Lord Timppa

Yuki.Uesugi

http://koti.mbnet.fi/~timpat/

56

16898

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karatelva

      Mun mielestä toi on aika huono sivu.
      Timpalla on kauheesti kirjotusvirheitä ja muutenkin se pitää sivuillansa questeja, joita ei ole päivitetty Runescape2 :sen mukaan.
      Ymmärrän kyllä, että hän pitää questin ohjeita myös classicille, mutta voisi laittaa ne eri osioihin.

      • Villermi

        Oikeesti hiukan timppa on noobi! Sen wc on mun wctä huonompi,samoin myös esim RC ja flecthing..Sit se on kauheen köyhäkin,rahamäärää en muist mut köyhä se on (no,en oo kyl sit rikkaampi mut kummiski..) Sit ne sivut on nykyään selavat ja täynnä kirjoitus_virheitä ( :D )ja muutenki.Si kuulin et se on päälle 20 vuotias..


      • Qod
        Villermi kirjoitti:

        Oikeesti hiukan timppa on noobi! Sen wc on mun wctä huonompi,samoin myös esim RC ja flecthing..Sit se on kauheen köyhäkin,rahamäärää en muist mut köyhä se on (no,en oo kyl sit rikkaampi mut kummiski..) Sit ne sivut on nykyään selavat ja täynnä kirjoitus_virheitä ( :D )ja muutenki.Si kuulin et se on päälle 20 vuotias..

        timppa on mun mielestä hyvä pelaa kun on nini huvät statsit ja quest pisteet ja total ja compat!!!

        ja ei se raha pelajaa tee...
        on sillä sentään d sq(6.5mil),d legs(3.3mil) ja d med(1.8mil)..
        ja kai sillä omn muutenkin rahaa..

        ootte vaan kateelisia... vaikka on kyllä timpaa parempåi rahoissa ja armoresista..

        itellänin on 2xwhite phattii,full d,full sara, full qutix, cannon(10000kuulaa),5 maulii,
        5 d medii(myynissä 1.5mil each)
        ja kaikkee muutakin... =)


      • hena

        ei tt:seenkään löydä apuu


      • donkkari
        Qod kirjoitti:

        timppa on mun mielestä hyvä pelaa kun on nini huvät statsit ja quest pisteet ja total ja compat!!!

        ja ei se raha pelajaa tee...
        on sillä sentään d sq(6.5mil),d legs(3.3mil) ja d med(1.8mil)..
        ja kai sillä omn muutenkin rahaa..

        ootte vaan kateelisia... vaikka on kyllä timpaa parempåi rahoissa ja armoresista..

        itellänin on 2xwhite phattii,full d,full sara, full qutix, cannon(10000kuulaa),5 maulii,
        5 d medii(myynissä 1.5mil each)
        ja kaikkee muutakin... =)

        lord timppa lord timppa sul on iha liia pien pimppa


      • heh
        Villermi kirjoitti:

        Oikeesti hiukan timppa on noobi! Sen wc on mun wctä huonompi,samoin myös esim RC ja flecthing..Sit se on kauheen köyhäkin,rahamäärää en muist mut köyhä se on (no,en oo kyl sit rikkaampi mut kummiski..) Sit ne sivut on nykyään selavat ja täynnä kirjoitus_virheitä ( :D )ja muutenki.Si kuulin et se on päälle 20 vuotias..

        ei timppa välttämättä oo n00b ja jos se on päälle 20 nii sil ei oo ehk aikaa pelaa runee ja jos se on jotakuta huonompi se ei meinaa et olis nyyppä, nyyppä/n00b/nevari on sellane joka on just alottanu ja pummii ilmasta kamaa ja timppahan ei ole sellainen ja ne kirjotus virheet ei mua ainakaa haittaa pääasia et saa selvää


      • Lord Timppa

        Jos vaikka lukisit tuolta etusivulta, mihin ilmoittaa havaitsemistasi kirjoitusvirheistä...
        Lisäksi varmaankin olet huomannut, että päivitys on menossa questeihin... on vain oikeakin elämä elettävänä.


      • saatana on paras
        Lord Timppa kirjoitti:

        Jos vaikka lukisit tuolta etusivulta, mihin ilmoittaa havaitsemistasi kirjoitusvirheistä...
        Lisäksi varmaankin olet huomannut, että päivitys on menossa questeihin... on vain oikeakin elämä elettävänä.

        tip.it on paras siellä on oikeaa tietoa.
        lord "pimppa" timppa sivuilla on huonoa tietoa.


      • olli132
        heh kirjoitti:

        ei timppa välttämättä oo n00b ja jos se on päälle 20 nii sil ei oo ehk aikaa pelaa runee ja jos se on jotakuta huonompi se ei meinaa et olis nyyppä, nyyppä/n00b/nevari on sellane joka on just alottanu ja pummii ilmasta kamaa ja timppahan ei ole sellainen ja ne kirjotus virheet ei mua ainakaa haittaa pääasia et saa selvää

        w**** n00bit kun ainoostaan valitatte!


      • lord timppa on paska
        Villermi kirjoitti:

        Oikeesti hiukan timppa on noobi! Sen wc on mun wctä huonompi,samoin myös esim RC ja flecthing..Sit se on kauheen köyhäkin,rahamäärää en muist mut köyhä se on (no,en oo kyl sit rikkaampi mut kummiski..) Sit ne sivut on nykyään selavat ja täynnä kirjoitus_virheitä ( :D )ja muutenki.Si kuulin et se on päälle 20 vuotias..

        lord timppa luulee olevansa suomen paras runescape pelaaja vaikka ei ole koska olen itsekkin nähnyt 126 lvellisen suomalaisen jolla oli dragonfullit ja lord timpalla ei ole edes kokonaan dragonfulleja eika warmaan edes milliä rahaa niinnkun sillä suomalaisella oli 10millii ja se oikeen näytti ne mulle


      • olli132
        Qod kirjoitti:

        timppa on mun mielestä hyvä pelaa kun on nini huvät statsit ja quest pisteet ja total ja compat!!!

        ja ei se raha pelajaa tee...
        on sillä sentään d sq(6.5mil),d legs(3.3mil) ja d med(1.8mil)..
        ja kai sillä omn muutenkin rahaa..

        ootte vaan kateelisia... vaikka on kyllä timpaa parempåi rahoissa ja armoresista..

        itellänin on 2xwhite phattii,full d,full sara, full qutix, cannon(10000kuulaa),5 maulii,
        5 d medii(myynissä 1.5mil each)
        ja kaikkee muutakin... =)

        dragon fullei EI OO OLEMASSA! johan on tyhmii siel...


      • Esm

        Siis oote vaa kateelisiii lord timpalle ja lyön vetoo vaikka 100,000 coalista vetoo että ette osaa parempaa sivuu tehä vaikka oon lord timppaa rikkaampi ni lord timppa on hyvä jätkä.... ja ei se oo huono! vaikka sen wc ja ne on huonoja! mullaki on paremmat lvlit ku sillä ni kummiski sillä on hyvät lvlit!!! ja muuten jos jota kuta kiinostaa ostaaa 2x d fullii ja 2x whippii ni ota yhteyttä muhu....


      • Runepelaaja (1,5v pelannu)
        olli132 kirjoitti:

        dragon fullei EI OO OLEMASSA! johan on tyhmii siel...

        Kylläpäs muuten Dragon fullit on... Siihen kuuluu:
        Dragon Medium Helm
        Dragon Chainmail
        Dragon Platelegs/Skirt
        Dragon Square Shield
        Dragon Longsword, Battleaxe, Mace tai Dagger!

        Paraskin puhuja!


      • Runepelaaja (1,5v pelannu)
        lord timppa on paska kirjoitti:

        lord timppa luulee olevansa suomen paras runescape pelaaja vaikka ei ole koska olen itsekkin nähnyt 126 lvellisen suomalaisen jolla oli dragonfullit ja lord timpalla ei ole edes kokonaan dragonfulleja eika warmaan edes milliä rahaa niinnkun sillä suomalaisella oli 10millii ja se oikeen näytti ne mulle

        Kukaan suomalainen pelaaja ei ole vielä 126 lvl...
        Lord timppa on tällä hetkellä noin 102 combatilta, ehkä 103:kin...

        Mutta jos katsotaan parasta suomalaista, thehate :a.. Hänen combat lvl on vain 120-125...

        Hänen prayer ei ole 98-99


      • janne59
        donkkari kirjoitti:

        lord timppa lord timppa sul on iha liia pien pimppa

        saakutin noobi newb nooblet oot vaan kateellinen ku lord timppa on sua parempi


      • soul

        Timppa painukoo syvälle vittuu hakkaisin sen 6-0


      • lollerro
        Qod kirjoitti:

        timppa on mun mielestä hyvä pelaa kun on nini huvät statsit ja quest pisteet ja total ja compat!!!

        ja ei se raha pelajaa tee...
        on sillä sentään d sq(6.5mil),d legs(3.3mil) ja d med(1.8mil)..
        ja kai sillä omn muutenkin rahaa..

        ootte vaan kateelisia... vaikka on kyllä timpaa parempåi rahoissa ja armoresista..

        itellänin on 2xwhite phattii,full d,full sara, full qutix, cannon(10000kuulaa),5 maulii,
        5 d medii(myynissä 1.5mil each)
        ja kaikkee muutakin... =)

        sä sanoit et d medi o 1,5mill mä kuuli jostai et se o 500k no kumpi o oikee hinta


      • lollerro
        saatana on paras kirjoitti:

        tip.it on paras siellä on oikeaa tietoa.
        lord "pimppa" timppa sivuilla on huonoa tietoa.

        lol lyö vetoo full verag'ista ettet osaa teheä edes ohjetta imp catcherii


      • jusuonjumala
        Villermi kirjoitti:

        Oikeesti hiukan timppa on noobi! Sen wc on mun wctä huonompi,samoin myös esim RC ja flecthing..Sit se on kauheen köyhäkin,rahamäärää en muist mut köyhä se on (no,en oo kyl sit rikkaampi mut kummiski..) Sit ne sivut on nykyään selavat ja täynnä kirjoitus_virheitä ( :D )ja muutenki.Si kuulin et se on päälle 20 vuotias..

        hate timppa 4 life!


      • 3n 0le N00b
        Qod kirjoitti:

        timppa on mun mielestä hyvä pelaa kun on nini huvät statsit ja quest pisteet ja total ja compat!!!

        ja ei se raha pelajaa tee...
        on sillä sentään d sq(6.5mil),d legs(3.3mil) ja d med(1.8mil)..
        ja kai sillä omn muutenkin rahaa..

        ootte vaan kateelisia... vaikka on kyllä timpaa parempåi rahoissa ja armoresista..

        itellänin on 2xwhite phattii,full d,full sara, full qutix, cannon(10000kuulaa),5 maulii,
        5 d medii(myynissä 1.5mil each)
        ja kaikkee muutakin... =)

        Mikä Timppa noobi sä olet ei sen statsit edes ole mitkään kovin hyvät, jos se on kerran pelannut jtn 5 vuotta ainakin.
        Mistä repäsit noi hinnat: D- med 400-500k, D legs: 1mil-1,2mil, D sg jtn 2 mil paikkeilla. Ps: En todellakaan aio ostaa D medii 1,5k, kun sen saa 400k normaalisiti.


      • lassu
        Runepelaaja (1,5v pelannu) kirjoitti:

        Kukaan suomalainen pelaaja ei ole vielä 126 lvl...
        Lord timppa on tällä hetkellä noin 102 combatilta, ehkä 103:kin...

        Mutta jos katsotaan parasta suomalaista, thehate :a.. Hänen combat lvl on vain 120-125...

        Hänen prayer ei ole 98-99

        ainaki on 2 126 lvl suomalaist 1 theathe 2 goku jh


      • ertertert
        Runepelaaja (1,5v pelannu) kirjoitti:

        Kukaan suomalainen pelaaja ei ole vielä 126 lvl...
        Lord timppa on tällä hetkellä noin 102 combatilta, ehkä 103:kin...

        Mutta jos katsotaan parasta suomalaista, thehate :a.. Hänen combat lvl on vain 120-125...

        Hänen prayer ei ole 98-99

        Ypäjällä on yks lvl 124 vai onkohan se jo 125 combatiltaan... ja ypäjä on aika pieni kylä muutenki... barak666


      • fghfghfgh
        Esm kirjoitti:

        Siis oote vaa kateelisiii lord timpalle ja lyön vetoo vaikka 100,000 coalista vetoo että ette osaa parempaa sivuu tehä vaikka oon lord timppaa rikkaampi ni lord timppa on hyvä jätkä.... ja ei se oo huono! vaikka sen wc ja ne on huonoja! mullaki on paremmat lvlit ku sillä ni kummiski sillä on hyvät lvlit!!! ja muuten jos jota kuta kiinostaa ostaaa 2x d fullii ja 2x whippii ni ota yhteyttä muhu....

        LOL siis miten suhun yhteyttä saa???


      • Sklö
        Qod kirjoitti:

        timppa on mun mielestä hyvä pelaa kun on nini huvät statsit ja quest pisteet ja total ja compat!!!

        ja ei se raha pelajaa tee...
        on sillä sentään d sq(6.5mil),d legs(3.3mil) ja d med(1.8mil)..
        ja kai sillä omn muutenkin rahaa..

        ootte vaan kateelisia... vaikka on kyllä timpaa parempåi rahoissa ja armoresista..

        itellänin on 2xwhite phattii,full d,full sara, full qutix, cannon(10000kuulaa),5 maulii,
        5 d medii(myynissä 1.5mil each)
        ja kaikkee muutakin... =)

        Joo ääliö D SQ on 1.4 milliä ja D med helm on 350k. Että taidat olla aika köyhä. Ja eihän sulla oikeesti noita tavaroita ees oo.


      • ehh?
        donkkari kirjoitti:

        lord timppa lord timppa sul on iha liia pien pimppa

        eh? kävitkö kattoo sen ''pimppaa''?


      • nobot
        Villermi kirjoitti:

        Oikeesti hiukan timppa on noobi! Sen wc on mun wctä huonompi,samoin myös esim RC ja flecthing..Sit se on kauheen köyhäkin,rahamäärää en muist mut köyhä se on (no,en oo kyl sit rikkaampi mut kummiski..) Sit ne sivut on nykyään selavat ja täynnä kirjoitus_virheitä ( :D )ja muutenki.Si kuulin et se on päälle 20 vuotias..

        Kaikki eivät pelaakkaan samalla tavalla tuota pikselipeliä kuin te. pelatkaa nethackia =)


      • random ohikulkija
        Villermi kirjoitti:

        Oikeesti hiukan timppa on noobi! Sen wc on mun wctä huonompi,samoin myös esim RC ja flecthing..Sit se on kauheen köyhäkin,rahamäärää en muist mut köyhä se on (no,en oo kyl sit rikkaampi mut kummiski..) Sit ne sivut on nykyään selavat ja täynnä kirjoitus_virheitä ( :D )ja muutenki.Si kuulin et se on päälle 20 vuotias..

        voi vitun lapsi...


      • Josaz
        Qod kirjoitti:

        timppa on mun mielestä hyvä pelaa kun on nini huvät statsit ja quest pisteet ja total ja compat!!!

        ja ei se raha pelajaa tee...
        on sillä sentään d sq(6.5mil),d legs(3.3mil) ja d med(1.8mil)..
        ja kai sillä omn muutenkin rahaa..

        ootte vaan kateelisia... vaikka on kyllä timpaa parempåi rahoissa ja armoresista..

        itellänin on 2xwhite phattii,full d,full sara, full qutix, cannon(10000kuulaa),5 maulii,
        5 d medii(myynissä 1.5mil each)
        ja kaikkee muutakin... =)

        Timppa on ihan paska niinku kaikki muutki skillerit... runescape ei oo mitää muuta hauskaa ku pk ja seki vietii vittuu :S.. BTW, mikä vittu on compat? kateelisia, armoresista, oikeest vittu ootko joku 8v äpärä? voisit vähän harjotella kirjottamaan :S


      • Josaz
        Runepelaaja (1,5v pelannu) kirjoitti:

        Kylläpäs muuten Dragon fullit on... Siihen kuuluu:
        Dragon Medium Helm
        Dragon Chainmail
        Dragon Platelegs/Skirt
        Dragon Square Shield
        Dragon Longsword, Battleaxe, Mace tai Dagger!

        Paraskin puhuja!

        Nykyään on vielä D full helm ja Platebody..


      • Josaz
        lord timppa on paska kirjoitti:

        lord timppa luulee olevansa suomen paras runescape pelaaja vaikka ei ole koska olen itsekkin nähnyt 126 lvellisen suomalaisen jolla oli dragonfullit ja lord timpalla ei ole edes kokonaan dragonfulleja eika warmaan edes milliä rahaa niinnkun sillä suomalaisella oli 10millii ja se oikeen näytti ne mulle

        on joo 10m tosi paljon.. ne on ihan vitun pikkurahoja, mullakin on 100m eikä menny ees kauaa saada.. jos rahaa ette saa ni kannattaa kysellä jostai mitä "PvP" tai "PK" tarkottaa -.-


      • :::think
        Sklö kirjoitti:

        Joo ääliö D SQ on 1.4 milliä ja D med helm on 350k. Että taidat olla aika köyhä. Ja eihän sulla oikeesti noita tavaroita ees oo.

        vitun ääliö nuo edelliset viestit on vuodelta 2005 vittu ajattele ees vähä niillä sun pienillä avoilla...-.-


      • inflaati o
        Josaz kirjoitti:

        on joo 10m tosi paljon.. ne on ihan vitun pikkurahoja, mullakin on 100m eikä menny ees kauaa saada.. jos rahaa ette saa ni kannattaa kysellä jostai mitä "PvP" tai "PK" tarkottaa -.-

        huomioippa että nykyään sitä rahaa on aika vitun paljo hankalempi saaha. 5m sillo oli samakuin nykyään 100m


      • Anonyymi
        olli132 kirjoitti:

        dragon fullei EI OO OLEMASSA! johan on tyhmii siel...

        Kyl on


    • runescape ylös!

      runescape on huippu peli. lord timpan sivuilta löytyy hirveesti tietoa.

      • Qod

        sori nyt vaan mut on d fullit olemas,mut ei kokonaisii.. siiehn kuuluu sq, cjain,legut ja med!!!

        ja kyl timpalla on rahaa yli 10millii jos se myis ne kamt..ja muutenkin sillä on on 5.2 millii pankissa kun on vastannut mun viestiin..rune polissa ja red p hat...mitä se ei myy nyyh se multa ainoastaan puuttuu nyt...niin olis kokelma täynä..ja jos joku haluu ostaa d fulleeii ja phattyii..niin ottaa yhteyyä..!!!..!!


    • Mää

      Hei Timppa saanko lainata parii juttuu sun sivuilta mun koti sivuihin??

      • liukgjhgjgfhrfh

        Siis te ette tiedä, että Timppa on legenda?
        Kaikki olette niin nuoria. Sääliksi käypi, ettette saaneet lukea vanhoja kunnon Lord Timpan sivuja.
        Sieltä löyty kaikki.

        LOL.


      • sadasdasd
        liukgjhgjgfhrfh kirjoitti:

        Siis te ette tiedä, että Timppa on legenda?
        Kaikki olette niin nuoria. Sääliksi käypi, ettette saaneet lukea vanhoja kunnon Lord Timpan sivuja.
        Sieltä löyty kaikki.

        LOL.

        joo kyl n mä luin lord timppan vanhat sivut me oli hyviä siellä oli guesti ohjeet ja muut nyt on vain surke stats sivu voi harmin =(


      • trgtfggfgfgg
        sadasdasd kirjoitti:

        joo kyl n mä luin lord timppan vanhat sivut me oli hyviä siellä oli guesti ohjeet ja muut nyt on vain surke stats sivu voi harmin =(

        n n


      • runescapeplayer
        trgtfggfgfgg kirjoitti:

        n n

        Timppa on siis kaikist IhQin Runescape pelaajaa 4ever. :)


    • tomi96

      iHq

    • Boyz N The Ring

      iHq, tää on 6vuotta vanha sivu

    • Auttakaabottaa

      oletteko kuulleet ven0m ohjelmasta?? sen pitäisi olla hyvä mutta en itse pääse kokeilemaan ku tarvii windows 7 ja mul on xp -___-

      http://www.ven0mcheats.tk

      youtubes video joka näyttää miten sitä käyttää, se ei oo mikää virus koska ei tarvii lataa sitä. Loggaa vaa sisään ihan niin kuin normi runessa mutta saat tehtäväpalkin missä mm. kaikennäkösii bottei,autoclickereit/droppereit sun muuta. Ainaki toi autoclicker näyttää ***** hyvält ku saa putsattuu (clean) 1 inventoryn herbejä sekunnissa ja auto bankkaa ja ottaa taas ulos.
      PAKKO SAADA voiko kukaan auttaa miten saan sen Windows Xp:lle?

    • asd_rotta

      Lord timppaki o ainaki 30v jo

    • yuihyigyu

      www.4tube.com tul on ohjeet runescape hackeihin

    • Kateelliset

      LOL Jätkät haukkuu noboks Koska sil on pienemmät statsit ku teil? Se ei Ehkä Pelaa Joka päivä Sil On Sentää töitä Niinku eräil ei jotka asuu kämpil vanhempien tykönä Elää sossun rahoil... Menkää töihin ja lopettakaa Se Runen nolifettäminen..

    • Kateellisetx2

      Opettele laittaa isot kirjaimet oikein.

      Fägä.

    • PG

      Lukemalla tämän nettikeskustelun voin todeta, että Runescapen pelaajat ovat vajaampia kuin muut perus suomalaiset...

      Tuota vain en ymmärrä miten joku voi sano: "Timppa painukoo syvälle vittuu hakkaisin sen 6-0".
      Rune kun nyt sattuu olemaan peli jossa mitä enemmän aikaa pelin parissa viettää sitä vahvemman hahmon omistat. Eikä se tee sinusta yhtään sen "parempaa pelaajaa".
      Tai pelissä jossa oikealla rahalla saa paremmat tavarat kuten nyt esimerkiksi "conqueronline". Ei se että saat käyttää isäsi visaa tee sinusta parempaa pelaajaa...

      Pelatkaa tilastollisia matseja sellaisissa peleissä missä molemmat pelaajat ovat lähtökohtaisin yhtä tasaväkisiä kuten mm. Quake, Starcraft, League of legends tai CS.

      Sitten on oikeus uhota ja kasvattaa virtuaalipippeliä, mutta kuten arvata saattaa ei suomi24:sta mitään järkevää keskustelua saisikaan aikaiseksi.

      PS. newb = new player / uusi tai juuri pelin aloittanut.
      Noob / n00b / nyyppä = huono pelaaja vaikka olisi pelannut 100 vuotta.

    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

    • pera91

      haistappa v*ttu jne. pentu.

    • janne06

      lord timmpa paska pelaaja . .. guuglasin sen nimen eikö netti sivulle päässy.. . paska sivu paska teki ä ...

    • oldschoolscaper

      janne06, sillon kun minä pelasin runescapea jossain 2004-2007 välillä niin Lord Timppa oli kova sana!!! EI ALETA KETTUILEE jos on syntyny sinä vuonna kun tuo sivu laitettiin pystyyn =DDD

    • runescapea_2008

      Lord Timppa never forget

      • Anonyymi

        Lord Timppa oli jo kova, kun nyky jonnet ei olleet ees pilke silmäkulmassa


    • Anonyymi

      Kyl se timppa oli alffa, ja on varmaa vieläki. Kaikki langan jonne_ukot katkeria valittajia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3913
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      92
      2039
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      306
      1241
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe