Asun pienellä paikkakunnalla saaristossa. Juon harvoin alkoholia. Menin sitten paikalliseen baariin.
Tämä on varsinainen lintukoto. Ihmisiä vaan 1500. Kaikki tuntevat toisensa. Olen pitänyt tätä maailman turvallisimpana paikkana.
En ole tottunut alkoholiin, joten tulin jo muutamasta oluesta liian humalaan.
Pari miestä tuli tarjoamaan kyytiä kotiin. Hyväksyin tarjouksen. Ei houkutellut parin kilometrin kävelymatka pilkkopimeässä kotiin.
Perillä miehet halusivat kupin kahvia. Suostuin tyhmyyksissäni.
Ensin kaikki meni hyvin.
Toinen kuitenkin "hukkasi kännykkänsä", ja kävi sen varjolla kaikki huoneet läpi. Mitään varastettavaa ei ollut.
Toinen oli yht'äkkiä takanani, ja yritti kuristaa minut takaapäin pyykistä löytämillään veryttelyhousuilla.
Pakenin vessaan, ja sain soitettua keverilleni. Hän soitti poliisille.
Miehet hakkasivat vessan ovea.
Tajusin, että minun on teeskenneltävä heidän ystäväänsä, jotta säilyisin elossa.
Toinen miehistä näytti kauhistuneelta. Hän ei selvästi pitänyt tilanteesta. Hän meni ulos autoon, ja yritti saada kaverinsa lähtemään.
Loppujen lopuksi he lähtivät.
Poliisi soitti tunnin päästä.
Olin shokissa, sain kyllä selitettyä mitä tapahtui.
Poliisi ei tullut paikalle, koska "hehän lähtivät". Ei siis ole enää mitään hätää.
En ole nukkunut tuon jälkeen. Olen vieläkin niin järkyttynyt, etten tiedä miten päin olisin. En uskalla mennä ulos. Tunnen koko ajan ne housut kaulallani. Olen ilmeisesti elossa vaan sen takia, ettei varastettavaa löytynyt. Huomenna eräs sukulaiseni tulee hakemaan minut pois täältä. En enää uskalla asua täällä.
Mitä minun pitäisi nyt tehdä? Soitan ainakin maanantaina rikosuhripäivystykseen.
Pitäisikö minun varoittaa muita paikkakuntalaisia? Sain otettua kuvat miehistä. Sain googlen kuvahaulla jopa toisen nimen selville!
Jotenkin häpeän tätä kaikkea. Olin humalassa ja typerä. Minulle ei ole koskaan tapahtunut mitään tälläistä.
Minut yritettiin ryöstää ja tappaa
Anonyymi
0
160
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4503333SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1012551Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj842112Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1411893- 1451730
- 871490
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi271441Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3241253Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li231219Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021079