Heii oon 13v tyttö joka on ihastunu yhteen poikaan..
Se on mua vuotta vanhempi eli 14 ja en tunne sitä oikeen silleen. Se kyl tietää et tykkään siit ku mun luokan pojat kävi sanoo sille🙄 En oo puhunu sille kertaakaa ja se on tosi hiljanen ja ujo tyyppi. Se ei hengaa mitenkää isos porukas et on sil muutama kaveri mut nii. Se vaikuttaa tosi ihanalt tyypilt ja sellaselt ystävälliselt ja kiltilt! Se hymyilee melkee koko ajan ja nauraa paljon. Oon saanu katsekontaktei sen kaa ja se välil ku se huomaa et katon sitä nii vaa alkaa hymyilee. Haluisin mennä juttelee sille mut en tiiä mitä sanoisin sille.. ja vähä pelottaaki mennä juttelee sille mut ei mul oo sen numerookaa tai mitää. Eikä kenelläkää oo sen snäppii enkä löydä sen instaakaa.. Niih juuh voiks joku auttaa plss <33 ?? Must kans tuntuu et sen kaverit tietää must koska ne välil kattoo mua ja sit hymyilee mun ihastukselle.
Mitä voisin mennä kysyy/juttelee mun ihastukselle?
Anonyymi
3
119
Vastaukset
- Anonyymi
Heität vaan lumipallolla poikaa.🥰☃️
- Anonyymi
🥰🥰🥰 romanttista
- Anonyymi
Mee vaan rohkeesti juttelee sille <3 onnee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722410Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991299- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581155Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767