Ihastukselleni

Anonyymi

Mielessä ei pyöri muuta kuin sinä. Vaikka me ei edes tunneta. Miten pystytkin viemään kaikki ajatukseni. Kun eka kerran näin sinut se oli heti menoa. En meinannut sanaa saada suustani ulos kun tulit kysymään tarvitsenko apua, sinäkin vaikutit hämmästyneeltä. Noin vuoden olen kamppailut päänisisällä sinun kanssa. Toisinaan enempi ja toisinaan taas vähempi. Mitäköhän sinä ajattelet minusta. Olenkohan minä kiinnittänyt sinun huomion. Sinun katseesta olen saanut käsityksen että niin voisi olla, tai ehkä vain kuvittelen. Voi kun elämä toisi mahdollisuuden tutustua sinuun edes ystävänä. Sillä sinussa on jotain mikä vetää minua sinun puoleen. Olet uskomattoman upea Nainen❤️

5

634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä oot ihastunut johonkin aspaan? Noh, niiden työhön nyt kuuluu olla ystävöllisiä ja katsoa silmiin. En halua latistaa sua tai mitään, mutta

      • Anonyymi

        Mistäs sinä sen voit tietää? Selvännäkijä??!
        --sivusta tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sinä sen voit tietää? Selvännäkijä??!
        --sivusta tämä

        Näytti olevan kysymysmerkki ekan lauseen perässä. Yksikin riittää 😃 ja sivusta tämäkin.


    • Anonyymi

      En tiedä onko vaan omia harhoja, mutta tuo tilanne kuulosti kovasti tutulta 😅 Vastaan siis huolimatta siitä, koskeeko ap:n viesti todellisuudessa mua.

      Hämmennyin tilanteessa, ajattelin, että avun vastaanottaminen ei ole aina helppoa tai että tilanne oli yllättävä. En siis ole huomannut tahi ymmärtänyt mitään erikoista. Näköjään on totta, että ihminen pyörii pääosin vain omissa ajatuksissaan.

      Jos tämä osuu sille henkilölle, jota ajattelen, niin älä ole huolissasi, kaikki on ok. Tutustun mielelläni ihmiseen, jonka kanssa voi löytyä yhteisiä mielenkiinnon kohteita.
      Ainakin kaveripohjalta eikä lepakkokavereista olisi haittaa 😊

    • Anonyymi

      Mullakin osuu omalle kohdalle, että voisin olla vaikka minä, paitsi ettei ollut ensikohtaaminen.

      Olen iloinen, että sain edes kerran elämässä kokea ensi kohtaamisella huumaavan ihastumisen. Että tiesin heti, että meidän pitäisi olla yhdessä. Sait mut haluamaan olemaan paras versio itsestäni.

      Ikävä kyllä nämä tunteet ei taida olla molemminpuoleisia, ehkä olen tulkinnut sinut väärin.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5670
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3597
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      210
      1732
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1712
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1176
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1135
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      849
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      838
    Aihe