Toissapäivänä tuli ilmoitus, että Portin raati on kokoontunut ja "lähipäivinä" voi odotella soittoa. Löytyykö muita jännittäjiä? Onko joku jo saanut puhelun?
Portti 2021
7
167
Vastaukset
- Anonyymi
Jos raati oli kokoontunut 26.11., niin veikkaan että soitot on jo soiteltu viikonloppuna.
- Anonyymi
Näinhän sitä veikkaisi, valitettavasti :( FB:hen ei kuitenkaan ole vielä tullut postausta siitä, että sitot on soitettu, kuten joka vuosi jossain vaiheessa tulee.
ap
- Anonyymi
Jos nyt aloittaisi kirjoittamaan, niin voisi osallistua sitten ensi vuonna. Vielä kun viitsisi aloittaa...
- Anonyymi
Jeps. Vaikeinta on aloittaminen.
- Anonyymi
Tänään on tullut soittoja, nimim. mullekans. Erikoista, että näin kauan raadin jälkeen, mutta toivoa on siis vielä ainakin tämän päivän.
- Anonyymi
Mulle tuli eilen soitto. Oli tosi hienoa kun olin puhelua odotellut niin pitkään. Soittaja oli naapurin Veijo. Oli ajanu päin mun porttia ja nyt se on ihan solmussa.
- Anonyymi
Ensi vuonna vaimosi osallistuu kilpailuun teoksella: "Minun lapseni eivät ole mieheni, he ovat naapurin Veijon".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153