Koronapassi ?

Anonyymi

Miten saa koronapassin henkilö, jolla ei ole nettiä ?

28

113

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene kirjaston koneelle. Omakantaan sisälle mennään pankkitunnuksilla, joten ota ne mukaan. Siellä voi myös tulostaa rokotustodistuksen, jos sinulla sellainen on.

• Anonyymi

Ei varmaankaan sellaisella jolla ei ole nettiä ole myöskään niitä pankkitunnuksia. Äly hoi!

• Anonyymi

Ota yhteyttä heihin jotka antoivat sinulle rokotukset. He hommaavat sinulle rokotetodistuksen.

• Anonyymi

Kaverini soitti terveyskeskukseen ja pyysi sieltä ja sai sieltä noutaa koronapassin,
        ei samana päivänä, jokunen päivä meni.

• Anonyymi

Mistä ne ihmiset tavoittaa, jotka rokotukset antoi puoli vuotta sitten ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun tarvitse hoitajan kanssa, joka sinulle piikin pisti, keskustella. Kaikki sinun tietosi on terveydenhuollon tietokannassa, Sieltä ne tulostetaan. Vai saitko sinä piikin jossakin kadunkulmalla?

• Anonyymi

KooDIA: Mitä on kerrottu, että sairaanhoitaja olisi näyttänyt julkisuuteen pulloissa olevat valmistekoodit, joista jokainen sisälsi koodinumerot 1, 2 tai 3. Sitten hän sanoi sitten näiden numeroiden merkityksen. Numero 1 on lumelääke eli suolaliuos. Numero 2 on klassinen mRNA-pullo. Numero 3 on puolestaan RNA-ydin, joka sisältää syöpää edistävän adenovirukseen liittyvän onkologisen geenin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä viitsi onhan sinulla netti, lopeta jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Netti on, muttei tulostinta. Onko se jokin A4, jota pitää kuljettaa mukana?
        Kännyyn kait vois yrittää jotenkin, s-postiin ja sitä kautta.
        Ei aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaverini soitti terveyskeskukseen ja pyysi sieltä ja sai sieltä noutaa koronapassin,
        ei samana päivänä, jokunen päivä meni.

Rokote piste saat heti, tulostetun version!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta henkilöllä jonka puolesta kysyy, ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

KooDIA: Mitä on kerrottu, että sairaanhoitaja olisi näyttänyt julkisuuteen pulloissa olevat valmistekoodit, joista jokainen sisälsi koodinumerot 1, 2 tai 3. Sitten hän sanoi sitten näiden numeroiden merkityksen. Numero 1 on lumelääke eli suolaliuos. Numero 2 on klassinen mRNA-pullo. Numero 3 on puolestaan RNA-ydin, joka sisältää syöpää edistävän adenovirukseen liittyvän onkologisen geenin.

Onkologinen geeni. Se on minulla kummankin vanhempani puolelta geeniperimänä. Olen saanut kiittää luojaani ettei vielä kumpikaan suvuissa kulkeva syöpä ole vielä ilmaantunut.
        Kolme sisaruksistani sairastuivat vanhempieni geeniperimä syöpään, mutta nykyaikainen terveyden hoito heidät on kuolemalta pelastanut. Leikkaushoito ja sytostaatikat auttoivat.
        Joskus ahdistaa, siirsinkö syöpägeenit lapsiini ja lapsenlapsiini?
        Aikoja sitten kuolleet vanhempani eivät saaneet rokotusta covid-19 taudin takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkologinen geeni. Se on minulla kummankin vanhempani puolelta geeniperimänä. Olen saanut kiittää luojaani ettei vielä kumpikaan suvuissa kulkeva syöpä ole vielä ilmaantunut.
        Kolme sisaruksistani sairastuivat vanhempieni geeniperimä syöpään, mutta nykyaikainen terveyden hoito heidät on kuolemalta pelastanut. Leikkaushoito ja sytostaatikat auttoivat.
        Joskus ahdistaa, siirsinkö syöpägeenit lapsiini ja lapsenlapsiini?
        Aikoja sitten kuolleet vanhempani eivät saaneet rokotusta covid-19 taudin takia.

Aika sekavaa on kirjoittelusi: Vanhempasi siis eivät saaneet jotain rokotusta Koronaviruksen takia, niinkö?
        Vanhempasi elivät aikana jolloin Koronavirusta ei ollut, miten he olisivat voineetkaan saada rokotetta jota sitäkään ei ollut?
        Vai mitä ihmettä tarkoittaa kommenttisi viimeinen lause?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"KooDIA: Mitä on kerrottu,"

vielä tuollaisia kirjoituksia 60 palstalla. Muistan samantasoisia puheita kansakoulun 7 luokalla joltain perheen ainokaisilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Netti on, muttei tulostinta. Onko se jokin A4, jota pitää kuljettaa mukana?
        Kännyyn kait vois yrittää jotenkin, s-postiin ja sitä kautta.
        Ei aloittaja.

Menin omakantaan ja tallensi doro 8080 puhelimiin, molemmille molempien passit. Ei kyllä tosiaan koskaan tarvita, meidän matkat kulkee lasten ja lastenlasten luona ja ruokakaupassa.

suosittelen, mun sisko kiinnostui ja oppi aivan itse yli 70 v kun aloitti jonkun 825 ?? mallin käytön. Ennen oli muu anroid eikä rohjennut aina kysyä .

• Anonyymi

Soita terveyskeskukseen. sieltä on pakko saada.

• Anonyymi

Jokaisesta Korona rokote piste. Saat HETI korona todistuksen .A 4 paperi. 5 min. Kädessäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokaisesta Korona rokote piste. Saat HETI korona todistuksen .A 4 paperi. 5 min. Kädessäsi.

Ei se paperi päde koronapassin sijasta.

• Anonyymi

SUJUVASTI NOPEASTI ROKOTEPISTEET. ITSE HAIN SEN JUURI ROKOTE PISTE MYLLYPURO HELSINKI 92. A 4. arkkin sain. Ihan ok. Palvelu hyvää. Muten terveyskeskus ohjeisti hakemaan nimenomaan ROKOTE PISTESTÄ. Aikaa meni maximi 5 min.

• Anonyymi

Terveyskeskuksesta tai rokotuspisteestä !

• Anonyymi

Miten olet voinut tämän rokotuspassia vailla olevan kanssa välttyä kyseiseltä tiedolta, siitähän on toitotettu lehdissä ja TV:ssä, sekä netissä jota näköjään käytät.

VOIT NOUTAA TODISTUKSEN TERVEYSKESKUKSESTA!

• Anonyymi

Miten sen ison paperin uskaltaa taitella, missä kuljettaa ja säilyttää reissuillaan.
      Meinaten, jos jossain yhtä äkkiä sitä kysytään, ei riittäne, että kertoo sen olevan kyllä, mutta kotona! Nih, kertokaa!)

• Anonyymi

Taita se kahteen kertaan "pikkuvihkon" kokoon, niin että QR-koodi pysyy sileänä.

• Anonyymi

Mitenkäs esimerkiksi passin pystyt säilyttämään? Taitaa nyt olla ketjun pitkitys menossa, ei kukaan 60 ihminen voi olla noin avuton.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkäs esimerkiksi passin pystyt säilyttämään? Taitaa nyt olla ketjun pitkitys menossa, ei kukaan 60 ihminen voi olla noin avuton.

Mitä tarkoitat? Jotenkin puhelimesta omakannasta saa pdf-tiedostona koronapassin ladattua. En vaan vielä tiedä minne se latautui ;) Niin hyvä olla paperinen edes. Se on kuitenkin aika eri asia mun mielestä matkaillessa, kun tietää että passi pitää olla!
        Tosin olen senkin onnistunut hukkaamaa..........kerran ;D

• Anonyymi

Siis sulla on vain näppäinpuhelin. Sulta jää paljon muutakin kuin korona passi.

Mutta ymmärrän. Maailma on muuttunut, jos lapset ei ole innostaneet työssäoloaikanasi sinua nettiin, on se vaikeaa ja hieman vaarallistakin aloitella 70v.

Vaikka olen aloittanut pankkikortit ainakin -80 luvulla ja tietsikan 1993 niin en enää aio käyttää puhelimella maksamista , kaupassa tai kotona laskujen maksamista.

Olen tietoinen vaaroista ja kaikki ei kehtaa kertoa jos maksaa väärin.
      Itelekin on pari maksanut huutonetissä minulle yli 10 kertaa ja kyseessä ei ollut säännöllisesti toistuva maksu. Joskus tuli 5 viikossa, joskus 1 vuodessa ja taas seuraavana vuonna 2 peräkkäin. Pankista ei tahtonut saada tietoa eikä huutonetistä, kun ei ollut tunnistautunut ja oli 1. liikamaksusta yli vuosi.

Sain kuitenkin palautettua, eikä summa ollut kuin jotain 12 e kerta.

Olen ajatellut, jos tulee kiire maksaa, soitan lapsille, kuvaan laskun, varmaan maksavavat minuutissa.
      Maksan laskut vain kotona tietsikalla ja "possu" viivakoodilukijalla vuoden 2009 ostos.
      https://www.amazon.co.uk/gp/product/B00433ZL40?ie=UTF8&tag=dealreba-21&linkCode=as2&camp=1789&creative=9325&creativeASIN=B00433ZL40

• Anonyymi

Tilasin terveyskeskuksesta Maisan kautta koronapassin vahvalla tunnistuksella siis, että noutaisin sen kun se saan ilmoituksen, että sen saan noutaa.
      Jouduin muussa asiassa soittamaan terveyeskeskukseen ja minulle kerrottiin,
      ettei se ehkä onnistu Maisan kautta, vaan pitää mennä naamansa näyttämään
      terveyskeskukseen. Pitää henkilökohtaisesti mennä terveyskeskukseen tilaamaan se ja tulla uudestaan noutamaan se noin viikon päästä.

• Anonyymi

Eikö Maisa ole vain lähihoitaja..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe