Matka vuenkiroolaan

Anonyymi

Moi Miten pääsee Malikan kentältä helpoiten Vuenkiroolaan, jossa hotellimme sijaitsee? Onko kohteessa kunnon Suomalaista ruokaa tekeviä ravintoloita, entä paljonko maksaa tuoppi ja löytyykö Original lonkeroa jostakin?

31

884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taitaa mennä juna lentoasemalta Fuengirolaan ja hyvin varustelluista viinakaupoista saa lonkeroa, epäilemättä myös suomibaareista.

      • Taidan itsekin käväistä Fuengirolassa ensi viikonloppuna. Rautatieasemalle on 2.4 km ja näkisi samalla kaupunkia. Fuengirolassa voisi käydä suomikaupassa. Hallamaan kotitalo olisi kiva nähdä mutta muuten siellä ei taida olla minua kiinnostavaa nähtävää.


    • Anonyymi

      Onko siihen Vuenkiroolan junaan saatavilla jostain aikatauluja Suomeksi?

      • Kyseessä taitaa olla paikallisjuna puolen tunnin välein tms.. Kulkemisia varten kannattaa asentaa Google Maps kännykkään. Sillä selviää myös aikataulut ja baarien sijainnit.



      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Kyseessä taitaa olla paikallisjuna puolen tunnin välein tms.. Kulkemisia varten kannattaa asentaa Google Maps kännykkään. Sillä selviää myös aikataulut ja baarien sijainnit.

        Junien vuoroja on karsittu kuljettajapulan vuoksi melkoisesti. Jos olet ajanut joskus leikkuupuimuria sinulla voisi olla hyvät mahdollisuudet päästä kuljettajaksi. Suomibaarien tiskeillä parhaat tiedot saatavissa.


    • Anonyymi

      Ei käytetä ulkomailla puhelinta ollenkaan, on niin kallis. Onko siellä Suomalaista taksia, joka voisi viedä halvalla? Elinkustannuksethan ei sielläpäin ole kovin paljoa, joten oletan että taksimatkakaan ei maksa paljoa, tarjoon 7,50 ja jos menopaluu niin 14€ yhteensä

      • Soittaminen on samanhintaista kuin Suomessakin. Jos on datapaketti niin siinä on yleensä ilmaista dataa.

        Matkaa on vajaa 30 kilometriä joten taksi maksanee hiukan enemmän kuin 7.5€.

        Olutkaan ei ole ilmaista. Kielikoulun alakerrassa 3.5€.


    • Anonyymi

      20 snt./km on ihan hyvä korvaus tuollaisessa halvemmassa maassa taksille.

      • Hintataso on täällä ehkä 30% halvempi kuin Suomessa. Tölkkiviini on tosin liki ilmaista, 1.50€ litra. Lounas eli el menu del dia on 10€.

        Pikaisen googlauksen mukaan Málagassa taksin lähtö olisi 3.18€ ja kilometri 0.86€ mutta noissa on varmastikin firmakohtaisia eroja ja taksit lentokentältä saattavat olla muutenkin kalliimpia.

        Lähden juuri Supercaro:on ostamaan lonkeroa. 1.10 per tölkki. Tuo on Málagan keskustassa.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Hintataso on täällä ehkä 30% halvempi kuin Suomessa. Tölkkiviini on tosin liki ilmaista, 1.50€ litra. Lounas eli el menu del dia on 10€.

        Pikaisen googlauksen mukaan Málagassa taksin lähtö olisi 3.18€ ja kilometri 0.86€ mutta noissa on varmastikin firmakohtaisia eroja ja taksit lentokentältä saattavat olla muutenkin kalliimpia.

        Lähden juuri Supercaro:on ostamaan lonkeroa. 1.10 per tölkki. Tuo on Málagan keskustassa.

        Töliikviinit on spurgujen juomaa. Kyllä Suomessakin saa lounaan kympillä ja allekin ja siihen kuuluu myös ruokajuomat ja jälkiruoka. Missä ne 30% halvemmat hinnat näkyy, sähkössä vai?


      • Anonyymi

        Lentokentältä Fuengirolaan joutuu maksamaan pikkasen vajaat 40€.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Töliikviinit on spurgujen juomaa. Kyllä Suomessakin saa lounaan kympillä ja allekin ja siihen kuuluu myös ruokajuomat ja jälkiruoka. Missä ne 30% halvemmat hinnat näkyy, sähkössä vai?

        Esimerkiksi taksissa ja ruokakaupassa. Baaritkin ovat tuon 30% halvempia. Lähibaarissa gintonic on 4€ ja alkoholia on hiukan enemmän kuin 4 cl. El menu del dia sisältää yleensä pienen viinin joten sekin on reilusti halvempi kuin Suomessa.

        Tölkkiviini on samaa tasoa kuin Suomessakin ne litran tölkissä myytävät. Valkkari on ihan ok soodaveden ja sitruunan kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lentokentältä Fuengirolaan joutuu maksamaan pikkasen vajaat 40€.

        Sattumalta noutoni Málagan lentokentältä Málagan keskustaan maksoi juurikin 40€. Kuskilla oli kylläkin korkeakoulututkinto.

        Kohta kylmä lonkero ja sen jälkeen paikallista edullista brandya a 35€ per pullo. Oli myös uusi lonkerotuttavuus eli 7.5% versio brandylonkerosta.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Sattumalta noutoni Málagan lentokentältä Málagan keskustaan maksoi juurikin 40€. Kuskilla oli kylläkin korkeakoulututkinto.

        Kohta kylmä lonkero ja sen jälkeen paikallista edullista brandya a 35€ per pullo. Oli myös uusi lonkerotuttavuus eli 7.5% versio brandylonkerosta.

        40€ Malagan kentältä keskustaan kuulostaa oudon kalliilta sillä matka on suurinpiirtein sama kuin Torren keskustaan. Torreen on maksanut viimevuosina n. 19 - 21€.


      • Anonyymi kirjoitti:

        40€ Malagan kentältä keskustaan kuulostaa oudon kalliilta sillä matka on suurinpiirtein sama kuin Torren keskustaan. Torreen on maksanut viimevuosina n. 19 - 21€.

        Olen kielikoulussa ja majoitus yhteismajoituksessa. Kuskina kielikoulun opettaja ja opastaa asunnolle ja antaa avaimet. On minusta rahan arvoinen kun vaihtoehtona on hakea avaimet baarista ja etsiä kämppä itse. Jos on esimerkiksi ongelmia avaimen kanssa niin hommaa toimivat jne..


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Olen kielikoulussa ja majoitus yhteismajoituksessa. Kuskina kielikoulun opettaja ja opastaa asunnolle ja antaa avaimet. On minusta rahan arvoinen kun vaihtoehtona on hakea avaimet baarista ja etsiä kämppä itse. Jos on esimerkiksi ongelmia avaimen kanssa niin hommaa toimivat jne..

        Minusta vaikuttaa siltä, että juotte siellä kielikoulussa usein alkoholia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta vaikuttaa siltä, että juotte siellä kielikoulussa usein alkoholia.

        Ei tietenkään. Sen sijaan koulun jälkeen paikallinen olut ennen kuin parempi olutbaari aukeaa ja siellä vielä pari olutta. Toimistopullona nyt Osbornen Carlos I, reilusti hintansa väärti. Ruokajuomana muutama lonkero vaikka minulla lonkero onkin lauantaille varattu luksus.

        Kielikoulun lisäksi kyseessä on loma. Meillä pitkän mutta kapean leivän ihmisillä kun on 38 lomapäivää vuodessa ja vietän ne tällä kertaa kaikki Málagassa.


    • Anonyymi

      Ja ne mukamas ilmaiset puhelut ei kuitenkaan ole ilmaisia, kyllä niistä joku veloittaa välissä/ ainakaan en halua paikallisen operaattorin saavan mun puhelimeen pääsyoikeutta, kuitenkin verkkopankki ym. puhelin jää kotiin kun mennään etelänmatkalle. miten muuten Vuenkiroolassa, onko tammikuussa kuinka ruuhkaista aurinkotuoleissa rannalla?

      • Anonyymi

        Jos jostain löyät aurinkotuolin tammikuussa, on se varmasti varattu. Näin marraskuussa oon melko hyvin pärjänny untuvatoppiksella päiväsaikaan, tammikuussa en oo koskaan aikasemmin ollu täällä. Oisin menny Kanarialle, mutta rahat ei rittäny sinne asti tänä vuonna. On täällä vaan ihan vidun kylmä!


    • Anonyymi

      Polokemallakin pääsee polokemaan, Karvajalan karvattomia tahi karvaisia.

      JA, polkeminen on ilmaista.

    • Anonyymi

      Trolli, mutta mikäs sen hauskempaa ajanvietettä.

    • Anonyymi

      Kannattaako täältä pohjolan perukoilta lähteä mihinkään, jos suomalaista ruokaa ja lonkeroa pitää saada? Espanjalainen ruoka huomattavasti parempaa. Mutta kaikki tavallaan.

      • Aloittaja taisi olla trolli mutta kyllä minä kaipaan lonkeroa ja olin oikein tyytyväinen kun löysin sitä eräästä viinakaupasta. Kauppa oli vieläpä lähellä ja hinta edullinen. Sinapin tuon myös Suomesta.

        Espanjalaiset taas tunkevat ruokaan liikaa oliiviöljyä.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Aloittaja taisi olla trolli mutta kyllä minä kaipaan lonkeroa ja olin oikein tyytyväinen kun löysin sitä eräästä viinakaupasta. Kauppa oli vieläpä lähellä ja hinta edullinen. Sinapin tuon myös Suomesta.

        Espanjalaiset taas tunkevat ruokaan liikaa oliiviöljyä.

        Ostitko lonkeroa Suomikaupasta vai paikalisesta. Muistelen pari vuotta sitten nähneeni sitä Myramarin Carrefourissa. Ei tainnut ola kuitenkaan H-wallin originaalia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ostitko lonkeroa Suomikaupasta vai paikalisesta. Muistelen pari vuotta sitten nähneeni sitä Myramarin Carrefourissa. Ei tainnut ola kuitenkaan H-wallin originaalia.

        Olen Málagan keskustassa ja sitä löytyy Supercarossa.


    • Anonyymi

      Mitä se olut on,jossa on kannabiksen kuva kyljessä? Onko se vaan mausteena vai onko tehoaineena? En uskaltanut ostaa, ukko alkoi suuttua.

      • Anonyymi

        Se bisse on sitä Kannabisseä. Vetele sitä pari pulloa ja kun veri alkaa pakata alahuuliin niin kohta pyörittelet ukkoasi ihan miten haluat.


    • Anonyymi

      Huutokauppakeisari sanoi, että se on vuenkiirola.

      • Anonyymi

        Paljon olen kuullut myös muodossa Fuengorila.


    • Anonyymi

      Moni taas peruuttanut matkansa koronan vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe