Auton vuokraus?

Anonyymi

Oletteko vuokranneet autoa kanarialla, suosituksia? minkälaisia kokemuksia tästä?
Saako esim lastenistuimen ja vauvan kaukalon vuokrattua autovuokraamosta?

25

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen pari kertaa vuokrannut Inglesissä Orlandolta. Ei ole halvin, mutta sillä on toimisto ja hinnat sai selkeästi tietoon vakuutuksineen. Mulla ei ole kokemusta lastenistuimista. Muista kysyä kaikki vakuutusehdot. Ne tulevat aina kadulla näkyvien hintojen päälle.

    • Anonyymi

      Inglesin vehreässä para tiisissa käydessämme on aina ollut auto mobiili vuokralla.
      Turva istuimia saa isoimmista auto vuokraamoista.

      • Anonyymi

        Kiitos asiallisesta vastauksesta. Kyllä asia kirjoittajien eli sisällön tuottajien vastaukset aina eroaa muista asiallisuudellaan.


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt monta kertaa Cicar-vuokraamoa. Olen erittäin tyytyväinen hintaan, laatuun ja palveluun. Vakuutusturva on kunnossa ilman mitään lisävakuutuksia.

      Auton voì ottaa kentältä ja palauttaa sinne. Säästyy matkatoimistojen nykyään veloittamat kuljetusmaksut kentän ja hotellin välitä.

      Jotkut ovat tällä palstalla suositelleet Autoreisenia, minulla ei ole siitä kokemuksia.

      • Anonyymi

        Haluaisin vastauksia mielellään vain asia kirjoittajilta eli sisällön tuottajilta.
        Kiitos ymmärryksestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin vastauksia mielellään vain asia kirjoittajilta eli sisällön tuottajilta.
        Kiitos ymmärryksestä.

        No se en sitten ole minä. Cicar-vuokraamo on kuitenkin minun suosikki.


    • Anonyymi

      Kyllä on taas mahotonta menoa, ihan mahotonta.

    • Anonyymi

      Viime viikolla vuokrasimme Teneriffalla Americasissa Hyundai i20 automaatti kahdeksi päiväksi 130 euroa sisältäen täyden vakuutuksen. Hotellimme respassa oli VOLTEN s.l. vuokrausfirman esitteet ja hinnastot. Halvin auto oli 45 euroa päivä, mutta halusimme hieman tehokkaamman ja isomman vuoristoajelun vuoksi. Vuokrafirman edustaja tuli meidät hakemaan hotellilta muutaman kilometrin päässä olevalle liikkeelle ilmaiseksi. Saimme palauttaa auton hotellin parkkiin ja avaimet respaan. Vuokrausliikkeessä ei kysytty luottokortti tietoja, sen kuin maksoin tuon listoissa olevan summan ja tietysti näytin ajokortin. Auto oli siisti päältä ja sisältä ja muutenkin hyvässä kunnossa. Kaikki hoitui nopeasti ja henkilökunta oli ystävällistä. Suosittelen.

    • Anonyymi

      Onko mukava mainostaa? Mene Kanarialle liikkeeseen ja sano, että vuokraan auton. Ehkä englanniksi.

    • Anonyymi

      Näiden vanhojen käpyjen ei pitäisi ajaa autolla lainkaan. Pysyköön kotonaan

      • Anonyymi

        Juu samaa mieltä rollaattori mummujen tulisi pysyä kotona.


      • Anonyymi

        Mitähä sää selität? Meinaatko, että mummo kyselee auton vuokrauksesta, lastenistuimesta ja vauvan kaukalosta. Huh, järki hoi älä jätä!


    • Anonyymi

      Voltesta; tietysti laitan mainoksen, koska sain erinomaista vastinetta sijoitukselleni ja reilua kaverina (toisin kuin sinä) haluan jakaa kokemukseni muille. Vastaava auto netin kautta vuokratessa olisi maksanut täysvakuutuksineen kaksinkertaisesti, joten suosittelen vuokraamista paikanpäällä.

      Liikennekulttuuri noilla saarilla on sen verran hetkinen, etten vauvaikäistä lähtisi kuskaamaan siihen pajatsoon.

      • Anonyymi

        Sä et vaan osaa ajaa pälli.


    • Anonyymi

      Minulla on ollut ammattiajolupa jo useita vuosikymmeniä, mutta sinulla lapsi ajokortin saamiseen menee vielä muutama vuosi ja ole varovainen sen mopoautosi kanssa.
      Kysy myös vanhemmiltasi, miten näillä keskusteluareenoilla tulee käyttäytyä ja kirjoitella.

      • Anonyymi

        Eläke pappa vaan jaksaa haukkua muita kirjoittajia. Kunnelökempapastabeinolemasia kirjoittajaksi tai sisällön tuottajaksi haukkuu hän meitä asia kirjoittajia ja sisällön tuottajia palstalla koko ajan. Siksi palstan asian tuntemuksen taso ja kirjoitusten moni puolisuus jää laimeaksi. Tätä terroria eläke pappa on harrastanut täällä jo vuosia kaverinsa sonta säkki antiikin kanssa jotta he saisivat vallattua palstan plokikseen ja häädettyä kaikki asia kirjoittajat ja sisällön tuottajat palstalta kuten tekivät plazassa muutama vuosi sitten. He molemmat ovat palstan syöpä ja suurin este miksei täällä ole asiallista keskustelua Kanarian saarten matkailusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eläke pappa vaan jaksaa haukkua muita kirjoittajia. Kunnelökempapastabeinolemasia kirjoittajaksi tai sisällön tuottajaksi haukkuu hän meitä asia kirjoittajia ja sisällön tuottajia palstalla koko ajan. Siksi palstan asian tuntemuksen taso ja kirjoitusten moni puolisuus jää laimeaksi. Tätä terroria eläke pappa on harrastanut täällä jo vuosia kaverinsa sonta säkki antiikin kanssa jotta he saisivat vallattua palstan plokikseen ja häädettyä kaikki asia kirjoittajat ja sisällön tuottajat palstalta kuten tekivät plazassa muutama vuosi sitten. He molemmat ovat palstan syöpä ja suurin este miksei täällä ole asiallista keskustelua Kanarian saarten matkailusta.

        Muistan tämän. Palstan alamäki alko kun nuo kaksi tulivat palstalle häätäen palstan parhaat kirjoittajat Basuran ja Lanzan akan sekä Sotavennon palstalta. Sitten vaan on haukuttu kaikki asia kirjoittajat ja sisällön tuottajat vuodesta toiseen. Ei ihme ettei palsta toimi enää lainkaan. Voin siis vahvistaa edelliset tiedot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistan tämän. Palstan alamäki alko kun nuo kaksi tulivat palstalle häätäen palstan parhaat kirjoittajat Basuran ja Lanzan akan sekä Sotavennon palstalta. Sitten vaan on haukuttu kaikki asia kirjoittajat ja sisällön tuottajat vuodesta toiseen. Ei ihme ettei palsta toimi enää lainkaan. Voin siis vahvistaa edelliset tiedot.

        Hei, onko kukaan enemmän palstalla lueskellut saanut selville kuinka monta noita häiriköitä on. ¿Vamos a escribir en español? Los idiotas dejan de escribir porque son tan idiotas que no saben español.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, onko kukaan enemmän palstalla lueskellut saanut selville kuinka monta noita häiriköitä on. ¿Vamos a escribir en español? Los idiotas dejan de escribir porque son tan idiotas que no saben español.

        Ainoastaan yksi ja tosiaan vuosikausia hulluuttansa täällä esittänyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainoastaan yksi ja tosiaan vuosikausia hulluuttansa täällä esittänyt.

        Kaksi toinen sonta säkki Antique ja toinen pers pappa eläke pappa. Itse ilkimyksiä molemmat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi toinen sonta säkki Antique ja toinen pers pappa eläke pappa. Itse ilkimyksiä molemmat

        No olisihan se pitänyt arvata. Kelle oli yllätys minulle ei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olisihan se pitänyt arvata. Kelle oli yllätys minulle ei

        Mikä tuli todistettua. Hullu mikä hullu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuli todistettua. Hullu mikä hullu.

        Voin vahvistaa.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 197
      2782
    2. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      253
      2749
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      66
      2382
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      206
      1875
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1364
    6. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      12
      1338
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1307
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      23
      1275
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      49
      1245
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      158
      1142
    Aihe