eminem on kaikis hip hopin tyypeistä paras sitä ei voita kukaa ei kukaa eminemin paras biisilista tulee tässä uudelta levyltä mun mielestä on yellow brick road
like toy soldiers my 1 single just lose it encore siinä kakki jas sen leyllä sitä paitsi on 50 CENT JA D 12 JEE EMINEM RULETTAA KAIKKI JOTKA HALUU MULE TULEEN JUTTUU
eminenm
6
837
Vastaukset
- gegs
oli? ^_^
Mut joo, mäkin tykkään kyllä Eminemistä ja se Yellow brick road on myös mun yksi lempibiiseistäni. (:- iida
No Eminem on (ihan) hyvä. Mutta pakko sanoa että jotkut biisit on täyttä höpötystä, vaikka sellaistahan se räppi onkin.
- Ziiz
iida kirjoitti:
No Eminem on (ihan) hyvä. Mutta pakko sanoa että jotkut biisit on täyttä höpötystä, vaikka sellaistahan se räppi onkin.
eminemistä oon diggaillu n. 5 vuotta. Mut täytyy sanoo että encore oli pienoinen pettymys. The Marshall Mathers Lp on suosikki-levyni. Siinä oli sitä jotain.
- AmeliA
Ziiz kirjoitti:
eminemistä oon diggaillu n. 5 vuotta. Mut täytyy sanoo että encore oli pienoinen pettymys. The Marshall Mathers Lp on suosikki-levyni. Siinä oli sitä jotain.
Marshall Mathers LP on kyllä kaikista paras levy!
kyllä infinite ja the eminem showkin on mahtavia, mut mathers LP on sellanen jota voi soittaa uudelleen ja uudelleen ja aina löytää niist biiseist syvempii sanomii :) - shade14
AmeliA kirjoitti:
Marshall Mathers LP on kyllä kaikista paras levy!
kyllä infinite ja the eminem showkin on mahtavia, mut mathers LP on sellanen jota voi soittaa uudelleen ja uudelleen ja aina löytää niist biiseist syvempii sanomii :)Onx jollakin infinite omana? luulin ettei sitä saa mistää! voisiko joku kertoo mistä on saanut sen jos sattuu omistaa???
- eyo
shade14 kirjoitti:
Onx jollakin infinite omana? luulin ettei sitä saa mistää! voisiko joku kertoo mistä on saanut sen jos sattuu omistaa???
mul on infinite löysin kirpparilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15110964
- 525240
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452453- 302143
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131711Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421554Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301251Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351186Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92935TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317892