On kalliiksi tuotteet hinnoiteltu, kaupasta saa samat tuotteet edullisemmin. Kuka siellä päättää hinnoista.
Immanuel kirppis
25
1796
Vastaukset
- Anonyymi
Olen huomannut saman asian. Hinnat ovat aivan liian kalliita. Moni tuote on kaupassa sentään uusi ja hinta on sama.
- Anonyymi
Jos löydät sellaisen tuotteen, jonka hinta on kaupassa sama, kannattaa ostaa kaupasta. Jos ostaisit sen lähetystorilta, tuotto menisi lähetystyöhön. Kaupasta kun ostaa, raha menee kauppiaan/suuren tavarataloketjun taskuun. En kylläkään usko, että sellaisia tuotteita löytyy, vie ihmeessä kassalle ja kerro asiasta, jos satut löytämään.
- Anonyymi
Lauantaina tuli televisiosta Immanuel 4
- Anonyymi
Ilmaiseksi saavat, mutta yrittävät ylihintaa periä. Ei näytä kauppa käyvän. Tyhjin käsin ihmiset lähtee.
- Anonyymi
Minulla on ihan erilaisia kokemuksia, esim. opiskelijana saan puoleen hintaan kun näytän opiskelijakortin. Aina siellä on ollut asiakkaita ja ostajia kun minä olen käynyt. Lastenvaatteet esim. 1-3 euroa ja ovat tosi puhtaita ja hyviä.
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö
Eilen kävin Immanuelissa, sininen juomalasi/pikari hinta 10€ yksi/kpl. Kyllä on todella ylihintainen/ kun sillä hinnalla sain 6 kpl yhteishintaan 12e.
- Anonyymi
Eiköhän ne asiantuntijat hinnoittele.
- Anonyymi
Ei se siltä näytä, että asiantuntija olisi asialla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne saa hinnoitella just niinkuin haluavat, sinä päätät ostako, mitä tuossa on kitisemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitti varmaan uskon asiantuntijat.
- Anonyymi
Eipä teidän pakko sieltä ole ostaa jos kerta muualla on samat roinat halvemmalla, mänkee sinne tolovanat tai pitäkkee se leipäluukkunne kiinni.
- Anonyymi
Ei kyllä ostetakaan.Mistä noin kimmastut.Jokainen saa mielipiteensä ilmaista.Leipä luukku ei pysy kiinni,tolvanalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä ostetakaan.Mistä noin kimmastut.Jokainen saa mielipiteensä ilmaista.Leipä luukku ei pysy kiinni,tolvanalla.
Tais osua, hah hah.
- Anonyymi
Onko ne siellä emmanuelle kirppiksellä aina alasti?
- Anonyymi
Käy toki katsomassa,sillä asia selviää.
- Anonyymi
Olen vaihtanut asioinnin tavarakirppikselle ja Iisalmen kirppiksille aikaa sitten, siellä vaihtelevuus tavaroissa ja hinnat ei päättömiä. Tyytyväinen ratkaisuun
- Anonyymi
Eihän se mikään kirpputori ole, missä hinnat kyseistä hintaluokkaa. Hyväntekevyyskirppis helluntaiseurakunnalle.
- Anonyymi
Lähetystori tarkoittaa, että varat jotka torilta saadaan ohjataan lähetystyöhön lähetyskohteisiin. Lisäksi tehdään diakoniatyötä Kajaanin omille vähävaraisille henkilöille, mm. vaate- ym. avustuksina. Myös maahanmuuttajat ostavat tarvitsemiaan esim. talvivaatteita, astioita, huonekaluja ym. Pitäisi vähän enemmän tietää asioista, ennen kuin alkaa vetämään johtopäätöksiä asioihin. Jotka haluavat ilmaisia vaatteita, kierrätyskeskus on oikea paikka.
- Anonyymi
Minäkin kävin hintakierroksen siellä ja minusta hinnat ihan ok. Farkut 5 e, pitkähihainen t-paita 2 e, lyhythihainen 1 e, puserot ja tunikat 3-4 euroa, astiat 50 snt-5 euroa. Kalleimmat kotimaisia. Villapaita 4-5 euroa. Talvikengät alle 10 euroa. Miesten puvut 10 e, puvuntakki 5 euroa, kauluspaita 2 euroa. Hyväkuntoisia vaatteita. Mitenkä halpoja niiden pitäisi olla, jotta edes kulut tulisi katettua. Olihan tuolla ainakin silloin jonoksi asti asiakkaita kassalla, meni tovi odotellessa. Jos joku tietää halvemman paikan, niin ei kun sinne kipin kapin.
- Anonyymi
Vaatteet ovat halpoja, mutta esim. valaisimet ja huonekalut ovat kalliita.
- Anonyymi
Hinnoista voi aina neuvotella. Totta on, että erityisesti suomalainen lasi ja keramiikka on ns. markkinahinnassa. Toisaalta, hyvä tavara löytää kyllä ostajansa. Itse tehnyt erinomaisia löytöjä ja hinnoista on lähes aina päästy sopimukseen.
- Anonyymi
Missä tämmöinen emmanuel kirppis on?
- Anonyymi
Emmanuelista en tiedä, mutta Immanuel on osoitteessa Kauppakatu 1.
- Anonyymi
Lähetystorin tuotto pitäisi käyttää siihen että lähetetään turhat maahantunkeutujat pois Suomesta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931738
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581159Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181158- 941019
- 62813
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam34773Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani5716- 46696
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42670Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113666