1622 tartuntaa

Anonyymi

Suomeen pitäisi nyt vihdoinkin perustaa hätätila hallitus,ei tällaista jaksa kukaan.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja niin lapsemme taas ilahtuvat.
      Aina vaan enemmän säästyy heille eläke-varoja.
      Huutaen: Poistakaa kaikki rajoitukset!
      Maailmamme pelastuu!

      H.

    • Anonyymi

      Tee siis parannus jos voit?

    • Anonyymi

      Ihmiset sitä virusta levittävät toisilleen. Ovatko ihmsiet niin tyhmiä, etteivät kykene toimimaan järkevästi ilman pakotteita?

      • Anonyymi

        Vai levittääkö sittenkään?

        "Suomessa on joutunut sairaalahoitoon ensimmäistä kertaa kolme rokoteannosta saanut henkilö – Husin Järvinen: "Odotettu ilmiö"
        Rokotuksista hyvin harva antaa 100-prosenttista suojaa, kun tautipaine on kova, sanoo HUSin infektiotautien ylilääkäri Asko Järvinen. Sairaalahoidon tarve tehosteannoksen myötä kuitenkin Järvisen arvion mukaan vähenee.">YLEstä

        "THL: Suomessa todettu ensimmäinen koronan omikron­tartunta
        Tartunnan saanut on Ruotsista palannut helsinkiläinen. Hänen oireensa ovat lievät. Hän on saanut kaksi koronavirusrokotetta."> IS

        Ja, levittänyt nyt sitä omaan lähipiiriin ja mihin muualle ?!

        Näin tämä tarina jatkuu todella kauan eikä siinä koronapässit auta nuppineulan vertaa.


    • Ei syytä huoleen,
      valtiolta loppuu pian rahat,
      ja terveydenhoidossa testaukset lopetetaan.
      Ja hups heijaa
      eipä ole silloin enää montaa tartunnan saanutta tilastoissa.
      Ei koko tautia mailla ei halmeilla.

    • Anonyymi

      No lähde vetää jonnekin missä on paremmin asiat !

    • Anonyymi

      "ei tällaista jaksa kukaan". Jos et jaksa, ampaise Venäjälle, sydämesi isänmaahan !!!
      Siellä kuolintilastot on Euroopan huippua, voit päästä kommarin kanssa viereiseen sänkyyn ja hautaan.

    • Anonyymi

      Lääkärien, hoitajien ja kaikkien päättäjienkin pitää jaksaa.
      En kehtaisi mankua ja valittaa (kuin persu).

    • Anonyymi

      Voi hyvä ihme, se hätätilahallitusko koronan suomesta pois ajaa!!!!

    • Koronaa pakoon..sinne missä pippuri kasvaa, Timbuktuun, kamelikuskisi ei huolittaisi kun ei työkokemusta siihen mutta aasin, aasilla matka joutuu kun kaksi aasia.

    • Anonyymi

      Mitkä puolueet hätätilahallituksen muodostaisivat ja mitä keinoja käyttäisivät koronan pysäyttämiseen?

      Kerro tai ole hiljaa,

      Hoitohenkilökunta toimii jaksamisensa rajalla nyt, joten kerro vaihtoehtosi heti.

      Ei se auta yhtään, että valitat täällä jaksamisesta.
      Tarvitaan tekoja, eikä puheita.

      kylmätotuus

    • Anonyymi

      Syytely ei auta yhtään mitään!Itse noudatanut ja noudatan ohjeistus rokotettuna. En lähde osoita sormea kehenkään suuntaan. Väistän ne ihmiset jotka piut paut maskit kuin rokoteet. 2 tunnen naista ikää 82v ja 87v.Heistä pelkkä käsidesi ritää.Rootetta pelkäävät,jos kulevat sihen. Olen sanonut minun ette lähesty. Minulla on se oikeus pyytä kerrostalon piha kuin roska katos.Ei kunioita pyntöäni. Joten kun saipua operat tv tulee vien roskat ja kierto tietä saavun kotin kuin lähden kotoa pois, Eri ajat. Yksinäisytän ikunat kytää miloin ihmiset liikuu ja ovat piha notkumassa tai roska katos luona täällä_itä Helsinki.piste

    • Anonyymi

      Me ihmiset, joka ikinen, olemme ne, jotka vaikutamme siihen miten kauan korona
      jatkuu. Me tartutamme koronaa. Rokottamattomat varsinkin.

      Ei hallituksella ole taikakeinoja koronaa saada loppumaan.
      Keinot on meillä itse kullakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tappo Kajaanissa

      Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      67
      3197
    2. Mietin yön yli

      Sinua ja minua. Laitan viestiä sinulle suoraan sitten, jos nyt mitään tolkkua tulen meistä saamaan. Jos en laita, niin e
      Ikävä
      68
      2908
    3. Nyt kaikki joukolla....

      ...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      29
      2258
    4. Oletko jo unohtanut minut mies?

      Oliko se oikeasti kiva juttu se hymiöpallo, se oli osoitus siitä että minä oikeasti pidän sinusta todella paljon. Tekisi
      Tunteet
      25
      1984
    5. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

      Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
      Maailman menoa
      277
      1687
    6. Iljettävä Maisa Torppa

      Hyi helvetti. Esittelee uuden salarakkaansa aviomiehelleen verukkeena että auttaa pollaria eroprosessin läpikäymisessä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1426
    7. Kuvittele että olen hän

      Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      91
      1411
    8. Nainen älä tee

      Mitään, tai ainakaan älä yritä edistää enää mitään.
      Ikävä
      165
      1267
    9. Mitä kannustavaa

      Ja sievää haluaisit hänelle sanoa
      Ikävä
      80
      1082
    10. Olet elämäni mies

      Olen ihan täysin vakuuttunut siitä. Olet ainoa, johon olen rakastunut. Eikö voitaisi jo aloittaa yhteinen elämä, vai mit
      Ikävä
      59
      912
    Aihe