Ikääntyneemmillä miehillä. Testosteronitasot?
Tuttavani miehet alkoivat jakaantumaan kahteen ryhmään noin 60v tietämissä.
Osa näivettyi ja osa pullahti keskikohdaltaan.
Olisikohan kyse testosteronin vähenemisestä. Elintoiminnot siirtyvät säästöliekille ja toisilla se näkyy mainitsemani näivettymisenä ja toisilla päärynälihavuutena. Ilmeisesti sisäelimet rasvoittuvat.
Lääkärin määräämää resepti testosteroni?
Olin 69v kun yksityislääkäri määräsi minulle ihoon hierottavaa testogeeliä.
Terveyskekuksen lekuri ei antanut reseptiä koska testoarvoni olivat ikääni nähden hyvässä tasossa.
Kuitenkin 69v ikäisenä rasvani oli 19,6% viitearvon ylärajan ollessa 10%.
Vatsaonteloni rasvataso oli 146,1 kun yleinen tavoite on 100 tai alle. Viitemaksimi jossakin samoilla tienoilla.
7 vuotta myöhemmin olin 8kg kevyempi.
Rasvani oli 16%.
Vatsaontelo 67,8.
Testotaso lisäsi yleistä vireyttä ja huomaamatta ehkä sitä myöten elimistö kulutti enemmän energiaa. Eniten hämmästyin sisäkalujen rasvan reipasta vähenemistä.
Noiden vuosien cälissä teetin 4 välianalyysiä. Kehitys oli johdonmukaista.
Geeli ei ole mikään ihmelääke mutta ainakin minulle antoi tulosta ilman muuta toimenpidettä kuin geelin hierominen vatsaan ja olkapäihin ihon kuivuttua aamusuihkun jälkeen.
Nyt en ole käynyt analyysissä kahteen vuoteen mutta en ole havainnut taantumistakaan.
Niin. Se yksikysymys. Kyllä toimii 73v ikäisen vaimon ehdoilla. Kyse ei ole frekvenssistä vaan menetelmistä.
Terveys ja paino
Anonyymi
1
106
Vastaukset
- Anonyymi
itse laihduin lähes 10 kiloa 50 vuoden korvalla, toisilla tutuilla vastaavasti lihovat,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit214897Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3914449Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1483789KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1152825Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku102457Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei212272Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit1511952Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181938- 1231880
Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241439