Elikkä asun kerrostalossa ja ylimmässä kerroksessa asuva ulkomaalaistaustainen nainen on monta kertaa tarkkaillut minua. eilen kuin olin pihalla tupakalla näin että hän taas tarkkaili minua ja kun kävelin rapun ovea päin hän singahti nopeasti pois ja jätti kuolleen mustarastaan oveni eteen. Mitä tämä tarkoittaa? onko jotain Woodoota tai jotain muuta?
Kiitos vastauksista etukäteen.
Ulkomaalaistaustainen nainen jätti kuolleen mustarastaan oveni eteen. Mitä tämä tarkoittaa?
8
82
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoittaa ulkomailla, että "tuhkamuna".
- Anonyymi
Mitä näin jännää seuraavaksi?
- Anonyymi
Arveli, että tarvit ruokaa... ja kyllä sä tarvitsetkin..
- Anonyymi
Ilmeisesti oli merkki että Suomella käytävä vaikka tämä palsta aktivoimassa?
Se tarkoittaa sitä, että kukaan ei opastanut maahanmuuttajaa kierrättämään jätteitään oikealla ja hyväksytyllä tavalla. Ovien edustat eivät ole kaatopaikkoja, paitsi ehkä joissain kulttuureissa.
- Anonyymi
Pudotti pelästyksissään lounaansa.
- Anonyymi
Eihän se ole epäselvää. Noutaja tulee.
- Anonyymi
ilmeisesti olet aliravitun näköinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747624Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583193- 372476
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj82092Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto342034- 221978
- 131887
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151673- 611611
- 181589