Hiihtäjien" LÄÄKITYS " on RATKAISTU!!!!!VAAHTOAVA HAPPIKAPSELI????????

Rukan hiitokisojen naisten kympillä, SE SELVISI minulle. Noin kahdeksankilometrin väliaikapisteen ohittaessaan Frida Karlsonin SUUSSA NÄKYI PALJON VAAHTOA. Sopii katsoa yle arenasta. Norjalaisten ja ruotsalaisten suu ja huulet KIILSIVÄT oikein helvetisti maaliin tullessa........Onko tuo heidän käyttämänsä "lääkitys" jonkinlainen purtava HAPPIKAPSELI. jonka karlson oli juuri purrut rikki, kun tuli kameroiden eteen. Onko tuo heidän" salainen aseensa"kiellettyjen aineiden listalla? SIIS LISÄHAPPEA kapselin muodossa. Sehän voidaan tarjota, vaikka jouttoasemalla "juomakupissa".

19

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pääasia on, että iivanat häviävät suomalaisille.

      • Anonyymi

        Niinpä. Paras slobi jäi kauas taakse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Paras slobi jäi kauas taakse.

        Siis *slobo


      • Ei tässä ole nyt siitä kysymys.


    • Anonyymi

      Njet Molotov, njet Molotov. Valehtelet enemmän kuin itse Bobrikov.

    • Anonyymi

      Ehkä norjalaiset ja ruotsalaiset ovat saaneet asiantuntija-apua Neuvostoliitosta eli Venäjältä. Neukut eli venakot ovat hyviä douppaamaan.

      • Joka palstalla, ja niin tyhmä.


    • Anonyymi

      Avaaja on joku sohvaperuna, jolla ei ole mitään lääketieteen, huippu-urheilun eikä dopingin tuntemusta. Noh, kyllähän maailmaan ääntä mahtuu. Pistää vaan naurattamaan tällaiset netin hiihtoasiantuntijat, jotka lähinnä provoilevat saadakseen seks. tyydytystä.

      • Kuten kirjoitin ARENASTA SEN NÄKEE, en tiedä onko se normaalia kun hiitäjän suu vaahtoaa. En myöskään tiedä mistä teikäläinen provsoija tyydytyksensä saa, EIKÄ SE voi vähempää kiinnostaa. Se on varma, että norjalaiset ja viime vuosina myös ruotsalaiset ovat jotain LISÄHAPPI jujua käyttäneet, ja edelleen käyttävät, Noh kyllähän mailmaan kaltaisiasi "asiantuntijoita"mahuu, saat ilmeisesti nautintoa provosoinnista vaiko ihan junkun monon nuolemisesta, ei voi tietää, taidat olla VÄHÄN , ymmärrät kai mitä tarkoitan!


      • Sinullako on???


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Sinullako on???

        Taatusti yhtä vähän kuin sinulla. Siksi en kirjoittelekaan typeriä arvauksia ja avauksia. Tosin, veikkaan että olet kirjoittanut avauksesi kieli poskessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taatusti yhtä vähän kuin sinulla. Siksi en kirjoittelekaan typeriä arvauksia ja avauksia. Tosin, veikkaan että olet kirjoittanut avauksesi kieli poskessa.

        Huomenta , Se tuli selväksi, että vähän ulkona näistä asioista olet. KUN hiihtäjän suu vaahtoaa ja vaahdotuksen jälkeen kiiltää helvetin kirkkaasti kuin olisi lasipinnoitettu. se on ilmanmuuta lääkäriasia. MIETI, jos jonkun omaisesi suusta pursuaa vaahtoa, etkö silloin soita hätäkeskukseen. NYT ON TOSI KYSEESSÄ, TÄMÄ Frida Kerlssonnin tapaukseen on saatava selvyys, MISTÄ ENNENNÄKEMÄTÖN VAAHTO SUUSSA JOHTUI. Onko ratkaisun seuraus se, että norjan ja ruotsin "hyvin" alkanut kausi kompastui vaahtopalloon.


      • Anonyymi
        tarkkanäköinen kirjoitti:

        Huomenta , Se tuli selväksi, että vähän ulkona näistä asioista olet. KUN hiihtäjän suu vaahtoaa ja vaahdotuksen jälkeen kiiltää helvetin kirkkaasti kuin olisi lasipinnoitettu. se on ilmanmuuta lääkäriasia. MIETI, jos jonkun omaisesi suusta pursuaa vaahtoa, etkö silloin soita hätäkeskukseen. NYT ON TOSI KYSEESSÄ, TÄMÄ Frida Kerlssonnin tapaukseen on saatava selvyys, MISTÄ ENNENNÄKEMÄTÖN VAAHTO SUUSSA JOHTUI. Onko ratkaisun seuraus se, että norjan ja ruotsin "hyvin" alkanut kausi kompastui vaahtopalloon.

        Ok. Laitetaan norjalaiset, ruotsalaiset ja r*ssät seurantaan.


    • Anonyymi

      Valitettavasti Tarkkanäköinen puhuu kuin puhuukin totta, jotain ihmeellistä Fridalla on suussaan.

      Normaalin ihmisen hengityselimistö ja limakalvot alkavat tuottamaan kovassa kuormituksessa sylkeä ja limaa. Jostain ihme syystä norjalaisilla ei ole käynyt näin enää vuosiin eikä nykyisin ruotsalaisillakaan. Sama nyt myös russakoilla.

      Viittaa kiellettyihin menetelmiin. Olkaa hyvät ja tutkikaa. Kyseessä on selkeästi valtiojohtoinen DOPING.

      Onko joku murtautunut Statoilin Kassakaappiin. Ihmetystä herätti myös Johaugin yksipuolinen ilmoitus lopettaa sponsorointiyhteistyö Huawein kanssa. Kyseessä oli miljoonien eurojen arvoinen sopimus.

    • Merkille pantavaa oli myös se, että norjalaiset ja ruotsalaiset tuijottivat kokoajan suksiinsa, Ilmeisesti VÄLTTÄEN KAMEROITA...... Josta jopa YLEN "asiantuntija" mainitsi, karlsonnin kohdalla , muuta vaaho suussa jäi huomaamatta. Totean vaan, jos tämä jää tähän, olisiko yksityishenkilön pyytää esin poliisia tutkimaan tuo vaadon aiheuttaja. Onko esim. Kalle Lassilasta MIÄSTÄ panna tutkimukset käyntiin. HÄN OLI LADUNVARRESSA KOKO AJAN. Ei voi välttyä näkemästä, eikä väittää, ETTEI NÄHNYT .

    • Anonyymi

      Mjaa. Itselläni ei koskaan erity limaa tai tule nestettä suuhun urheillessa. En tosin ole SM-tason kisailija. Merkillisintä minusta on, etteivät norjalaiset hiihtäjät koskaan näytä maalissa hengästyneiltä ollaan miten korkealla tahansa.

      • Ylen "asiantuntija" jonka nimen jätän edelleen mainitsematta, sanoi, ,,,,huvittavaa kyllä, juurikin f, karlsonnista,,,näillä sanoin,,,,,,,,,friidalla on hirvittävä HAPENOTTOKYKY. Yksi asia on varma Suomen hiihtoliitto ei tule pistämään "tikkua ristiin" , sen asian eteen, että tuo vaahdon aiheuttaja saadaan selville. VOI JEESUS jos Suomalainen hiitäjän suusta olisi turvonnut vaahtoa, JOKA AINOA RUOTSALAISLEHTI OLISI OLLUT TÄYNNÄ KUVIA VAATOAVASTA HIIHTÄJÄSTÄ. Hiihtoliittossa vavistaan ja pallit tutisee, ASIA SELVITETÄÄN.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1728
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      144
      1069
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      900
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      895
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      871
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      840
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      754
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe