Ennen Suomea hallitsI Luciferin ja Kainin salaiset liitot ja heihin kuuluvat. Nyt Suomea hallitsee Jaredin ja Akiisin, Kimnorin pojan salaisiin liittoihin kuuluvat. Kummatkin liitot on tehty vallan ja hyödyn saamiseksi ihmisiin eli noihinin salaisiin liittoihin kuuluville lipuu yksinoikeudella Suomen kansan mammonat.
Valitsin näköjään väärän puolen yrittäessäni puolustaa oikeutta ja totuutta.
Huono valinta
5
152
Vastaukset 5
- Anonyymi
Turhaan sinä Anneli yrität taistella Jaredin ja Akiisin salaisiin liittoihin ja heihin liittyneitä vastaan. He ovat voimakkaampia kuin Suomen valtio.
- Anonyymi
Suomen valtio antaa Jaredin ja Akiisin, Kimnorin pojan salaisille murhamiesten liitoille, täyden tukensa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen valtio antaa Jaredin ja Akiisin, Kimnorin pojan salaisille murhamiesten liitoille, täyden tukensa.
Mikä osuus kaikessa on Saulin, tuon 171-senttisen käkkäräpääpublikaanin osuus kaikessa? Hänhän ylensi Juntican, tuon nollapäägerbiilin, vaikka hänet olisi pitänyt jättää yksin autiomaahan.
Quo Vadis, alea acta est, haissssssssttt...!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä osuus kaikessa on Saulin, tuon 171-senttisen käkkäräpääpublikaanin osuus kaikessa? Hänhän ylensi Juntican, tuon nollapäägerbiilin, vaikka hänet olisi pitänyt jättää yksin autiomaahan.
Quo Vadis, alea acta est, haissssssssttt...!!!3 Nefin 6 luvun 23 jakeessa puhutaan Herran profeetoista jotka tuomarit ottivat kiinni ja salaa surmasivat. Yksi näistä profeetoista eli Suomessa 1941-2000-luvulla nimellä Toivo K.
3 Nefin kirjan 6 luku 27 jakeessa puhutaan tuomareiden sukulaisista ja ystävistä ja lainoppineista jotka tekivät keskenänsä liiton vapauttaaksensa murhaan syylliset.
Yksi noista lainoppineista oli tuo Sauli N. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
3 Nefin 6 luvun 23 jakeessa puhutaan Herran profeetoista jotka tuomarit ottivat kiinni ja salaa surmasivat. Yksi näistä profeetoista eli Suomessa 1941-2000-luvulla nimellä Toivo K.
3 Nefin kirjan 6 luku 27 jakeessa puhutaan tuomareiden sukulaisista ja ystävistä ja lainoppineista jotka tekivät keskenänsä liiton vapauttaaksensa murhaan syylliset.
Yksi noista lainoppineista oli tuo Sauli N.Mitä kauhistuttavampia tekoja, demoniyhteyksiä, salaisia liittoja , lapsimurhia, murhatekoja, orjuuttamista ym kauheuksia, sitä korkeampi tai parempi asema valtionhallinnossa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578