On se sitten pirun kumma juttu kun noiden niinsanottujen yritysten pitää aina saada yhteiskunnalta avustuksia, eikös yrittäjyys perustu siihen , että itsekunkin pitää omin neuvoin ja varojensa mukaan kehittää yritystään.
Kun ensin avustusten turvin saadaan yritys joten kuten pyörimään niin sitten lehtien sivuilla rehvastellaan miten meidän yritys investoi ja voi hyvin, no niin kai tuolla tyylillä. Minä en ole ikänäni saanut mitään almuja yhteiskunnalta jaa sainpas kerran , anteeksi kun meinasi unohtua KESKISUOMALAINEN OY:LTÄ kahvipaketin ja oikein PRESIDENTTI KAHVIA.
Mutta nyt ajattelin että jos sitä meikäläinenkin alkas keinottelemaan alla olevalla tyylillä.
Saisinkohan minä kuinka suuren avustuksen kun olen ajatellut rakentaa(kunnalla rakennuttaa) 1000 neliön hallin ja sitten hankkia hallin nurkkaa jonkunlaisen sorvin ja alkaa sorvailemaan puuhevosen persereikiä ja vielä sivutuotteena heinäseipään kalikoita tuonne johonkin iironkäkkärään köyhiinmaihin.
Kunnalta varmaan saisi ilmaista suunnitteluapua ja ÄLY keskukselta jos sais edes 1 200 000 € ja leader ryhmältä vaivaiset 500 000 € . Eikö näillä nyt pääsis jo merkkihenkilöna lehtien palstoille ensialkuun ja minulla on jo valmiina suunnitelmat laajentaa ( yhteiskunnan varoilla tietenkin ) myös tuonne metallipuolelle kun senkin alan hallitsen.Niin ja lumilapio ja harjakin pitäis vielä saada hallin ovenpieleen , että siihenkin olis se rahoitus jostain saatava.
Ei muuta kuin avustuksilla eteenpäin !
Anonyymi
1
612
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinkahan mahtaa olla saisikohan tuolta ELY-keskukselta tai LEADER - ryhmältä tuota mania kun pitäs kait Jouluksi ostaa vähän leipää , maitoa , voita ja vaikka hampparin käyrää suolaseksi.
Tällaisia ajattelee tässä väkäleuka eläkeläinen joka nauttii muutaman satasen eläkettä per........le Suomihan on keinottelijain luvattu maa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990