eminem on kaikis hip hopin tyypeistä paras sitä ei voita kukaa ei kukaa eminemin paras biisilista tulee tässä uudelta levyltä mun mielestä on yellow brick road
like toy soldiers my 1 single just lose it encore siinä kakki jas sen leyllä sitä paitsi on 50 CENT JA D 12 JEE EMINEM RULETTAA KAIKKI JOTKA HALUU MULE TULEEN JUTTUU
eminenm
6
848
Vastaukset
- gegs
oli? ^_^
Mut joo, mäkin tykkään kyllä Eminemistä ja se Yellow brick road on myös mun yksi lempibiiseistäni. (:- iida
No Eminem on (ihan) hyvä. Mutta pakko sanoa että jotkut biisit on täyttä höpötystä, vaikka sellaistahan se räppi onkin.
- Ziiz
iida kirjoitti:
No Eminem on (ihan) hyvä. Mutta pakko sanoa että jotkut biisit on täyttä höpötystä, vaikka sellaistahan se räppi onkin.
eminemistä oon diggaillu n. 5 vuotta. Mut täytyy sanoo että encore oli pienoinen pettymys. The Marshall Mathers Lp on suosikki-levyni. Siinä oli sitä jotain.
- AmeliA
Ziiz kirjoitti:
eminemistä oon diggaillu n. 5 vuotta. Mut täytyy sanoo että encore oli pienoinen pettymys. The Marshall Mathers Lp on suosikki-levyni. Siinä oli sitä jotain.
Marshall Mathers LP on kyllä kaikista paras levy!
kyllä infinite ja the eminem showkin on mahtavia, mut mathers LP on sellanen jota voi soittaa uudelleen ja uudelleen ja aina löytää niist biiseist syvempii sanomii :) - shade14
AmeliA kirjoitti:
Marshall Mathers LP on kyllä kaikista paras levy!
kyllä infinite ja the eminem showkin on mahtavia, mut mathers LP on sellanen jota voi soittaa uudelleen ja uudelleen ja aina löytää niist biiseist syvempii sanomii :)Onx jollakin infinite omana? luulin ettei sitä saa mistää! voisiko joku kertoo mistä on saanut sen jos sattuu omistaa???
- eyo
shade14 kirjoitti:
Onx jollakin infinite omana? luulin ettei sitä saa mistää! voisiko joku kertoo mistä on saanut sen jos sattuu omistaa???
mul on infinite löysin kirpparilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1732510Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from562060- 1041977
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276591971Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen311960Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la621287- 1221146
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei201003- 55948
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘110887