Tori.fi -myyjät

Anonyymi

Torin ostajistahan on ollut paljon puhetta, eli millaisia hiihtäjiä siellä seikkailee. Tyypillisin tapaus on tietysti "Onko tuote vielä vapaana?" -tyyppi, eli kysyy tuon ja katoaa ikiajoiksi.

Mutta entäs myyjät sitten? Niitä vasta onkin kirjava joukko, mutta silti asiallisenkin ilmoituksen takana voi olla mitä vaan. Eniten tässä on ihmetyttänyt lähipäivinä myyjät, jotka eivät vastaa viesteihin. Miksi heillä on tuote myynnissä, elleivät halua sitä myydä?

Olen yrittänyt nyt neljä päivää ostaa tietynlaista käytettyä kameraa ja olen ollut seitsemään myyjään yhteydessä. Hommasta ei vaan tule mitään:
- 3 kpl. Ei vastaa viesteihin. Viestin perään ilmestyy heti kohta kirjoittamisen jälkeen "nähty", mutta vastausta ei tule useasta yrityksestä huolimatta. Tuote kyllä pysyy myynnissä.
- 2kpl. Ei lue viestejä. Ei puhelinnumeroa.
- 1kpl. Poisti ilmoituksen kesken kauppojen ja katosi.
- 1kpl. Olin jo maksamassa niin möikin kameran yllättäen jollekin muulle. Sentään kertoi niin tehneensä.

17

2911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siellä liikkuu paljon huijareita. En ostaisi sieltä mitään hintavaa..

    • Anonyymi

      Tori.fi on sellaisten kauppiaiden suosiossa mitkä on saaneet häädön huutonetistä.

      On siellä kyllä asiallisiakin myyjiä, ja niitä on jopa suurin osa.

      Pari kertaa olen tullut huijatuksi, kun laitoin ostetaan-ilmoituksen, mutta sainpa rahani takaisin kun otin yhteyttä huijareiden äiteihin! Vilpittömästi suosittelen tätä metodia!

      On huijarille ankara nöyryytys saada äidiltään sadinkudinta!

      • Anonyymi

        Tori.fi sivustolta kannattaa ostaa vain jos noutomahdollisuus löytyy. Muutoin ei voi tietää mitä myyjä lähettää eikä nykyään postiennakkopakettiakaan saa postissa avata ilman maksamista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tori.fi sivustolta kannattaa ostaa vain jos noutomahdollisuus löytyy. Muutoin ei voi tietää mitä myyjä lähettää eikä nykyään postiennakkopakettiakaan saa postissa avata ilman maksamista..

        Kyllä rehelliäsiäkin myyjiä tori.fi:ssä toki on sen verran että postinkin kautta toimituksen uskaltaa ottaa.

        Usean tavaran olen näin tori.fi:stä ostanut, ja erittäin tyytyväinen ollut. Mm. Lumix DMC-GM1 kameran, hyvän uudenveroisen Slik-jalustan kohtuuhintaan. Ynnä muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä rehelliäsiäkin myyjiä tori.fi:ssä toki on sen verran että postinkin kautta toimituksen uskaltaa ottaa.

        Usean tavaran olen näin tori.fi:stä ostanut, ja erittäin tyytyväinen ollut. Mm. Lumix DMC-GM1 kameran, hyvän uudenveroisen Slik-jalustan kohtuuhintaan. Ynnä muuta.

        Ei uskalla kalliimpia ostoksia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei uskalla kalliimpia ostoksia..

        Varsinkin tietokonekomponenteissa huijaamista esiintyy paljon. Melkein viikottain saa lukea tietokonepalstoilta että Torissa taas huijattu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin tietokonekomponenteissa huijaamista esiintyy paljon. Melkein viikottain saa lukea tietokonepalstoilta että Torissa taas huijattu..

        Mitään PELItietokonetta tms. ei tori.fi:stä tietenkään kannata ostaa, ei varsinkaan keltään kakaralta.

        On melko varmuudella särkynyttä tai loppuunkäytettyä tavaraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitään PELItietokonetta tms. ei tori.fi:stä tietenkään kannata ostaa, ei varsinkaan keltään kakaralta.

        On melko varmuudella särkynyttä tai loppuunkäytettyä tavaraa.

        Pikemminkin ei saa mitään rahan tilalle..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikemminkin ei saa mitään rahan tilalle..

        Niin ne pleikkarihuijaukset sitten, upouusi pleikkari pikkurahalla...


    • Anonyymi

      Saman olen huomannut,näkee kyllä kun laittaa myyjälle viestin mutta ei osata vastata,mitä sitä sitten pitää olla myymässä kun ei mitään vastausta saa kun kysyy jostain joka olisi kiinnostanut.

      • Anonyymi

        Noin se on. Kummallinen tuppisuisuus vaivaa siellä monia, sosiaalisten taitojen täydellinen puute.


    • Anonyymi

      Ehkä se on sellaista en-mä-vastaa-tolle-kun-se-ei-oo-mun-kaveri -mentaliteettia.

    • Anonyymi

      > - 1kpl. Olin jo maksamassa niin möikin kameran yllättäen jollekin muulle. Sentään kertoi niin tehneensä.

      Näin minäkin myyn. Tuote käteen ensimmäiselle, joka ilmaantuu ovelle raha kourassa.

      Riittävän monta kertaa olen varannut myynnissä olleen tuotteen jollekin hyypiölle, jonka kanssa sovitaan kaupat ja treffiaika, tottakai jonnekin viikon tai 2 päähän.... eikä tästä sitten toista kertaa kuulu mitään. Kiva pistää 2 viikon odottelun jälkeen tavara uudelleen myyntiin ja lähteä kampaamaan aikaisempia yhteydenottoja läpi, että olisitko vielä kiinnostunut. Kun myynnissä useampi tavara samaan aikaan (kuolinpesän jäämistöä) niin ei aika ja mielenkiinto tällaiseen kauaa riittä, kun on samaan aikaa käsissä 20 "ostajaa", josta osa on jo tehnyt oharin ja osa tulee tekemään.

      Torissa sentään saa tavarat kaupaksi. Siinä toisessa kauppapaikassa sain vain yhteydenottoja "toimitatko Keravalle" ja vielä reunaehtona "että päätän sitten, ostanko". Myyntihinta 20 € ja kullannuppu silti odottaa, että lähden näytille kiikuttamaan....

      • Anonyymi

        Mikä toinen kauppapaikka?

        Huutonetissä ainakin on selvät sävelet ja säännöt ja hyvä palautejärjestelmä. Huijari ja huolimaton lentää sieltä äkkiä pihalle.


    • Anonyymi

      Myyjän näkökulmasta kaikki varailut ja muut "some-säännöt" on ihan turhia. Raha tilille tai lapaseen niin saat tuotteen. Kerran ostin rikkinäisenä myydyn näytönohjaimen rikkinäisen hinnalla, mutta se olikin toimiva. Vika oli juurikin se mitä epäilin, eli joskus myös päinvastoin oletuksia.

    • Anonyymi

      Olin myös ostamassa torin kautta jotain sisustuskamaa ja kun sovimme että hoidetaan kuljetuksella, kun myyjän mukaan onnistuu ympäri Suomen niin kappas vaan, siltä istumalta myyjä ilmoitti että ne onkin nyt myyty toiselle, muka. Pari päivää niin samat tuotteet myynnissä torissa uudelleen! Ja taas myyty muka toiselle kun tiedustelee.

      Samalta myyjältä tulee myyntiin lisää tavaraa ja taas sama homma, ilmoitus katoaa muutamiksi päiviksi ja tulee uudelleen myyntiin, joku haluaisi ne ostaa niin ei myykkään.

      Itsellä oli myös torissa myynnissä tavaraa, tämä sama "torimyyjä" oli ostamassa ja lupasi noutaa seuraavana päivänä, no ei tullut kun oli "hammaslääkäri" just silloin, lupasi noutaa ylihuomisin ja ostaa 100 varmasti, no ei noutanut eikä vastannut viesteihin.

      Miksi laittaa tavaraa myyntiin kun ei halua niistä luopua?!

    • Anonyymi

      Itse olen aina sanonut, että voin tulla noutamaan niin yhteydenpito on loppunut siihen. Se palsta kuhisee huijareita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      164
      2783
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2011
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1816
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      68
      1557
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe