Palstan marraskuun hitit

Kiinostavist aiheist anomyymi on taas alottanu keskustelut
*Pena pena pena
*Imatralaisia kiinnostaa vain pena
*Rakkauslaulu
*Pena asuu nyt Imatralla
Harmi vaa 3 näist ketjuist poistettii......

Ja sit nää miun omat alotukset
*Palstan lokakuun hitit
*Imatralaisia kiinnostavat aiheet aiheet marraskuun alkupuolella
*KORONAPASSI
*Ihan oma ketju toisten kirjottamien kommenttien kopioille
Näist taitaa tulla iha super hitit. On nii paljo jo tullu kirjotuksii niihi jo muutamas päiväs.....

32

1012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt mie oon päättäny lopettaa. Uus kuukaus ja uuvet kujeet.

      • Anonyymi

        Sinulla lukemisen ymmärtämisessä kenties puuteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla lukemisen ymmärtämisessä kenties puuteita.

        On on puutteita.


    • Anonyymi

      "Näist taitaa tulla iha super hitit. On nii paljo jo tullu kirjotuksii niihi jo muutamas päiväs....."

      nii varmast tulee ko onha huvittavaa kattoo ko vanha ukko keskustelee ittesä kanssa

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Toivotan onnee ketjun alottajan hyville yrityksille!

    • Anonyymi

      Pena on somestara 😉

    • 😄😄

    • Nostetaan tämä taas ylös, että Imatran Somekerma pääsee keskustelemaan palstan hiteistä.

    • Anonyymi

      Onpas Pena porukoineen taas hirveän huomion kipeitä.

      • Imatran Anonyymi on ERITTÄIN HUOMIENKIPEE. On julkaissut jo yli 130 ketjua penasta.
        Kaikki julkaisut on tapahtuneet puolentoist vuoden aikana.


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Imatran Anonyymi on ERITTÄIN HUOMIENKIPEE. On julkaissut jo yli 130 ketjua penasta.
        Kaikki julkaisut on tapahtuneet puolentoist vuoden aikana.

        Ja pena huomion kipeenä julkassu kaikki joka kuukaus hiteissään.Mistä tiedätte et sama anonyymi julkassu kaikki nuo?Ettei vaan pena huomion kipeenä ois ite avannu kaikki ketjut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja pena huomion kipeenä julkassu kaikki joka kuukaus hiteissään.Mistä tiedätte et sama anonyymi julkassu kaikki nuo?Ettei vaan pena huomion kipeenä ois ite avannu kaikki ketjut.

        Taitaa olla sinun julkaisuja kaikki. Yrität nyt vaan vierittää kaiken Penan syyksi. Olet todella sairas yksilö ja somen syöpä.


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Taitaa olla sinun julkaisuja kaikki. Yrität nyt vaan vierittää kaiken Penan syyksi. Olet todella sairas yksilö ja somen syöpä.

        Näin ilkeästi puhuu porukka mikä trollaa kaiket yöt ja vedättää koko ajan somekermaa huomion hakuisena keskusteluun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin ilkeästi puhuu porukka mikä trollaa kaiket yöt ja vedättää koko ajan somekermaa huomion hakuisena keskusteluun.

        Somekermaa on niin helppo vedättää ja kaiken lisäksi ne ovat niin uteliaita tietämään toisten ihmisten asioita. Ja kaiken lisäksi ovat trollanneet täällä palstalla jo monta vuotta.


      • Anonyymi
        PenanPorukka kirjoitti:

        Somekermaa on niin helppo vedättää ja kaiken lisäksi ne ovat niin uteliaita tietämään toisten ihmisten asioita. Ja kaiken lisäksi ovat trollanneet täällä palstalla jo monta vuotta.

        Eli pitäisi lopettaa kirjoittelu mutta sitten trollaatte että joku kirjoittaisi? Kyllä on IsoPomo saanut teidän korvien välit pahasti sekaisin. Ja Pena raukan valvomaan ja kopiomaan kaiket yöt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli pitäisi lopettaa kirjoittelu mutta sitten trollaatte että joku kirjoittaisi? Kyllä on IsoPomo saanut teidän korvien välit pahasti sekaisin. Ja Pena raukan valvomaan ja kopiomaan kaiket yöt.

        Voi, voi ku taas kiukuttaa....


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Voi, voi ku taas kiukuttaa....

        No on huomattu että kiukuttaa. Mene vaikka käymään pienellä kävelylenkillä jos vaikka auttaisi unohtamaan IsonPomon edes hetkeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No on huomattu että kiukuttaa. Mene vaikka käymään pienellä kävelylenkillä jos vaikka auttaisi unohtamaan IsonPomon edes hetkeksi.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja pena huomion kipeenä julkassu kaikki joka kuukaus hiteissään.Mistä tiedätte et sama anonyymi julkassu kaikki nuo?Ettei vaan pena huomion kipeenä ois ite avannu kaikki ketjut.

        Pena availee ketjut ilman nimimerkkiä ja riitelee itsensä kanssa ja lopulta kopioi kaiken omalle fb tilille,syyttäen kaikesta IsoaPomoa

        😂😂😂😂😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pena availee ketjut ilman nimimerkkiä ja riitelee itsensä kanssa ja lopulta kopioi kaiken omalle fb tilille,syyttäen kaikesta IsoaPomoa

        😂😂😂😂😂

        Älä, niiks on käyny...hyvä ku kerroit.


      • Anonyymi
        Pena.Luukkonen kirjoitti:

        Älä, niiks on käyny...hyvä ku kerroit.

        Tuleeks ens yönä hittikimara?Voi kopsaatko vaa?


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe