Erektiot hormonihoidossa

Anonyymi

Olen aloittamassa sukupuolenkorjausta miehestä naiseksi ja minua on askarruttanut että pystyykö erektioita saamaan millään konstilla kun hormonihoito on aloitettu? Olen etsinyt tietoa tästä mutta huonosti löytyy. Haluaisin pystyä nauttimaan seksistä puolisoni kanssa koko korjausprosessin ajan. Korjausleikkauksen jälkeen tätä murhetta ei enää olisi kun sitten on jo uudet tavat yhteiseen nautintoon

17

1528

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jotkut väittävät pitäneensä erektiot treenaamalla säännöllisesti. Mutta eiköhän se olisi parasta aloittaa muutos "uusiin tapoihin" jo nyt. Samalla saat selvyyden pystytkö nauttimaan seksistä ilman penetraatiota.

    • Anonyymi

      Jos on päsyssä korjausleikaus? Ei aihesta tällä tarvitse ysellä.KOSKA SAAT KAIKEN TIEDON LÄKÄRILTÄ SAIRANHOITAJALTA JA PSYKOLOGILTA.:Teisteineen ja psykesi tilaa huomioden.Ilman niitä et mihinkään leikkaus edes pääse. tai hormoni hoito. vedätäkö tälä kysymys ihmisiä?

    • Anonyymi

      Hei.

      Itsellä takana nyt kahdeksan kuukautta hormoneja ja ikävä kyllä se kiihottuessa vielä heräilee hetkeksi. Mutta minkään näköistä yhdyntää ei tuolla onneksi voi edes harkita. Ja hormonien kautta myös kiinnostus seksiin kuolee kyllä aika totaalisesti, voi mennä viikkoja, etten ajattele seksiä ollenkaan.

      • Anonyymi

        Testosteroni innostaa seksiin ja kun se häviää, meno rauhoittuu.


    • Anonyymi

      Ilmankos naisia ei seksi kiinnosta . Ei vaikuta pelkästään hormonit. Vaan mieliala yleisesti. Masennuskin aiheuttaa sen että mikään ei kiinnosta, seksikään.

    • Anonyymi

      Eunukeilta ei välttämättä ole kadonneet halut, vaikka koko elin on viety.
      Se, että tiedostaa, ettei pysty harjoittamaan seksiä voi johtaa ihmisen jopa eläimelliseen raivoon ja haluun.
      Eunukki, joka haudataan ilman penistä kuulemma jälleensyntyy naisena.

      • Anonyymi

        Paitsi että eunukeilta on viety kivekset ,eli suoritettu kastraatio.Kyllä siellä edelleen penis heiluu.


      • Anonyymi

        Eunukitkin saattavat saada erektion. Takavuosisatoina, kun Euroopassa paikoin harjoitettiin kaameaa kastraattilaulajien perinnettä, osa näistä laulajista oli kovastikin naisten mieleen, kun näiden kalu seisoi mutta ei ejakuloitunut. Ei ollut pelkoa raskaudesta.


    • Luulen, että jos haluat säilyttää erektion, sinun tulee kuunnella kehoasi ja muokata lääkitys lääkärien kanssa yhteistyössä sinulle sopivaksi. Itse olen tehnyt juuri näin ja nyt on estrogeelit,yms. selvästi naisten viitearvoissa, johon olen tyytyväinen. Sekä alakerta toimii ongelmitta.

      • Anonyymi

        Jotenkin tuntuu hassulta että henkilö haluaa naisen hormonitasot ja olla nainen, mutta kuitenkin haluaa toimivat miehen seksuaalielimet. Toisaalta tiedämme kyllä miksi tällaista henkilöä kutsutaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu hassulta että henkilö haluaa naisen hormonitasot ja olla nainen, mutta kuitenkin haluaa toimivat miehen seksuaalielimet. Toisaalta tiedämme kyllä miksi tällaista henkilöä kutsutaan.

        Niin te anonyymit kun tiedättekin näköjään kaikesta kaiken..
        Selitänpä kuitenkin, että olen kyllä ollut suostuvainen jo srs-leikkaukseen heti prosessini alkumetreiltä asti, eli noin 20v. Kuitenkaan minulle ei ole vaginaa leikattu, joten jäkätäppä jatkossa enemmän sinne hoitohenkilökunnan puoleen ja jätä tuollaiset asiattomat kommentit vaikka itseksesi jupistavaksi...


      • Janica49 kirjoitti:

        Niin te anonyymit kun tiedättekin näköjään kaikesta kaiken..
        Selitänpä kuitenkin, että olen kyllä ollut suostuvainen jo srs-leikkaukseen heti prosessini alkumetreiltä asti, eli noin 20v. Kuitenkaan minulle ei ole vaginaa leikattu, joten jäkätäppä jatkossa enemmän sinne hoitohenkilökunnan puoleen ja jätä tuollaiset asiattomat kommentit vaikka itseksesi jupistavaksi...

        Lain ja tietämykseni mukaan tuo leikkaus olisi pitänyt olla minulle vähintäänkin mahdollinen, jos ei jopa selviö ja terveyteni kannalta olennainen asia, Parisen vuotta sitten sain tarpeekseni odottelusta ja vänkäilystä ja päätin, että leikatkoon sitten minulle vaginan tuon penikseni ohelle/lisäksi, kun pitkästä odottelusta johtuen en ole enää valmis luopumaan mistään, minkään takia. En ole kyselyistäni huolimatta löytänyt pallolta kirurgia, joka tällaisen leikkauksen tekisi. Sanovat, että ei ole mahdollista nykyisilä tiedoilla/taidoilla. Epäilen, että tuo selitys ei ole totta, mutta kun en ole tämän alan tietäjä, on minun turha puhua tai väitellä tästä.


      • Anonyymi
        Janica49 kirjoitti:

        Niin te anonyymit kun tiedättekin näköjään kaikesta kaiken..
        Selitänpä kuitenkin, että olen kyllä ollut suostuvainen jo srs-leikkaukseen heti prosessini alkumetreiltä asti, eli noin 20v. Kuitenkaan minulle ei ole vaginaa leikattu, joten jäkätäppä jatkossa enemmän sinne hoitohenkilökunnan puoleen ja jätä tuollaiset asiattomat kommentit vaikka itseksesi jupistavaksi...

        Eiköhän ole vähän eri asia tilanne, jossa toinen haluaa vaginan, muttei ole päässyt leikkaukseen kuin että ehdottomasti haluaa omistaa toimivan peniksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän ole vähän eri asia tilanne, jossa toinen haluaa vaginan, muttei ole päässyt leikkaukseen kuin että ehdottomasti haluaa omistaa toimivan peniksen.

        en ymmärrä.. i dont understand und no comprende... Jos siis minua tarkoitat, niin srs-leikkaus, jota siis odotin melkein 20v, on juurikin tuo leikkaus, jossa peniksestä muotoillaan neovagina ja näin ollen penistä ei ole enää peniksen muodossa tuon jälkeen.. ja jos taas ränkätät ketjun aloittajalle, niin jos minä oikein ymmärsin haluaisi hän pitää peniksensä toimivana ina leikkaukseen asti??????????


      • Anonyymi
        Janica49 kirjoitti:

        en ymmärrä.. i dont understand und no comprende... Jos siis minua tarkoitat, niin srs-leikkaus, jota siis odotin melkein 20v, on juurikin tuo leikkaus, jossa peniksestä muotoillaan neovagina ja näin ollen penistä ei ole enää peniksen muodossa tuon jälkeen.. ja jos taas ränkätät ketjun aloittajalle, niin jos minä oikein ymmärsin haluaisi hän pitää peniksensä toimivana ina leikkaukseen asti??????????

        Juu, siis kommenttini koski tuota erästä kirjoittajaa, joka vihjasi peniksensä säilyttävän transnaisen olevan autogynefiili.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juu, siis kommenttini koski tuota erästä kirjoittajaa, joka vihjasi peniksensä säilyttävän transnaisen olevan autogynefiili.

        Äh.. Mulla näköjään ennakkoluulot ja lukihäiriöt, yms..
        😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, siis kommenttini koski tuota erästä kirjoittajaa, joka vihjasi peniksensä säilyttävän transnaisen olevan autogynefiili.

        No on se kyllä kummaa, kun halutaan niin se naisen vartalo mutta sitten pitää olla se PENIS. En ymmärrä että mikä nimenomainen halu kenelläkään voisi olla shemaleksi jos on terveyden puolesta mahdollista tehdä myös vaginoplastia.

        Nainen munalla, joopa joo. Kyse on tällöin jonkun tason seksifantasiasta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      86
      4559
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3978
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2531
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1555
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe