Jos ei pysty luottamaan yhteenkään käyttöjärjestelmään, niin pitäisi olla SATA-DATA.POWER -switch, eli kytkin joka yksinkertaisesti mekaanisesti poistaa kytkennät vaikka 24 eri kiintolevyä ja voi valita mitkä tietokone milloinkin kytkee päälle :D
Tuollainen kytkin olisi aika käytännöllinen.
Anonyymi
1
67
Vastaukset
- Anonyymi
Pysty luottamaan käyttöjärjestelmään? Mitähän tuolla mahdat tarkoittaa?
Tuhoisinta kiintolevyille on virrankatkeaminen. Levyt, USB-tikut ja levyosiot liitetään ja irroitetaan hallitusti.
Joskus joku vuosikymmen sitten oli mm. pöytäkoneisiin tarjolla häkkyrä, johon saattoi liittää omalla telakallaan (jossa oli oma tuulettimensa) olevan kiintolevyn.
Vaivattomasti noita telakoita saattoi hankkia vaikka 24 kpl.
Ehkäpä seuraavaksi kehittelet ideaa pyörästä, ikiliikkujasta tai käpyjenkeruuautomaatista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066