Olen nyt saanut koronapassin pdf:n esille Omakannasta, mutta miten saan sen tallennettua tietokoneelta puhelimeen ? Kanta.fi:n ohjeistus kohta 4 sanoo vain, että " 4. Tallenna pdf-tiedosto omaan puhelimeesi tai muulle laitteelle tai ota siitä kuvakaappaus. " , mutta ei siis kerro miten tuo tallennus tehdään ! Ja mitä tarkoittaa tuo "kuvakaappaus" ?
Kiitos vastauksista !
T. KoroNaton
Koronapassin tallennus kännykkään ?
9
602
Vastaukset
- Anonyymi
Jos puhelimesi synkronoi koneesi kanssa, niin tallenna se tiedosto koneellesi ja kohta se näkyy puhelimessasi tai ota valokuva koronapassista puhelimeen, tai mene puhelimellasi omakantaan ja tallenna se sitten puhelimeesi.
- Anonyymi
Kytke puhelin USB-kaapelilla tietokoneeseen, ja kopioi tämä PDF -tiedosto sinne. Vaihtoehtoisesti käytä Bluetoothia.
- Anonyymi
Kiitos kommentista. Olen saanut nyt koronatodistus pdf:n tietokoneelle, mutta miten saan sen sitten kännykälle, on minulle edelleen epäselvää ??
Vieläkö jaksatte neuvoa, kiitos !
T. KoroNaton - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kommentista. Olen saanut nyt koronatodistus pdf:n tietokoneelle, mutta miten saan sen sitten kännykälle, on minulle edelleen epäselvää ??
Vieläkö jaksatte neuvoa, kiitos !
T. KoroNatonMiksi haluat kännykkään, helpompi tulostaa jos on tulostin ja näyttää paperisena, pelkkä QR-koodi riittää. Itsellä 2-osaisessa luottokorttikotelossa, saa kelakortin samaan. Kätevä ja nopea kännykkään verrattuna, joku henkilökortti pitää näyttää lisäksi joka tapauksessa.
- Anonyymi
mitä jos ottaisit siitä valokuvan kännykkään ja oma naama viereen
tietysti hymyillen tai lymyillen
LIIKKUMAAN ON PÄÄSTÄVÄ TÖIHIN ON PÄÄSTÄVÄ ILMAN SISÄISTÄ PASSIA
DIKTATUUREISSA ON SISÄINEN PASSI, NLIITOSSA APARTHEID-AFRIKASSA
TÄRKEÄÄ TAISTELE ALLEKIRJOITA
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9363
EI PAKKOVALTAA VAPAASSA MAASSA- Anonyymi
Persujen alotteisiin ei kannata sekaantua, ota rokotus ettet joudu tehohoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö demari kommarit vihaa persuja, miksi siis välität persun hengestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suvajakkehan nuo hoitsut ovat mitkä vastustaa rokotepakkoa, samoin matut. Suvajakit öyhöttää päissään ja näkevät natseja tai persuja joka paikassa, välillä kuvittelevat olevansa itsekin persuja, äänestyspäivänä ok, muulloin esiintykää rohkeasti sharia-lakia ajavina kalifaatin kannattajina.
- Anonyymi
Vastustat varmaan myös ajokorttipakkoa, aselupia, julkista terveydenhoitoa... Ihan ok, että kieltäydyt tehohoidosta kun sairastut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812486- 1832034
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1771915Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1221721Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311625- 1241552
Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1791245Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711195Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,671165Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c781155