Tanssiseuran pikkujouluissakin koronapassivaatimus

Anonyymi

Fiksua toimintaa, kun kokoontumisrajoitukset on voimassa.

15

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Leviämisalueella koronapassin voi vaatia ja se pitääkin vaatia, vaikka ei ole anniskelua.

• Anonyymi

Tamperelaisen tanssiseuran pikkujouluissa ainakin vaaditaan koronapassi. Siellä tuskin on anniskelua, mutta tanssistakin voi humaltua :DD Se riittää :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tamperelaisen tanssiseuran pikkujouluissa ainakin vaaditaan koronapassi. Siellä tuskin on anniskelua, mutta tanssistakin voi humaltua :DD Se riittää :)

Tuon voimme allekirjoittaa. Tanssi on parasta liikuntaa ja virkistää mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä ❤️😍🤗💃🕺👍😊❤️😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin ensi, että siellä on tamperelaisessa tanssiseurassa anniskelua, mutta olinkin innoissain sitä lukiessa jotenkin hypännyt "tuskin"-sanan yli. Ja johan minä sitä siinä lukiessani hieman ajattelin, että eikös näitten tanssiseurojen yksi yleisimmistä syistä ollut se, että siirryttiin riippuvuudesta toiseen eli alkoholeista tansseihin absolut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luin ensi, että siellä on tamperelaisessa tanssiseurassa anniskelua, mutta olinkin innoissain sitä lukiessa jotenkin hypännyt "tuskin"-sanan yli. Ja johan minä sitä siinä lukiessani hieman ajattelin, että eikös näitten tanssiseurojen yksi yleisimmistä syistä ollut se, että siirryttiin riippuvuudesta toiseen eli alkoholeista tansseihin absolut?

Onnea jos olet alkoholista eroon päässyt, kyllä tanssiminen on huomattavasti parempi riippuvuus :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea jos olet alkoholista eroon päässyt, kyllä tanssiminen on huomattavasti parempi riippuvuus :D

Onhan se vähän niinkin, että viina se on viisasten juoma, vaikka viisaat ei sitä juokaan ja tanssi on mukavien ihmisten laji, vaikka näissä pandemiaolosuhteissa mukavat ihmiset ovatkin sitä lakanneet toki harrastamasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on niin totta. Näyttäis tulevana viikonloppuna pukata taas ihquja tansseja <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se vähän niinkin, että viina se on viisasten juoma, vaikka viisaat ei sitä juokaan ja tanssi on mukavien ihmisten laji, vaikka näissä pandemiaolosuhteissa mukavat ihmiset ovatkin sitä lakanneet toki harrastamasta.

Olihan se ehkä hieman voimakkaasti muotoiltu, että: "lakanneet toki harrastamasta.", mutta ainakin ainakin julkisesti eli pandemian optimaalisten leviämisolosuhteitten kannalta katsoen lakanneet porukalla joraamasta.

Ja sen verran vielä viinasta, että onko Danny Suomen- ja jopa maailman ainut taiteilija, joka ei ole pitänyt ainakaan tapanaan laajentaa musiikkitaitelijan tajuntaansa viinalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olihan se ehkä hieman voimakkaasti muotoiltu, että: "lakanneet toki harrastamasta.", mutta ainakin ainakin julkisesti eli pandemian optimaalisten leviämisolosuhteitten kannalta katsoen lakanneet porukalla joraamasta.

Ja sen verran vielä viinasta, että onko Danny Suomen- ja jopa maailman ainut taiteilija, joka ei ole pitänyt ainakaan tapanaan laajentaa musiikkitaitelijan tajuntaansa viinalla?

Kommentoija ei ollut itse mukava. Katsos kun on itse mukava muille niin saa monin verroin mukavuutta takaisin. Näillä mennään ja tanssit jatkuu kera mukavien ihmisten :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoija ei ollut itse mukava. Katsos kun on itse mukava muille niin saa monin verroin mukavuutta takaisin. Näillä mennään ja tanssit jatkuu kera mukavien ihmisten :)

Eikä kannata yrittää juoda itseään mukavaksi..kun se on harhaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä kannata yrittää juoda itseään mukavaksi..kun se on harhaa.

Eikä naisia kauniiksi samoista syistä. Vaan tulee jo selvinpäin kauniilta näyttävään naiseen sekaantua jo alunperin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä sinusta tiedä, mutta ainakin minulla on mennyt todella mukavasti koronatanssikaranteenissa uskomattomankin kauniin naisen kanssa näille lava- ja ravintolatanssiharrastuspiireille täysin tuntemattomassa paikassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä sinusta tiedä, mutta ainakin minulla on mennyt todella mukavasti koronatanssikaranteenissa uskomattomankin kauniin naisen kanssa näille lava- ja ravintolatanssiharrastuspiireille täysin tuntemattomassa paikassa.

Sitten lienet väärällä palstalla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten lienet väärällä palstalla..

Aijjon vielä tehdä jo kauan odotetun paluuni. Joten palsta on oikea. Sitäpaitsi olisi harrastuksellemme vain hyödyksi, jos palstallamme olisi sinun mielestäsi enemmänkin väärällä palstalla olevia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40