Tuttipaja TUTTIPAJA

Anonyymi

Maipuloija,mollaaja,keksii tuulesta temmattuja asioita/syitä ajaakseen omia käsittämättömiä etujaan toisten kustannuksella.Luottaa isoon kokoonsa liikaa,isonkokonsa eli suojakuorensa alla on pelkkä paskakasa mistä loppupelissä ei ole mihinkään TÄLLAISELLE ON SANOTTAVA EI EI EI asiat eivät ole todellisuudessa niin kuin sinä sanot

8

955

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otahan ne bentsot

• Anonyymi

ei ole reseptiä. muutenhan menisin riehumaan paikan päälle ryynikänneissä

• Anonyymi

Aloitus on täyttä totta,se äijän köriläs luulee itsestään liikoja/luottaa isoon kokoonsa liikaa.Totta se on sillä tyypillä on vaan iso suojakuori päällä suojakuorensa alla on pelkkä paskakasa mistä ei ole mihinkään

• Anonyymi

Voi hitsi ihanko totta menepä tuo sanomaan suoraan äijälle eläkä täällä nillitä

• Anonyymi

Otanosaa koeta päästä irti sen narsistisesta otteesta niin kaikki on sitten paremmin HYVÄT IHMISET VOITTAA AINA PAHAT IHMISET.se kyseinen isopaskakasahan on kaikkien kanssa riidoissa ja kouluttaa ammatikseen ihmisiä vääryyteen ja vääriin asioihin,peittää omat virheensä,pahantekonsa,kuvittelee että toiset ovat tehneet tuon ja puhuneet tuollaista vaikka itse on syypää kaikkeen,TOTUUS TULEE VIELÄ ESILLE

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Otanosaa koeta päästä irti sen narsistisesta otteesta niin kaikki on sitten paremmin HYVÄT IHMISET VOITTAA AINA PAHAT IHMISET.se kyseinen isopaskakasahan on kaikkien kanssa riidoissa ja kouluttaa ammatikseen ihmisiä vääryyteen ja vääriin asioihin,peittää omat virheensä,pahantekonsa,kuvittelee että toiset ovat tehneet tuon ja puhuneet tuollaista vaikka itse on syypää kaikkeen,TOTUUS TULEE VIELÄ ESILLE

Huhhahei ja rommia pullo 🍶

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huhhahei ja rommia pullo 🍶

Juurinäin on suuri ilo että ymmärrätte totuuden olen todella todella iloinen siis ilo on kokonaan minun puolella 😆

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      717
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      620
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      579
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      576
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      186
      525
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      522
    Aihe