on joku puhujamies tai muu Jumalan lapsi kuuntelemassa, että pysytään perinteisessä opissa, eikä lähdetä ikään kuin hakemaan oikeutusta synnille.

Kyllä saarnamiehet tietävät että tällä palstalla lainataan myös Raamattua todisteeksi totuudesta. Se on vaarallista lukea etenkin kun saarnojen ja totuuden välillä on selvä ristiriita. Se voi aiheuttaa sen että ihminen alkaa itse tutkia enemmän Raamattua ja huomaa vl saarnajien valheet. Silloin ovi käy kun ihminen huomaa tulleensa petetyksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin minäkin ajattelin, kun olin nk uskomassa. Mutta sitten kun huomasin suuriakin laiminlyöntejä esim. lasten suhteen ja kiistettiin se, ymmärsin että noin juttu onkin suunniteltu. Että kaikki mahdolliset ajatukset omassa päässä rakentuisivat vain puhujaveljien kautta . Ja nämä puhujaveljet suhtautuivat em. ongelmaan vähättelevästi, minä en. Huomasin että kaikki tämä on petollista. Ei oikeitten uskivaisten töitä.

• Anonyymi

Totta kai puhujat kieltää kun ymmärtää sen että täältä voi lukea sen karmivan totuuden mitä se touhu oikiasti on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta kai puhujat kieltää kun ymmärtää sen että täältä voi lukea sen karmivan totuuden mitä se touhu oikiasti on.

Puhujat ovat joutuneet tukalaan tilanteeseen. Täällä viitataan usein Raamatun todistuksiin jotka paljastavat että kuulijoille seuroissa levitetään väärää totuutta.

• Anonyymi

Pahamaineiset moottoripyöräjengit ovat mamiskerhoja kun vertaillaan maanlaajuiseen
      bisnes firmaan Jumalan lapsiin. Jumalan lapsilla on edunvalvojia ruohonjuuritasolta politiikan huipulle asti. Kun tämä joukkio metsästää rahaa ei armoa saa puolustuskyvyttöminkää ihminen.

• Anonyymi

Jos saa rauhassa olla uskomassa ni ei silloin ole Jumalan lapsi vaan vihollisen oma.
      Vihollinen antaa olla omansa rauhassa mutta jos yrittää parannuksen tekoon ni sitte kyllä vastustaa ja lujaa.

• Anonyymi

Aika kummallinen ja itsesäälinen logiikka. Tosiasiassa hyväsydämisiä ihmisiä ( lähimmäisille hyviä ihmisiä) kohdellaan yleensä hyvin. Jos ei teitä, mistähän se johtuu.

• Anonyymi

Ainut ero meissä on teihin se, että me olemme armosta osalliset. Muulla tavoin olemme ihan samanlaisia ihmisiä, kuin tekin.

Milla tavoin armosta osallisia?
      Luuletko,että muut ei usko Jumalaan,Krsitukseen ja Pyhään henkeen?
      Minä uskon,ilman lahkonaisuutta,ilman taikatemppuja mitä ei ole tarkoitettu tehdä.
      Minä näen,että te ette ole armosta osallisia,koska näen niin paljon mielenterveys ongelmia jopa 12v. lapsilla jotka on sairaalassa.
      Mitähän mahtaa olla lapsella,kun näin menee?
      Minä tiedän kyllä mutta en kirjoita tähän.
      Ette ole monessakaan aisiassa samoin..miksi valehtelet?
      Teillä on monet omat säännöt,eikö vain?
      Niitä ei ole vapaasti uskovissa.
      Sanot,että olettte Jumalan lapsia?
      Minä sanon,että olette kärsimyksen lapsia koko historian !
      Jumala siunatkoon teitä,ukko vallan määräyksiltä !!
      Kuin muslimi suuntaus,naiset on ja muut tavat on haram.

• Anonyymi

No jumalan rauhaan vaan kaikki jumalan lapsoset.
      Herran haltuun.

• Anonyymi

Että tällaista tällä kertaa huolehtii miljoonanikki. HOH HOH HOO.

UskonSotilas

• Anonyymi

Tämän palstan keskustelut liittyvät suurimmalta osalta korjaamattomiin hoitokokousvääryyksiin, joissa yhteisön sisältä nousseet "hoitosudet" raatelivat yhteisön jäseniä ja ajoivat heitä ulos yhteisön toiminnasta. Monet heistä eivät edeleenkään ole korjanneet tekojan. Hoitajien kateus näytteli toiminnassa todella suurta osaa eikä toiminta liittynyt mitenkään kenenkään autuaaksitulemisesta huolehtimideen. Keskustelut eivät siis koske omaa ja toisten elämää kunnioittavia uskovaisia vaan hekilöitä, jotka organisoivat sairaita hoitoja eivätkä ole korjanneet tekojaan.

• Anonyymi

Aloituksen tekijälle tiedoksi:
      jumalalla oli vain yksi (avioton) lapsi, jeesus. Hänkin on jo edesmennyt.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Osa vanhoillislestadiolaisistakin ovat jättäneet kirkon, vaikka SRK itse vielä roikkuukin kirkossa kii. Olisi reilua, että jättäisimme jo koko kirkon, sillä meillä ei ole oikeesti enää tilaa siellä. Jeesuskin on ajettu sieltä pois ja tilalle otettu ihmisten tekemä pehmojeesus. Jeesus, joka on vain pelkkä tekojeesus, eli antikristus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa vanhoillislestadiolaisistakin ovat jättäneet kirkon, vaikka SRK itse vielä roikkuukin kirkossa kii. Olisi reilua, että jättäisimme jo koko kirkon, sillä meillä ei ole oikeesti enää tilaa siellä. Jeesuskin on ajettu sieltä pois ja tilalle otettu ihmisten tekemä pehmojeesus. Jeesus, joka on vain pelkkä tekojeesus, eli antikristus.

Rauhanyhdistyläisten jeesus on SRK. Ei tässä jeesuksii tarvita, tuumasi eräskin hoitokokoustyöntekijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rauhanyhdistyläisten jeesus on SRK. Ei tässä jeesuksii tarvita, tuumasi eräskin hoitokokoustyöntekijä

Totuus on siinä, että hoitamisissa moni hoitaja piti itseään Jumalan valtakuntana /Jumalana kiusatessaaan yhteisön jäsentä, jota kadehti.

• Anonyymi

Me emme voi antaa rauhaa koska ei raamattu edes lupaa mitään semmosta.

• Eikö; Joh. 14:27 "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon.

Minulla se ainakin toimii.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Eikö; Joh. 14:27 "Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon.

Minulla se ainakin toimii.

Harhapastorilla toimii vain paatumuksen rauha.

• Anonyymi

Mitä tarkoittaa olla armosta osallinen? Eikö kaikki Jumalaan uskovat ole armosta osallisia? Vai onko v.lestoilla joku oma termi tälle?

• Ei ole. Jumala pelastaa vain oman kansansa Israelin, mutta etsi Jeesus, ilman parannusta Häneen, kuten Paavalikin teki Jumalasta, et voi pelastua.
        Tuo armosta osallinen on VL:ien pakanauskoa, Pelastuminen vaatii tekoja ja uskoa Jeesukseen Messiaana.
        Jaak. 2:17 Näin on uskonkin laita. Yksinään, ilman tekoja, se on kuollut.
        Jaak. 2:20 Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Ei ole. Jumala pelastaa vain oman kansansa Israelin, mutta etsi Jeesus, ilman parannusta Häneen, kuten Paavalikin teki Jumalasta, et voi pelastua.
        Tuo armosta osallinen on VL:ien pakanauskoa, Pelastuminen vaatii tekoja ja uskoa Jeesukseen Messiaana.
        Jaak. 2:20 Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

Ef. 2:8
        Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. [Room. 3:24 ]
        Ap. t. 26:20
        Ensiksi Damaskoksessa ja Jerusalemissa, sitten joka puolella Juudeaa ja muiden kansojen parissa minä olen julistanut, että kaikkien tulee katua syntejään, kääntyä Jumalan puoleen ja tehdä tekoja, joissa heidän parannuksensa näkyy. [Ap. t. 9:20-30 | Matt. 3:8]

• Anonyymi kirjoitti:

Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. [Room. 3:24 ]
        Ensiksi Damaskoksessa ja Jerusalemissa, sitten joka puolella Juudeaa ja muiden kansojen parissa minä olen julistanut, että kaikkien tulee katua syntejään, kääntyä Jumalan puoleen ja tehdä tekoja, joissa heidän parannuksensa näkyy. [Ap. t. 9:20-30 | Matt. 3:8]

Eikö ole paukkuja vastata vastaukseesi.

Sensijaan lataat vain omia päähänpistojasi.

Selitäpä, mitä nuo jakeet todella tarkoittaa ja niiden kontekstin.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Eikö ole paukkuja vastata vastaukseesi.

Sensijaan lataat vain omia päähänpistojasi.

Selitäpä, mitä nuo jakeet todella tarkoittaa ja niiden kontekstin.

Etkö ymmärrä jakeita? Raamatun jakeet eivät ole päähänpistoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö ymmärrä jakeita? Raamatun jakeet eivät ole päähänpistoja.

Ymmärrän, mutta kerro hielle, jotka eivät saa siitä kontekstia?
        Vastaa, älä vastaa kieroilulla.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Ymmärrän, mutta kerro hielle, jotka eivät saa siitä kontekstia?
        Vastaa, älä vastaa kieroilulla.

Tyhmä kommentti. Ei kukaan voi tehdä parannusta ilman Jumalan vaikutusta. Kukaan ei tee parannusta omasta tahdostaan paitsi Jussi. Edelleen hyvät työt parannuksen jälkeen ovat hyödyksi, mutta sinullahan omat hyvät teot johtivat parannukseen, mikä on harhaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Tyhmä kommentti. Ei kukaan voi tehdä parannusta ilman Jumalan vaikutusta. Kukaan ei tee parannusta omasta tahdostaan paitsi Jussi. Edelleen hyvät työt parannuksen jälkeen ovat hyödyksi, mutta sinullahan omat hyvät teot johtivat parannukseen, mikä on harhaa.

Miten asia minuun liityt, olen aina ollut Jeesuksen Pyhä, Häneen kastettu?
        Oletko Sinä tehnyt parannuksen ja keneen?

En muuten ole sinulle mikään jussi, joten lopeta tuo tyhmyytesi.

Pyhät teot tulee kastistensa kun täyttyy Hengellä, oletko itse täyttynyt ja onko mitä armolahjoja, puhutko mm kielillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ef. 2:8
        Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. [Room. 3:24 ]"

Mutta eikö siis kaikki kristityt Jumalaan uskovat ole tästä armosta osallinen? Pelastuksesta osallisia? Eihän Jeesus kuollut pelkästään v.lestojan tähden? Avaa vähän mitä se armosta osallisuus-tarkoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sitten saarnanne minullekin toitottaa, että tehdä parannu?
        Olette kaikki pelleporukkaa.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Ei ole. Jumala pelastaa vain oman kansansa Israelin, mutta etsi Jeesus, ilman parannusta Häneen, kuten Paavalikin teki Jumalasta, et voi pelastua.

JEREMIA 29:26

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ef. 2:8
        Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja. [Room. 3:24 ]"

Mutta eikö siis kaikki kristityt Jumalaan uskovat ole tästä armosta osallinen? Pelastuksesta osallisia? Eihän Jeesus kuollut pelkästään v.lestojan tähden? Avaa vähän mitä se armosta osallisuus-tarkoittaa?

David on kuollut sen arkku on Israelissa ja harmageddon on Israelissa mesopotania on Babylon ja te olette tyhmiä .

• Anonyymi kirjoitti:

JEREMIA 29:26

Miten tuo kosksee käsiteltävää asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

David on kuollut sen arkku on Israelissa ja harmageddon on Israelissa mesopotania on Babylon ja te olette tyhmiä .

Täällä ei taida kirjoitella yhtään v.lestoja, no joo olisi pitänyt arvata, trolleja täys tämäkin palsta.

• Anonyymi

Tulkaa jo ulos kuplastanne. Jumalaa ei ole vieläkään löytynyt.

• Anonyymi

Mukava sieltä kuplasta on huudella, vaatia, moittia, haukkua ja sättiä. Siellä kuplassa kun tun -tuu, että ite on niin huono ja nöyrä, mutta parempi kuin muut. Itse asiassa ihan paras . Ja näitä kuplia on paljon ja sisällöltään erilaisia. Mutta kaikissa käy kova olkaimien paukuttelu.

• Anonyymi

Alottajan kannattas sanoa myös sielä sisällä oleville raateleville susille myös että antaa olla aidosti uskovat rauhassa.

• Anonyymi

Hyvä kommentti - todella hyvä!

Juuri ne samat henkilöt, jotka ovat kiusanneet/kiusaavat ja käyttäytyneet/ käyttäytyvät hyvin epäkunnioittavasti ihmisiä kohtaan yhteisön sisällä käyttäytyvät samoin myös yhteisön ulkopuolisia kohtaan. Heillä ei ole minkäänlaista käsitystä mitä tarkoittaa aito uskovaisuus - kaikkia ihmisiä tulee kunnioittaa ja heitä kohtaan tulee myös käyttäytyä kunnioittavasti.

• Anonyymi

Koodi? Onko olemassa jokin vl-moraalikoodi?

• Anonyymi

Menkääpä psykiatrille sanomaan että olette jumalan lapsia,Niin olette kaikki skitsofreenikkoja.
      Saisitte kaikki sairauseläke paperit kouraan.

• Anonyymi

Jumalan lapseus on parasta lapseutta, sillä siihen kyteytyy Jälleen näkemisen toivo Herrassa Jeesuksessa☺️

• Anonyymi

Jumalan lapset ovat ryssineet maineensa kaikkivoipasuuden harhassa, jonka saarnamiehet heihin on iskostanut.

• Anonyymi

Ymmärrän aloittajan ahdistuksen.

Mutta jumalattomilta ja rienaajilta ei uskovien kannata pyytää mitään. Intoutuvat vain lisää.

Kristittyjen osaan suorastaan kuuluu, että meitä rienataan. Ei siis kannata ärsyyntyä, vaan ottaa rienaukset peräti kunniana.

On eri asia arvostella asioita rehellisesti, kuin tulla ainoastaan pilkkaamaan uskovia.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      87
      4016
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1842
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      113
      1179
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      101
      1133
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      75
      1013
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      166
      905
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      856
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      821
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      61
      790
    10. Huono grilli kokemus

Menimme grillille ostamaan ruokaa. Myyjät nauroivat meille, ja saimme todella asiatonta palvelua. Odotimme ruokaa innoll
      Puolanka
      22
      781
    Aihe