Pattayanmatkailua koskien tärkeitä kysymyksiä.

Anonyymi

Miksi emme vieläkään ole nähneet KUKSASTA kuvaa Chiang Maissa ollen?

Miksi et käännä aijattuja kuitteja suomenkielelle?

Paljonko vedät leukoja minuutissa?

35

130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teetkö tänään seitsemännen uuden traktoriketjun?

• Anonyymi

Pattayanmatkailua koskien tärkeitä kysymyksiä ovat tänään rakkaani Kympin Lapin matkat.

• Anonyymi

näin uutisoi liitto ja siteeraa hesari

MIESTEN kovimmasta tuloksesta vastasi 33-vuotias salolainen palomies Joonas Mäkipelto. Hän veti miesten sarjojen kaikkien aikojen kovimman tuloksen: 67 hyväksyttyä leukaa.

Mäkipellon omissa nimissä ollut aikaisempi ennätys parantui yhdellä toistolla.

80-kiloisten sarjassa kilpaillut karpaasi kuvaili suoritustaan lähes täydelliseksi.

”Tämä oli paras mahdollinen päivä, mikä voi olla. 70 ei mennyt vielä rikki, mikä oli tavoite, mutta täytyy olla tyytyväinen. Kokeillaan sitten MM-kisoissa saada se 70 leukaa, jota mä olen jo pari vuotta jahdannut”

• Anonyymi

Karattiin ko Changille Pattiksen iloista ja vedeltiin leukoja rantatienvarressa. Vierelle pysähtyi vanha ukko mopolla ja kysyi selevällä savolla, oottako Pattispoikia ?

Vedettiin ukolle näytteeksi 16 leukaa. Ukko narukäsineen tuli tankoon ja veti siltä istumalta 22 kpl. Kuulemma Legioonan aamuherätys.

Myöhemmin kävi ilmi, että kyseessä olikin Sahara, mies vailla minkään maan passia, vain Legioonan passi.

• Anonyymi

"Ei ole maata, jonka multaa vuodattamani veri ei olisi ruokkinut. Ei merta, jonka syvyyteen ei olisi painunut miekan iskuun päättyneitä toiveita. Minä ja kaltaiseni miehet olemme rikkoneet kaikkien uskontojen pyhimpiä arvoja, mutta kelvanneet silti tarvittaessa niiden puolustajiksi" (Per Andersson, Sahara 2019)

Thaimaahan Sahara perusti MC Accident -moottoripyöräkerhon, jonka jäseneksi pääsi kolmella sairaalareissun vaatineella onnettomuudella. Ajokouluttajalegenda Sensei ei ilmeisesti ehtinyt kouluttaa näitä motoristeja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Ei ole maata, jonka multaa vuodattamani veri ei olisi ruokkinut. Ei merta, jonka syvyyteen ei olisi painunut miekan iskuun päättyneitä toiveita. Minä ja kaltaiseni miehet olemme rikkoneet kaikkien uskontojen pyhimpiä arvoja, mutta kelvanneet silti tarvittaessa niiden puolustajiksi" (Per Andersson, Sahara 2019)

Thaimaahan Sahara perusti MC Accident -moottoripyöräkerhon, jonka jäseneksi pääsi kolmella sairaalareissun vaatineella onnettomuudella. Ajokouluttajalegenda Sensei ei ilmeisesti ehtinyt kouluttaa näitä motoristeja.

MC Sensein kouluttamat kerholaiset liikenteessä tällä videolla
        https://www.youtube.com/watch?v=qJ_n8Fut2Tk

• Anonyymi

Sahara toimi Thaimaan Poliisin ampumakouluttajana.

Toteutti myös erikoisoperaatioita.

Suomen Valtio ei osannut häntä arvostaa. Ei nuollut kenenkään peppua, toimi aina vain oikeudenmukaisuuden periaatteen mukaisesti.

Suuri suomalainen, ei roisto, kuten nykyjohtajamme. Sanoi aina niin, kuin asia on.

• Anonyymi

Achilles : "Imagine a king who fights his own battles. Wouldn't that be a sight? "
        Kuvittelepas kuningas taistelemassa omia sotiaan. Se se vasta olisi näky.

Siksi ne kuninkaat laittaa ammattisotilaat tappelemaan puolestaan, kun eivät itse pysty.
        Noista hommista vaan maksetaan kova vero henkisesti ja fyysisesti. Sahara sai mielenrauhaa Thaimaassa buddhalaisuudesta ja siitä ettei kukaan häntä siellä syyttänyt mistään. Sai elää lopultakin rauhassa. Kirjastaan päätellen mies oli myös ymmärtänyt monet asiat oman elämänsä perusteella, jotka jää perustallaajalta ymmärtämättä. Filosofista tekstiään kirjassaan ja periaate oli samankaltainen kuin Simo Häyhällä, että tein sen mitä käskettiin niillä avuilla mitkä minulle oli annettu.

• Anonyymi kirjoitti:

Achilles : "Imagine a king who fights his own battles. Wouldn't that be a sight? "
        Kuvittelepas kuningas taistelemassa omia sotiaan. Se se vasta olisi näky.

Siksi ne kuninkaat laittaa ammattisotilaat tappelemaan puolestaan, kun eivät itse pysty.
        Noista hommista vaan maksetaan kova vero henkisesti ja fyysisesti. Sahara sai mielenrauhaa Thaimaassa buddhalaisuudesta ja siitä ettei kukaan häntä siellä syyttänyt mistään. Sai elää lopultakin rauhassa. Kirjastaan päätellen mies oli myös ymmärtänyt monet asiat oman elämänsä perusteella, jotka jää perustallaajalta ymmärtämättä. Filosofista tekstiään kirjassaan ja periaate oli samankaltainen kuin Simo Häyhällä, että tein sen mitä käskettiin niillä avuilla mitkä minulle oli annettu.

Joo joo on filocofiaa ja vikka mitä häyhää ja autiomaata mutta miksi traktori kuitti on vinossa yhdessä kuvassa ikään kuin se olisi eri asennossa kuin eri kuvassa? Eikö voi laittaa kuitteja samaan kuvaan räps räps ja sitten tulla meidän ranta huvilalle pandoittumaan aivan pandaksi ja itkemään peukaloiden nivelten armoille? Ai ei voi.. aha.

• Anonyymi

Väittivät, että oli laittanut kuriin jopa Changin saaren villit merimustalaiset. Temppu, johon thai-poliisi ei pystynyt.

• Anonyymi
      • Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhui myös sujuvaa espanjan kieltä ja oli lahjakas taiteilija. Monipuolinen mies.
        https://imperiya.by/video/x7QTOjfXC_G/Programa-taca-Per-Anderson-1a-parte.html

Mutta vielä hurjempi karju löytyy Hua Hinista. 150 kiloa eikä yhtään rasvaa, väkivallan ammattilainen ja lentävä majuri joka on lentänyt kaikilla laitteilla jotka vain pysyy ilmassa.

654767567657 (numbaII kirjoitti)
        15.12.2016 16:21
        "Varmaan minunkin pitäisi sanoa mikä on tarinani opetus, 30 vuoden aikana useita tuhansia tunteja erilaisia luentoja, kantahenkilökunnalle ja varusmiehille, 8000 lentotuntia kaikilla mikä ilmassa pysyy...ja lentokapteenin lupakirja... joten luulen että Hanki kusipää se elämä, ellei se ole liian myöhäistä, väitteesi on yhtä harhainen kun kaikki muutkin väitteesi"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta vielä hurjempi karju löytyy Hua Hinista. 150 kiloa eikä yhtään rasvaa, väkivallan ammattilainen ja lentävä majuri joka on lentänyt kaikilla laitteilla jotka vain pysyy ilmassa.

"Varmaan minunkin pitäisi sanoa mikä on tarinani opetus, 30 vuoden aikana useita tuhansia tunteja erilaisia luentoja, kantahenkilökunnalle ja varusmiehille, 8000 lentotuntia kaikilla mikä ilmassa pysyy...ja lentokapteenin lupakirja... joten luulen että Hanki kusipää se elämä, ellei se ole liian myöhäistä, väitteesi on yhtä harhainen kun kaikki muutkin väitteesi"

Totuus olikin että tuhansia tunteja riitelyä Kelan ja vakuutusyhtiön kanssa jotta lurkki pääsisi sairaseläkkeelle.

"Lentokapteenin lupakirjaa" ei ole olemassakaan. Ressukka valehtelee asioista joista ei tiedä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tosiaan noin olen kirjoittanut, mutta kirjoituksen aihe oli valehtelijoiden klubi, itseasiassa 2010 aloitti paskanpuhumisen, minä vain jatkoin sitä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tosiaan noin olen kirjoittanut, mutta kirjoituksen aihe oli valehtelijoiden klubi, itseasiassa 2010 aloitti paskanpuhumisen, minä vain jatkoin sitä...

Tuota paskanpuhumistahan suoritat täällä ihan ympärivuorokautisesti vuodesta toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota paskanpuhumistahan suoritat täällä ihan ympärivuorokautisesti vuodesta toiseen.

Jokaisessa lauseessa on osanen tottakin..

• Anonyymi

Sahara ei ollut koskaan mikään varsinainen lihaskimppu, kertoi, ettei penkistä mennyt ikinä edes 100 kg. Silti pudotti nopeudellaan äijiä, joiden yhteistulos oli reilu 700 kg.

Legioonalle tuollainen oli aarre, suomit laittoivat vankilaan, vaikka ei syyllistynyt mihinkään, lain edessä, tekaistuin periaattein linnaan istuttivat.

• Anonyymi

Näin Pattayan matkailun näkökannasta mielenkiintona mikä oli rasvaprosentti, entä paljonko leukoja veteli?

• Anonyymi

"Sahara ei ollut koskaan mikään varsinainen lihaskimppu, kertoi, ettei penkistä mennyt ikinä edes 100 kg. Silti pudotti nopeudellaan äijiä, joiden yhteistulos oli reilu 700 kg."

Tässä totuutta lienee ensimmäisessä lauseessa ollen. Toinen lause lienee peräisin pattis pojun mielikuvituksesta?

• Anonyymi

Ennen legioonaan hakeutui vain onnettomat dokut, nykyään ottavat vain radioinsinöörejä.

• Anonyymi

18 tapahtumien jälkeen Marski haki muukalaislegioonaan, mutta sai vastaukseksi, että jää Suomeen, suuret tehtävät vielä odottavat. Ja niin kävikin, 39 alkoi äktionit.

No, Marski oli toki perso viinaksille, mutta ei voinut sietää rintamaoloissa juopottelevia upseereita. Moni ritari teki urotekonsa viinapäissään, mutta ei pervitiinin vallassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

18 tapahtumien jälkeen Marski haki muukalaislegioonaan, mutta sai vastaukseksi, että jää Suomeen, suuret tehtävät vielä odottavat. Ja niin kävikin, 39 alkoi äktionit.

No, Marski oli toki perso viinaksille, mutta ei voinut sietää rintamaoloissa juopottelevia upseereita. Moni ritari teki urotekonsa viinapäissään, mutta ei pervitiinin vallassa.

Kun raittiusseuran säännöt oli nämä vuodesta 1834, niin mitä se oli seuraan kuulumattomien keskuudessa.
        https://ibb.co/Zfvg08M

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, tuli juuri 82 vuotta Talvisodan alkamisesta.

Ylimääräiseen kertausharjoitukseen osallistui 300.000 reserviläistä eli maalitauluja löytyi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muukalaislegioonassa on palvellut yli 500 suomalaista. Ensimmäinen heistä värväytyi jo vuonna 1831.

• Anonyymi

Muistelen, että sai Suomessa ehdottoman kakun, avunannosta, seurasi muulia, ettei pöllinyt mennessä rahoja ja palatessa pölyjä. Teki useampia Kaivohuoneen ja Kittilän Levin seurantamatkaa Hollannista.

• Anonyymi

Pistätkö taustatietoja viinapäissään tehdyistä urotöistä? En itse ole lukenut sellaisista. Sotasankareilta olen kuullut että vapaalla kyllä otettiin, mutta taisteluissa piti olla kunnossa. Se olisi ollut kavereiden hengen vaarantamista että siellä olisi humalassa heiluttu taisteluissa. Skarppina piti olla.

Kaatunut ristinritari Valde Sorsa oli toiminnan ja käytännön miehiä. Sorsan antamat neuvot neljään punktiin: 1. kulje aina niin matalana kuin mahdollista, 2. jos teet jotain, tee nopeasti, 3. pidä kaikissa tilanteissa tuntuma minuun ja 4. H-hetkellä peräsuolen on oltava tyhjä. Myöhemmin tuli vielä viides: Kun minä menen, sinä ammut, kun minä ammun, sinä menet.

Jos ryhmä jäi vihollisen tulituksessa jälkeen, Sorsa vaiensi pesäkkeet yksin konepistoolillaan ja kasapanoksilla.

Hänen pataljoonan komentajansa Arvo Ahola muistelee seuraavasti: "Sorsa oli kooltaan pienehkö,vaatimaton maalaisnuorukainen, joka jo sodan ensipäivinä ansaitsi korpraalin natsat olkapäilleen. Hänellä oli veressään tehokas sotilaallinen toiminta. Juuri siksi hän ylsi loistaviin taistelu suorituksiin. Alikersantiksi ylennetty Valde Sorsa antoi yksikölleen oman tärkeän panoksensa. Hän ei ritarinimityksestään huolimatta tuonut koskaan itseään esiin. Taisteluissa hän näytti ritarina esimerkkiä ollen aina etumaisin ja tehokkain taistelija. Sorsa ei puhunut taisteluteoistaan. Hän teki enemmän kuin puhui."

Respect Valdelle. Ei ollut mikään purnaaja eikä itkupilli, vaan taistelija.
      https://is.mediadelivery.fi/img/1920/abcfac1cf3e448f1ad5084750d17bae2.jpg

• Anonyymi

Legioonahan katsoi, ettei Marskia voitu laittaa alempaan tehtävään kuin kenkuksi, joita virkoja ei ollut auki. Sillä hetkellä.

KalleKustu oli ilmoittanut, että mikä tahansa ofitseerin rupeama käy. Tuskaantui penninpyörittäjiin ja politikointiin. Ei digannut selkäänpuukottajista.

• Anonyymi

Suomea on nimitetty kenttätykistön suurvallaksi, ja tykistöämme on kuvattu läntisen Euroopan ylivoimaisesti suurimmaksi yli 1 500 aseen määrällä. Tykistöön lasketaan kenttätykkien ohella raketinheittimet ja raskaat kranaatinheittimet. Suurvaltaväitteen oikeaksi todistaminen edellyttää putkimäärää syvempää katsausta kenttätykistömme kehitykseen, nykytilaan ja tulevaisuuteen.

Suurikaan putkimäärä ei riitä, ellei kalustoa osata käyttää tehokkaasti. Nykyaikaisen tykistöjärjestelmän osia ovat esimerkiksi johtaminen ja johtamisjärjestelmä, tuliasematoiminta, ammunnanhallinta, tulenjohto, maalittamisen tuki, sääpalvelu, tiedustelu sekä huolto ja logistiikka.

– Tykistö on vahva joka sään järjestelmä, joka on osin korvannut puuttunutta ilmatukea.

• Anonyymi

Suojele kaikkia partiomiehiä, vartiomiehiä, merenkulkijoita ja hevosmiehiä, mutta tykkimiehistä ei ole niin suurta lukua.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      88
      3284
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      329
      2894
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1576
    4. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      242
      1334
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1282
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1041
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      1010
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      1007
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      970
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      934
    Aihe