Onko kuinka yleistä että trans nainen poistattaa rinnat ?

Anonyymi

Minulla on D kupin rinnat ja haluan pienemmät rinnat.

Pitääkö ottaa yhteyttä trans polille?

7

81

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voi kun saisin rintasi, ei nämä irtotissit oikein aina toimi. 🙃♥️

• Anonyymi

Siis sinulle kasvoi nuo hormoneilla vai silikonit kyseessä?

• Anonyymi

Tuossa on otsikossa vähän huonosti esitetty termistö. Ilmeisesti kyseessä on transihminen ja nainen (otsikossa trans nainen, eikä transnainen).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa on otsikossa vähän huonosti esitetty termistö. Ilmeisesti kyseessä on transihminen ja nainen (otsikossa trans nainen, eikä transnainen).

Naisille ei tehdä rintojen poistoja yhteiskunnan varoilla, ei transpoli voi siinä auttaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisille ei tehdä rintojen poistoja yhteiskunnan varoilla, ei transpoli voi siinä auttaa.

Mutta eikö jossain vaiheessa pidä vaihtaa uudet silikoonitissit?

Alkuperäinen kirjoittaja!

• Anonyymi

On silikonit

• Anonyymi

Proteesien valmistajat suosittelevat proteesien vaihtoa noin 10 vuoden välein, mutta lääketieteellistä syytä siihen ei ole. Plastiikkakirurgit ovat puolestaan enimmäkseen sitä mieltä, että jos 10 vuotta on kulunut, rinnat on tutkittu ja ne ovat oireettomat ja asiakas on tyytyväinen niihin, on suurempi riski mennä uuteen leikkaukseen kuin pitää vanhat proteesit rinnoissa. Rintojen suurennuksia on tehty 1970-luvulta lähtien ja silloin sanottiin, että lopputulos on pysyvä. Vasta viimeaikoina proteesien vaihtoja on ruvettu mainostamaan, vaikka proteesit ovat kehittyneet sileäpintaisista karheapintaisiksi (vähentävät kapseloitumista) ja proteesien sisältönä on juoksevan silikonin sijasta kohesiivigeeliä. On siis olemassa naisia, jolla on edelleen 1970-luvulla laitettuja proteeseja. On kuitenkin otettava huomioon, että lastenhankkimiset, painonvaihtelut ja imetykset muuttavat rintoja, olivatpa ne luomut tai silikonirinnat. On siis todennäköisempää, että nuoret naiset joutuvat myöhemmin vaihtamaan proteesinsa kuin iäkkäämmät naiset, joilla pahimmat vartalossa tapahtuvat muutokset ovat jo takana. Laatukirurgian suositus on, että proteesit vaihdetaan vain, jos siihen on jokin syy.

This entry was posted in Rintatoimenpiteen jälkeen, Usein kysytyt kysymykset rintojen suurennuksesta and tagged Kuinka usein silikoneja pitää vaihtaa, proteesien vaihtaminen, proteesien vaihto, rintaproteesit vaihtaminen, silikonien vaihtaminen, silikonien vaihtoväli, vanhat rintaproteesit on by silikonirinnat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe