Onko kuinka yleistä että trans nainen poistattaa rinnat ?

Anonyymi

Minulla on D kupin rinnat ja haluan pienemmät rinnat.

Pitääkö ottaa yhteyttä trans polille?

7

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi kun saisin rintasi, ei nämä irtotissit oikein aina toimi. 🙃♥️

    • Anonyymi

      Siis sinulle kasvoi nuo hormoneilla vai silikonit kyseessä?

      • Anonyymi

        Tuossa on otsikossa vähän huonosti esitetty termistö. Ilmeisesti kyseessä on transihminen ja nainen (otsikossa trans nainen, eikä transnainen).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on otsikossa vähän huonosti esitetty termistö. Ilmeisesti kyseessä on transihminen ja nainen (otsikossa trans nainen, eikä transnainen).

        Naisille ei tehdä rintojen poistoja yhteiskunnan varoilla, ei transpoli voi siinä auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisille ei tehdä rintojen poistoja yhteiskunnan varoilla, ei transpoli voi siinä auttaa.

        Mutta eikö jossain vaiheessa pidä vaihtaa uudet silikoonitissit?


        Alkuperäinen kirjoittaja!


      • Anonyymi

        On silikonit


    • Anonyymi

      Proteesien valmistajat suosittelevat proteesien vaihtoa noin 10 vuoden välein, mutta lääketieteellistä syytä siihen ei ole. Plastiikkakirurgit ovat puolestaan enimmäkseen sitä mieltä, että jos 10 vuotta on kulunut, rinnat on tutkittu ja ne ovat oireettomat ja asiakas on tyytyväinen niihin, on suurempi riski mennä uuteen leikkaukseen kuin pitää vanhat proteesit rinnoissa. Rintojen suurennuksia on tehty 1970-luvulta lähtien ja silloin sanottiin, että lopputulos on pysyvä. Vasta viimeaikoina proteesien vaihtoja on ruvettu mainostamaan, vaikka proteesit ovat kehittyneet sileäpintaisista karheapintaisiksi (vähentävät kapseloitumista) ja proteesien sisältönä on juoksevan silikonin sijasta kohesiivigeeliä. On siis olemassa naisia, jolla on edelleen 1970-luvulla laitettuja proteeseja. On kuitenkin otettava huomioon, että lastenhankkimiset, painonvaihtelut ja imetykset muuttavat rintoja, olivatpa ne luomut tai silikonirinnat. On siis todennäköisempää, että nuoret naiset joutuvat myöhemmin vaihtamaan proteesinsa kuin iäkkäämmät naiset, joilla pahimmat vartalossa tapahtuvat muutokset ovat jo takana. Laatukirurgian suositus on, että proteesit vaihdetaan vain, jos siihen on jokin syy.

      This entry was posted in Rintatoimenpiteen jälkeen, Usein kysytyt kysymykset rintojen suurennuksesta and tagged Kuinka usein silikoneja pitää vaihtaa, proteesien vaihtaminen, proteesien vaihto, rintaproteesit vaihtaminen, silikonien vaihtaminen, silikonien vaihtoväli, vanhat rintaproteesit on by silikonirinnat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe