Inhosin lapsena kikkeliäni, koska äiti oli selittänyt, että pojilla on kikkeli, tytöillä ei. Halusin leikkiä kotista tyttöjen kanssa. Äiti kertoi, että hänellä on Barbie-nukkeja lapsuusajoiltaan ja pyysin niitä. Koulussa oli sellainen tilanne ensimmäisellä luokalla, että ruokajonossa katsoin takaapäin ylempiluokkalaista tyttöä ja tuli sellainen karsea aalto, että kun olen hänen ikäisensä, en ole saman ikäinen tyttö vaan poika. Lastenleirillä olin kateellinen pojille, joita tytöt leirillä meikkasivat. Se hyväntahtoinen maininta eräältä ihmiseltä, että hänen poikansa kai haluaisi sellaista vantteruutta kuin minulla, tuntui pahalta. Olen iloinen siitä, että vartalossani on hiukan naisellisuutta. Noin 12-vuotiaana pyöreskelin sängyssä ajatuksissa, että aikuisena menen siihen sukupuoli-operaatioon. Seisaaltaan pissiminenkään ei WC:SSÄ tunnu luontevalta. Elän päivittäin mielikuvitusmaailmassa, jossa olen naispuolinen.
Vankina väärässä sukupuolessa
Anonyymi
6
95
Vastaukset
- Anonyymi
Jos äitisi ei olisi selittänyt asiaa niin, etkö olisi inhonnut?
- Anonyymi
ALOITTAJA TÄÄLLÄ TAAS HEI
Sen salaaminen vanhemmilta oli hankalaa - Anonyymi
Poistetut viestit: kysymys ap:lle "minkä sen" ja kysymys miksi tällainen viesti poistettiin.
- Anonyymi
Varmaan peniks-sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan peniks-sen.
Ei tuollaiset sanat aiheuta poistoa, viestissä pitää olla muutakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuollaiset sanat aiheuta poistoa, viestissä pitää olla muutakin.
Kyllä vaan aiheutti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802105
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641846Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461806- 1231523
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1711341Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia571317Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen731146- 71991
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27969- 15939