Nyt asuttu reilu vuosi omakotitalossa ja yhden yläkerran huoneen seinästä/katosta kuuluu selkeästi Kuolemankellon nakutusta. Kuinka asiaa kannattaa lähteä tutkimaan, kuinka sen hävittäminen tapahtuu ja miten vastuukysymykset? Asunto Tampere. Onko ehdottaa tuholaisfirmaa?
Kuolemankellon hävittäminen
Anonyymi
4
182
Vastaukset
- Anonyymi
Rakenteet täytyy avata, ja lahonnut puuaines vaihdettava terveeseen, kuivaan puuhun. Kuolemankellohan syö lahoa puuta, märkää, tai kuivaa, eli ns kuivalaho kelpaa sille myös. Aikuisena se lähtee pois, mutta toukkia saattaa jäädä jälkeen, joten homma jatkuu.
- Anonyymi
Oli jo aika kuolemankellolla palsta aktivoida !
- Anonyymi
Tuo aktivointimies asuu kotonaan ja on kokematon vastakkaisesta sukupuolesta, siksi itkee kun ei ole saanut kuin ä.... ä tissiä🙂
- Anonyymi
Puhutko totta?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925308
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282088Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076- 211010
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001