Millaisessa vaudissa ei suositella telin nostoa tai laskua? Eli jos vaikka kuudessa kympissä huomaa telin jääneen ylös, niin voiko laskea? Tai toisinpäin eli nostaa?
Telin nosto/lasku vauhdissa.
6
855
Vastaukset
- Anonyymi
Ei saa nostaa eikä laskea vauhdissa.
- Anonyymi
Jos sen laskee vauhdissa alas kovalle maalle niin se on iha sama asia jos vaikka hiomakoneella hiot kumia yhdestä kohtaan. Renkaan kumi menee vituiks.
- Anonyymi
Mut sehä menee vaa yhest kohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut sehä menee vaa yhest kohtaa.
Niin! Renkaassa on monta kohtaa
- Anonyymi
En ole nähnyt mitään muutoksia renkaissa vaikka tulee tiputettua täydessäkin vauhdissa alas.
Se tulee niin hiljaa että ehtii monta kierrosta pyöriä vauhtiin kun eka kerran hipaisee ja ennenkuin on aivan alhaalla.
Seurasin kamerasta, joskus harvoin pölläyttää edes savuja- Anonyymi
Joo. Useemmin pöllähtää sauhua kun nostoakseli vaan töyssyssä kerran tavoittaa asfalttia. Etenkin jos joutuu jarruttaan siinä heiton kohtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161