Oletteko vuokranneet autoa kanarialla, suosituksia? minkälaisia kokemuksia tästä?
Saako esim lastenistuimen ja vauvan kaukalon vuokrattua autovuokraamosta?
Auton vuokraus?
25
825
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pari kertaa vuokrannut Inglesissä Orlandolta. Ei ole halvin, mutta sillä on toimisto ja hinnat sai selkeästi tietoon vakuutuksineen. Mulla ei ole kokemusta lastenistuimista. Muista kysyä kaikki vakuutusehdot. Ne tulevat aina kadulla näkyvien hintojen päälle.
- Anonyymi
Inglesin vehreässä para tiisissa käydessämme on aina ollut auto mobiili vuokralla.
Turva istuimia saa isoimmista auto vuokraamoista.- Anonyymi
Kiitos asiallisesta vastauksesta. Kyllä asia kirjoittajien eli sisällön tuottajien vastaukset aina eroaa muista asiallisuudellaan.
- Anonyymi
Olen käyttänyt monta kertaa Cicar-vuokraamoa. Olen erittäin tyytyväinen hintaan, laatuun ja palveluun. Vakuutusturva on kunnossa ilman mitään lisävakuutuksia.
Auton voì ottaa kentältä ja palauttaa sinne. Säästyy matkatoimistojen nykyään veloittamat kuljetusmaksut kentän ja hotellin välitä.
Jotkut ovat tällä palstalla suositelleet Autoreisenia, minulla ei ole siitä kokemuksia.- Anonyymi
Haluaisin vastauksia mielellään vain asia kirjoittajilta eli sisällön tuottajilta.
Kiitos ymmärryksestä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin vastauksia mielellään vain asia kirjoittajilta eli sisällön tuottajilta.
Kiitos ymmärryksestä.No se en sitten ole minä. Cicar-vuokraamo on kuitenkin minun suosikki.
- Anonyymi
Kyllä on taas mahotonta menoa, ihan mahotonta.
- Anonyymi
Viime viikolla vuokrasimme Teneriffalla Americasissa Hyundai i20 automaatti kahdeksi päiväksi 130 euroa sisältäen täyden vakuutuksen. Hotellimme respassa oli VOLTEN s.l. vuokrausfirman esitteet ja hinnastot. Halvin auto oli 45 euroa päivä, mutta halusimme hieman tehokkaamman ja isomman vuoristoajelun vuoksi. Vuokrafirman edustaja tuli meidät hakemaan hotellilta muutaman kilometrin päässä olevalle liikkeelle ilmaiseksi. Saimme palauttaa auton hotellin parkkiin ja avaimet respaan. Vuokrausliikkeessä ei kysytty luottokortti tietoja, sen kuin maksoin tuon listoissa olevan summan ja tietysti näytin ajokortin. Auto oli siisti päältä ja sisältä ja muutenkin hyvässä kunnossa. Kaikki hoitui nopeasti ja henkilökunta oli ystävällistä. Suosittelen.
- Anonyymi
Onko mukava mainostaa? Mene Kanarialle liikkeeseen ja sano, että vuokraan auton. Ehkä englanniksi.
- Anonyymi
Näiden vanhojen käpyjen ei pitäisi ajaa autolla lainkaan. Pysyköön kotonaan
- Anonyymi
Juu samaa mieltä rollaattori mummujen tulisi pysyä kotona.
- Anonyymi
Mitähä sää selität? Meinaatko, että mummo kyselee auton vuokrauksesta, lastenistuimesta ja vauvan kaukalosta. Huh, järki hoi älä jätä!
- Anonyymi
Voltesta; tietysti laitan mainoksen, koska sain erinomaista vastinetta sijoitukselleni ja reilua kaverina (toisin kuin sinä) haluan jakaa kokemukseni muille. Vastaava auto netin kautta vuokratessa olisi maksanut täysvakuutuksineen kaksinkertaisesti, joten suosittelen vuokraamista paikanpäällä.
Liikennekulttuuri noilla saarilla on sen verran hetkinen, etten vauvaikäistä lähtisi kuskaamaan siihen pajatsoon.- Anonyymi
Sä et vaan osaa ajaa pälli.
- Anonyymi
Minulla on ollut ammattiajolupa jo useita vuosikymmeniä, mutta sinulla lapsi ajokortin saamiseen menee vielä muutama vuosi ja ole varovainen sen mopoautosi kanssa.
Kysy myös vanhemmiltasi, miten näillä keskusteluareenoilla tulee käyttäytyä ja kirjoitella.- Anonyymi
Eläke pappa vaan jaksaa haukkua muita kirjoittajia. Kunnelökempapastabeinolemasia kirjoittajaksi tai sisällön tuottajaksi haukkuu hän meitä asia kirjoittajia ja sisällön tuottajia palstalla koko ajan. Siksi palstan asian tuntemuksen taso ja kirjoitusten moni puolisuus jää laimeaksi. Tätä terroria eläke pappa on harrastanut täällä jo vuosia kaverinsa sonta säkki antiikin kanssa jotta he saisivat vallattua palstan plokikseen ja häädettyä kaikki asia kirjoittajat ja sisällön tuottajat palstalta kuten tekivät plazassa muutama vuosi sitten. He molemmat ovat palstan syöpä ja suurin este miksei täällä ole asiallista keskustelua Kanarian saarten matkailusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläke pappa vaan jaksaa haukkua muita kirjoittajia. Kunnelökempapastabeinolemasia kirjoittajaksi tai sisällön tuottajaksi haukkuu hän meitä asia kirjoittajia ja sisällön tuottajia palstalla koko ajan. Siksi palstan asian tuntemuksen taso ja kirjoitusten moni puolisuus jää laimeaksi. Tätä terroria eläke pappa on harrastanut täällä jo vuosia kaverinsa sonta säkki antiikin kanssa jotta he saisivat vallattua palstan plokikseen ja häädettyä kaikki asia kirjoittajat ja sisällön tuottajat palstalta kuten tekivät plazassa muutama vuosi sitten. He molemmat ovat palstan syöpä ja suurin este miksei täällä ole asiallista keskustelua Kanarian saarten matkailusta.
Muistan tämän. Palstan alamäki alko kun nuo kaksi tulivat palstalle häätäen palstan parhaat kirjoittajat Basuran ja Lanzan akan sekä Sotavennon palstalta. Sitten vaan on haukuttu kaikki asia kirjoittajat ja sisällön tuottajat vuodesta toiseen. Ei ihme ettei palsta toimi enää lainkaan. Voin siis vahvistaa edelliset tiedot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan tämän. Palstan alamäki alko kun nuo kaksi tulivat palstalle häätäen palstan parhaat kirjoittajat Basuran ja Lanzan akan sekä Sotavennon palstalta. Sitten vaan on haukuttu kaikki asia kirjoittajat ja sisällön tuottajat vuodesta toiseen. Ei ihme ettei palsta toimi enää lainkaan. Voin siis vahvistaa edelliset tiedot.
Hei, onko kukaan enemmän palstalla lueskellut saanut selville kuinka monta noita häiriköitä on. ¿Vamos a escribir en español? Los idiotas dejan de escribir porque son tan idiotas que no saben español.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, onko kukaan enemmän palstalla lueskellut saanut selville kuinka monta noita häiriköitä on. ¿Vamos a escribir en español? Los idiotas dejan de escribir porque son tan idiotas que no saben español.
Ainoastaan yksi ja tosiaan vuosikausia hulluuttansa täällä esittänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan yksi ja tosiaan vuosikausia hulluuttansa täällä esittänyt.
Kaksi toinen sonta säkki Antique ja toinen pers pappa eläke pappa. Itse ilkimyksiä molemmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi toinen sonta säkki Antique ja toinen pers pappa eläke pappa. Itse ilkimyksiä molemmat
No olisihan se pitänyt arvata. Kelle oli yllätys minulle ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olisihan se pitänyt arvata. Kelle oli yllätys minulle ei
Mikä tuli todistettua. Hullu mikä hullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tuli todistettua. Hullu mikä hullu.
Voin vahvistaa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1827720
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923816- 672589
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731630Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3861564- 641447
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201436Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791050Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048