Toissapäivänä tuli ilmoitus, että Portin raati on kokoontunut ja "lähipäivinä" voi odotella soittoa. Löytyykö muita jännittäjiä? Onko joku jo saanut puhelun?
Portti 2021
7
186
Vastaukset
- Anonyymi
Jos raati oli kokoontunut 26.11., niin veikkaan että soitot on jo soiteltu viikonloppuna.
- Anonyymi
Näinhän sitä veikkaisi, valitettavasti :( FB:hen ei kuitenkaan ole vielä tullut postausta siitä, että sitot on soitettu, kuten joka vuosi jossain vaiheessa tulee.
ap
- Anonyymi
Jos nyt aloittaisi kirjoittamaan, niin voisi osallistua sitten ensi vuonna. Vielä kun viitsisi aloittaa...
- Anonyymi
Jeps. Vaikeinta on aloittaminen.
- Anonyymi
Tänään on tullut soittoja, nimim. mullekans. Erikoista, että näin kauan raadin jälkeen, mutta toivoa on siis vielä ainakin tämän päivän.
- Anonyymi
Mulle tuli eilen soitto. Oli tosi hienoa kun olin puhelua odotellut niin pitkään. Soittaja oli naapurin Veijo. Oli ajanu päin mun porttia ja nyt se on ihan solmussa.
- Anonyymi
Ensi vuonna vaimosi osallistuu kilpailuun teoksella: "Minun lapseni eivät ole mieheni, he ovat naapurin Veijon".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1004002Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693830Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442235Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562214- 582104
- 521766
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101228Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151193- 601129