Sääennuste joulukuun puoleen väliin?

Anonyymi

Jahas, näyttää satavan koko viikon koko saarella lauantai 11.12 jälkeisellä viikolla.
Onko sääennusteeseen luottaminen ja sadekamppeissa lähdettävä?
Paikalliset varmaan osaa vastata.

26

845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Satanut jo viikon putkeen. Edelleen tulee satamaan helmikuulle. Ei tänne kaivata lisää tuuli pukuja. Menkää Tallinnaan.

    • Anonyymi

      Sademäärät ovat niin pieniä, että ei tarvitse murehtia sateista. Yleensä kanarialla sataa vaan öisin, päivisin porottaa aurinko.

      • Anonyymi

        Taidat olla trolli. Muualla kuin Inglesin vehreässä oaeatiisissa on satanut paljon koko viikon.


      • Anonyymi

        No huh huh. Täytyypä varata heti matka inglesiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla trolli. Muualla kuin Inglesin vehreässä oaeatiisissa on satanut paljon koko viikon.

        Et ole tainnut ikinä edes käydä tässä vehreässä paratiisissa. Itse tulin eilen inglesistä viikon reissulta ja tämän viikon aikana satoi ainoastaan yhtenä aamuna n. 30minuuttia. Las Palmasissa voi sataa useampana päivänä putkeen, mutta etelä rannikolla tämä on harvinaisempaa.


    • Anonyymi

      Voin vahvistaa tämän. Ingles on aurinkoisin paikka. Jos haluaa etsiä vesi sateita niin joku Puerto de la Cruz voisi olla parempi paikka. Inglesissä paistaa aina aurinko.
      Voin vahvistaa tämän.

      • Anonyymi

        Aurinko on paistanut. Tänään piti olla pilvinen päivä. Nyt vasta neljänaikaan alkoi pilveilemään. Tuullut on näinä muutamina päivinä aikalailla, mitkä olemme täällä olleet. Toivottavasti rauhoittus vähitellen.


    • Anonyymi

      Sateet ovat kuurottaisia, lämpötila laskee 20 asteen tietämiin pilvisenä päivänä. Eli sadettapitävän takin lisäksi tarvitset villiksen tms. ja vuoristossa kalsarit, päähineen ja käsineet. Vuoristossa lämpötila on alle 10 astetta.

      • Anonyymi

        Inglesissä yötä päivää 23-28 astetta. Siksi valintani on aina Inglesin vehreä paratiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inglesissä yötä päivää 23-28 astetta. Siksi valintani on aina Inglesin vehreä paratiisi.

        Yumbon Jamppa baareissa ruumiin lämpötila nousee varmaan lähelle 40 astetta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yumbon Jamppa baareissa ruumiin lämpötila nousee varmaan lähelle 40 astetta .

        Koska viimeksi kävit? Mikä oli baarin nimi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska viimeksi kävit? Mikä oli baarin nimi?

        Tämä on oletus. Jampat saa olla mun puolesta olla jumpon koloissaan.


      • Anonyymi

        Trollille tiedoksi Kuparipannu ei ole Jumbolla.


    • Anonyymi

      Minä olen useasti palstalla kertonut tästä samasta asiasta. Täällä on todellisuudessa vain 2-3 kirjoittajaa esiintymässä useana eri henkilönä. Taisi olla varmasti 5 vuotta sitten puhuessani asiasta ensimmäinen kerran. Ei kannata aina uskoa mitä näkee.

      • Anonyymi

        Totta. Sama tyyppihän me ollaan. Yks pää ja 10 persoonaa


    • Anonyymi

      Nyt hylkään palstan. Toivotan hyvää jatkoa kaikille kaltaisilleni asia kirjoittajille ja sisällön tuottajille. Sana on vapaa. Antakaa mennä. Hyvää jatkoa kaikille. Erityisesti don Luisille jota kiusin takavuosina.
      T: Multinicci

      • Anonyymi

        Ei vaiskaan. Olen huomion kipeä multi nikki huora joka kaipaa teidän asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien huomiota. Pysyn siis ilonamme vielä pitkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaiskaan. Olen huomion kipeä multi nikki huora joka kaipaa teidän asia kirjoittajien ja sisällön tuottajien huomiota. Pysyn siis ilonamme vielä pitkään

        Liekkö iloa edes pannubaarin pojille.


      • Anonyymi

        Toivottavasti pidät puheesi. Mukava olisi lukea niitä todellisia asiakirjoituksia.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2146
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1992
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      158
      1682
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1614
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe