Miten kännykällä pääsee omakantaan

Anonyymi

Kokeilen toistepäin. Miten kännykällä pääsee esim omakantaan. Kun sinne joutuu kirjautumaan pankin kautta ja kun menet pankin sivulle kirjautumaan omakanta sivu on häipynyt. No yrität uudelleen omakantaan ja taas se pankki . Ei tuu mittään.

36

4602

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihan sammalla laila kuin tietokoneellakin!

      • Anonyymi

        Mitä tuo sammalla laila tarkoittaa?


      • Anonyymi

        Menet kantaan, kirjaudu eli kirjoita pankkitunnuksesi, avaa pankin tunnistus sovellus, paina alaa neliöö ja mene kantasivulle japaina tunnistaudu, paina neliöö ja mene tunnistus sovellukseen ja tunnistaudu.
        Takasin neliöllä kantaan ja hyväksy ne kaksi hyväksyntää ja olet kanssa.

        Se neliö on se voi androidissa voi vaihtaa eri sovellusten välillä! Nousee sieltä alhaalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menet kantaan, kirjaudu eli kirjoita pankkitunnuksesi, avaa pankin tunnistus sovellus, paina alaa neliöö ja mene kantasivulle japaina tunnistaudu, paina neliöö ja mene tunnistus sovellukseen ja tunnistaudu.
        Takasin neliöllä kantaan ja hyväksy ne kaksi hyväksyntää ja olet kanssa.

        Se neliö on se voi androidissa voi vaihtaa eri sovellusten välillä! Nousee sieltä alhaalta.

        Mistä löytyy tuo neliö. En löydä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä löytyy tuo neliö. En löydä

        Voi herran jumala!
        Andoroidissa on kolme alanappia.
        <Takaisin
        o kotiin
        "neliö" Sovelluksiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi herran jumala!
        Andoroidissa on kolme alanappia.
        <Takaisin
        o kotiin
        "neliö" Sovelluksiin!

        Siis neliä avonaisiin sovelluksiin! niitä valitaan rullamalla ja avataa halutu sitä tökkäämällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis neliä avonaisiin sovelluksiin! niitä valitaan rullamalla ja avataa halutu sitä tökkäämällä!

        Älä yritä neuvoa ketään kun et edes osaa kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi herran jumala!
        Andoroidissa on kolme alanappia.
        <Takaisin
        o kotiin
        "neliö" Sovelluksiin!

        En löydä tuommosia alanappeja! Miksi ei mulla näy? Missä niiden pitäisi olla? Miten saan ne esille?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löydä tuommosia alanappeja! Miksi ei mulla näy? Missä niiden pitäisi olla? Miten saan ne esille?

        Ensin irroitat nappeja jostakin. Liimaat siihen kännykkään niitä nappeja vaikka puserosta. Joillakin käyttäjillä voi olla vaikka 10 nappia liimattuna. Teipilläkin voi laittaa kiinni ne napit. Siinä ne sitten on. Jos ei yhä löydä tai näe niitä niin kokeile sormella että löytyykö. Kun löytyy, niin olet löytänyt kadoksissa olleen napin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä yritä neuvoa ketään kun et edes osaa kirjoittaa.

        Ja sä et tajua mistäänmitään! 79V


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löydä tuommosia alanappeja! Miksi ei mulla näy? Missä niiden pitäisi olla? Miten saan ne esille?

        Nehän näkyy aindroin alhaalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löydä tuommosia alanappeja! Miksi ei mulla näy? Missä niiden pitäisi olla? Miten saan ne esille?

        Ei ne ole mitään napseja ! Vaan ihan perus käyttöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En löydä tuommosia alanappeja! Miksi ei mulla näy? Missä niiden pitäisi olla? Miten saan ne esille?

        Kolme asiaa joita se ei kykene tajuamaan. Talain, kotiin , sovelluksiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolme asiaa joita se ei kykene tajuamaan. Talain, kotiin , sovelluksiin

        Mitä merkitsee ne kolme nappulaa androidin alhaalla!
        IPhonessa ei ole kuin koti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin irroitat nappeja jostakin. Liimaat siihen kännykkään niitä nappeja vaikka puserosta. Joillakin käyttäjillä voi olla vaikka 10 nappia liimattuna. Teipilläkin voi laittaa kiinni ne napit. Siinä ne sitten on. Jos ei yhä löydä tai näe niitä niin kokeile sormella että löytyykö. Kun löytyy, niin olet löytänyt kadoksissa olleen napin.

        Teinit luulevat olevansa hauskoja, mutta alkaa muistuttaa koulukiusaamista…


    • Anonyymi

      Käytä pankki sovellusta!

      • Anonyymi

        Sitähän minä käytän


    • Noin voi käydä, jos puhelimessa on vähän RAM muistia. Kokeile sulkea kaikki muut sovellukset tai jos rebuuttaa puhelin. Minulla puhelimessa on 6 GB muistia eikä ongelmia ole S-pankin kanssa.

      Voit kokeilla myös eri selainta.

      • Anonyymi

        Olisko aloittaja tarkoittanut että Omakanta sivu ei ole sulkeutunut, vaan se on piilossa toisen sovelluksen alla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisko aloittaja tarkoittanut että Omakanta sivu ei ole sulkeutunut, vaan se on piilossa toisen sovelluksen alla?

        En tarkoita sitä. En osaa pitää kahta sivua yhtä aikaa auki. Eli omakanta on menny pois kun menen pankin sivulle tunnistautumaan


      • Anonyymi

        Ei ole kuin yksi selain puhkussa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoita sitä. En osaa pitää kahta sivua yhtä aikaa auki. Eli omakanta on menny pois kun menen pankin sivulle tunnistautumaan

        Ainakin iPhonesissa sivuille mennään vuorotellen.

        Ensin omakantasivu…. Sitten käydään välillä tunnistautumassa pankki-sovelluksen kautta… Sitten palataan omakantaan ja jatketaan siellä eteenpäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tarkoita sitä. En osaa pitää kahta sivua yhtä aikaa auki. Eli omakanta on menny pois kun menen pankin sivulle tunnistautumaan

        Pankin sivulle vai sovellukseen?


    • Anonyymi

      Lataa se koronapassi-pdf ihan oikealla tietokoneella ja tulosta se ja laita lompakkoon. Kännykät ovat vain leikkikaluja.

      • Anonyymi

        Älä nyt. Tässä on haastetta ratkaista ongelma


      • Anonyymi

        Miksei sitä voi lähettää omaan sähköpostiin????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei sitä voi lähettää omaan sähköpostiin????

        Sieltä se toimii!


      • Anonyymi

        Ja posti näkyy kaikissa laitteissa!


    • Anonyymi

      Samalla lailla pääsee kuin tietokoneella. Ei mitään eroa..

      • Anonyymi

        Ei mitään eroa..
        Ei puhelimessa ole hiirtä eikä oikeaa näppäimistöä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään eroa..
        Ei puhelimessa ole hiirtä eikä oikeaa näppäimistöä..

        On kyllä oikeat:)


    • Anonyymi

      paljasta itsesi, niin kaikki on avoinna.
      Kiva varmaaan levitellä g-login kuvia kaikkialle internettiin.

      • Anonyymi

        Sanon v.v.v. kirjautuessani joudun aina pankkitilille, en omakantaan, jonne haluan


    • Anonyymi

      Noihin viranomaispalveluihin paras syteemi on mobiilivarmenne, ei tarvii pankkien kanssa sähläillä, No palstallahan on on eräs moi-liittymän käyttäjä jonka mielestä mobiili-varmenne on turhaa, jätän hänen mielipiteen väliin ja käytän sitä mikä helpommin toimii. Niin ja mobiili-varmenne on telian asiakkaille ilmainen.

    • Anonyymi

      "vanha aloitus" Mutta vastaan silti!

      Menet esim. anroid cromella sinne kantaan ja siellä on se kirjaudu sisään.

      Valitse se kirjautumistapa jolla menet sinne.

      esim. op ja täppää mobiilisovellus ja syötä se ona käyttäjätunnus.

      siirry sitten sinne pankin mobiilisovellukseen ja hyväksy kirjautumispyyntö antama mobiiliavain.

      palaa takaisin sinne cromeen. Ei se ole minnekään kadonnut ellet ole sulkenus sivua.

      Toisen vastaajan mainitsema mobiilivarmenne on kyllä ehdottoman hyvä . Telia antaa sen ilman lisämaksua ja muut perii siitä pari euroa kuukaudessa.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe