Torin ostajistahan on ollut paljon puhetta, eli millaisia hiihtäjiä siellä seikkailee. Tyypillisin tapaus on tietysti "Onko tuote vielä vapaana?" -tyyppi, eli kysyy tuon ja katoaa ikiajoiksi.
Mutta entäs myyjät sitten? Niitä vasta onkin kirjava joukko, mutta silti asiallisenkin ilmoituksen takana voi olla mitä vaan. Eniten tässä on ihmetyttänyt lähipäivinä myyjät, jotka eivät vastaa viesteihin. Miksi heillä on tuote myynnissä, elleivät halua sitä myydä?
Olen yrittänyt nyt neljä päivää ostaa tietynlaista käytettyä kameraa ja olen ollut seitsemään myyjään yhteydessä. Hommasta ei vaan tule mitään:
- 3 kpl. Ei vastaa viesteihin. Viestin perään ilmestyy heti kohta kirjoittamisen jälkeen "nähty", mutta vastausta ei tule useasta yrityksestä huolimatta. Tuote kyllä pysyy myynnissä.
- 2kpl. Ei lue viestejä. Ei puhelinnumeroa.
- 1kpl. Poisti ilmoituksen kesken kauppojen ja katosi.
- 1kpl. Olin jo maksamassa niin möikin kameran yllättäen jollekin muulle. Sentään kertoi niin tehneensä.
Tori.fi -myyjät
14
1264
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä liikkuu paljon huijareita. En ostaisi sieltä mitään hintavaa..
- Anonyymi
Tori.fi on sellaisten kauppiaiden suosiossa mitkä on saaneet häädön huutonetistä.
On siellä kyllä asiallisiakin myyjiä, ja niitä on jopa suurin osa.
Pari kertaa olen tullut huijatuksi, kun laitoin ostetaan-ilmoituksen, mutta sainpa rahani takaisin kun otin yhteyttä huijareiden äiteihin! Vilpittömästi suosittelen tätä metodia!
On huijarille ankara nöyryytys saada äidiltään sadinkudinta!- Anonyymi
Tori.fi sivustolta kannattaa ostaa vain jos noutomahdollisuus löytyy. Muutoin ei voi tietää mitä myyjä lähettää eikä nykyään postiennakkopakettiakaan saa postissa avata ilman maksamista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tori.fi sivustolta kannattaa ostaa vain jos noutomahdollisuus löytyy. Muutoin ei voi tietää mitä myyjä lähettää eikä nykyään postiennakkopakettiakaan saa postissa avata ilman maksamista..
Kyllä rehelliäsiäkin myyjiä tori.fi:ssä toki on sen verran että postinkin kautta toimituksen uskaltaa ottaa.
Usean tavaran olen näin tori.fi:stä ostanut, ja erittäin tyytyväinen ollut. Mm. Lumix DMC-GM1 kameran, hyvän uudenveroisen Slik-jalustan kohtuuhintaan. Ynnä muuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä rehelliäsiäkin myyjiä tori.fi:ssä toki on sen verran että postinkin kautta toimituksen uskaltaa ottaa.
Usean tavaran olen näin tori.fi:stä ostanut, ja erittäin tyytyväinen ollut. Mm. Lumix DMC-GM1 kameran, hyvän uudenveroisen Slik-jalustan kohtuuhintaan. Ynnä muuta.Ei uskalla kalliimpia ostoksia..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei uskalla kalliimpia ostoksia..
Varsinkin tietokonekomponenteissa huijaamista esiintyy paljon. Melkein viikottain saa lukea tietokonepalstoilta että Torissa taas huijattu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varsinkin tietokonekomponenteissa huijaamista esiintyy paljon. Melkein viikottain saa lukea tietokonepalstoilta että Torissa taas huijattu..
Mitään PELItietokonetta tms. ei tori.fi:stä tietenkään kannata ostaa, ei varsinkaan keltään kakaralta.
On melko varmuudella särkynyttä tai loppuunkäytettyä tavaraa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään PELItietokonetta tms. ei tori.fi:stä tietenkään kannata ostaa, ei varsinkaan keltään kakaralta.
On melko varmuudella särkynyttä tai loppuunkäytettyä tavaraa.Pikemminkin ei saa mitään rahan tilalle..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikemminkin ei saa mitään rahan tilalle..
Niin ne pleikkarihuijaukset sitten, upouusi pleikkari pikkurahalla...
- Anonyymi
Saman olen huomannut,näkee kyllä kun laittaa myyjälle viestin mutta ei osata vastata,mitä sitä sitten pitää olla myymässä kun ei mitään vastausta saa kun kysyy jostain joka olisi kiinnostanut.
- Anonyymi
Noin se on. Kummallinen tuppisuisuus vaivaa siellä monia, sosiaalisten taitojen täydellinen puute.
- Anonyymi
Ehkä se on sellaista en-mä-vastaa-tolle-kun-se-ei-oo-mun-kaveri -mentaliteettia.
- Anonyymi
> - 1kpl. Olin jo maksamassa niin möikin kameran yllättäen jollekin muulle. Sentään kertoi niin tehneensä.
Näin minäkin myyn. Tuote käteen ensimmäiselle, joka ilmaantuu ovelle raha kourassa.
Riittävän monta kertaa olen varannut myynnissä olleen tuotteen jollekin hyypiölle, jonka kanssa sovitaan kaupat ja treffiaika, tottakai jonnekin viikon tai 2 päähän.... eikä tästä sitten toista kertaa kuulu mitään. Kiva pistää 2 viikon odottelun jälkeen tavara uudelleen myyntiin ja lähteä kampaamaan aikaisempia yhteydenottoja läpi, että olisitko vielä kiinnostunut. Kun myynnissä useampi tavara samaan aikaan (kuolinpesän jäämistöä) niin ei aika ja mielenkiinto tällaiseen kauaa riittä, kun on samaan aikaa käsissä 20 "ostajaa", josta osa on jo tehnyt oharin ja osa tulee tekemään.
Torissa sentään saa tavarat kaupaksi. Siinä toisessa kauppapaikassa sain vain yhteydenottoja "toimitatko Keravalle" ja vielä reunaehtona "että päätän sitten, ostanko". Myyntihinta 20 € ja kullannuppu silti odottaa, että lähden näytille kiikuttamaan....- Anonyymi
Mikä toinen kauppapaikka?
Huutonetissä ainakin on selvät sävelet ja säännöt ja hyvä palautejärjestelmä. Huijari ja huolimaton lentää sieltä äkkiä pihalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koronapiikki?
Näyttelijä, muusikko ja ohjaaja Jaakko Loukkola on kuollut. Hän menehtyi yllättäen maanantaina 5.6.2023.2405362Venäjä räjäytti Nova Kakhovkan padon
Osa Nova Kakhovkan padosta on tuhoutunut. Ukrainan mukaan Venäjän joukot räjäyttivät padon. "– Venäjän armeija on tehny4072540Jotain hampaankolossa vieläkin?
Joku hiertää, niinkö? Kaikkien näiden vuosien ja viestien jälkeen. Jännä juttu.2971406Tässä ajassa sähköauto tulee bensa-autoa päästöttömäksi
Traficom on julkistanut uuden laskurin, jolla voi vertailla autoilun päästöjä ja kustannuksia eri käyttövoimilla. Päästö1731381Naista muistuttamaan leikattu mies halventaa Miss Suomi-kisatkin
Itkeäkö 😭 vai nauraa? 😂 https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/rimi-riutta-on-historian-ensimmainen-transsukupuolinen-mis112900Ehkä tosiaan niin
että "meidän" rakkaustarina tuli tiensä päähän. Olipa vaan kiihkeä kokemus. Harmi kun et ehkä tiennyt tästä suhteesta yh61808Lähden mun kanssa viikonlopuksi jonnekin?
Vaikka Tampereelle. Ollaan yhdessä koko viikonloppu. Heinä-elokuussa? Minä maksan.47729vastuuton kolmikko.
Tarkastuslautakunta totesi yksimielisesti että puuhailu on ollut vastuutonta. Mummo voisi lopulta tehdä ainoan oikean ra7696Mitä teitte tänään?
Mitä palstalaiset teitte tänään? Oliko mitään tavallisesta poikkeavaa? Tapahtuiko jotain kivaa tai vaikka ikävää? Näitte124694Oulaisten musiikkiviikot
No nyt on esiintyjät musiikkiviikolla! Eipähän tarvi ostaa lippuja tuonne. Alkoi musiikkiviikkojen alasajo! Karmeeta....12663