Ei muuta kuin avustuksilla eteenpäin !

Anonyymi

On se sitten pirun kumma juttu kun noiden niinsanottujen yritysten pitää aina saada yhteiskunnalta avustuksia, eikös yrittäjyys perustu siihen , että itsekunkin pitää omin neuvoin ja varojensa mukaan kehittää yritystään.
Kun ensin avustusten turvin saadaan yritys joten kuten pyörimään niin sitten lehtien sivuilla rehvastellaan miten meidän yritys investoi ja voi hyvin, no niin kai tuolla tyylillä. Minä en ole ikänäni saanut mitään almuja yhteiskunnalta jaa sainpas kerran , anteeksi kun meinasi unohtua KESKISUOMALAINEN OY:LTÄ kahvipaketin ja oikein PRESIDENTTI KAHVIA.
Mutta nyt ajattelin että jos sitä meikäläinenkin alkas keinottelemaan alla olevalla tyylillä.
Saisinkohan minä kuinka suuren avustuksen kun olen ajatellut rakentaa(kunnalla rakennuttaa) 1000 neliön hallin ja sitten hankkia hallin nurkkaa jonkunlaisen sorvin ja alkaa sorvailemaan puuhevosen persereikiä ja vielä sivutuotteena heinäseipään kalikoita tuonne johonkin iironkäkkärään köyhiinmaihin.
Kunnalta varmaan saisi ilmaista suunnitteluapua ja ÄLY keskukselta jos sais edes 1 200 000 € ja leader ryhmältä vaivaiset 500 000 € . Eikö näillä nyt pääsis jo merkkihenkilöna lehtien palstoille ensialkuun ja minulla on jo valmiina suunnitelmat laajentaa ( yhteiskunnan varoilla tietenkin ) myös tuonne metallipuolelle kun senkin alan hallitsen.Niin ja lumilapio ja harjakin pitäis vielä saada hallin ovenpieleen , että siihenkin olis se rahoitus jostain saatava.

1

671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinkahan mahtaa olla saisikohan tuolta ELY-keskukselta tai LEADER - ryhmältä tuota mania kun pitäs kait Jouluksi ostaa vähän leipää , maitoa , voita ja vaikka hampparin käyrää suolaseksi.
      Tällaisia ajattelee tässä väkäleuka eläkeläinen joka nauttii muutaman satasen eläkettä per........le Suomihan on keinottelijain luvattu maa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      134
      3896
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      8
      3299
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      38
      2907
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2812
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      137
      2479
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      50
      2114
    7. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      95
      1286
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      63
      1266
    9. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      13
      1202
    10. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      1139
    Aihe