Voisitteko iskut, askot, maskut, sotkat, jyskit ynnä muut alkaa tarjota runkopatjasänkyjä koossa 105 cm x 210 cm.
Eikä sitten mitään pussijousisänkyjä tai mitään muutakaan jousisänkyä vaan muistivaahto runkopatjalla muistivaahtopetarilla, Kiitos.
Me (ainakin minä) suomalaiset miehet, jotka olemme yli 180 cm, tarvitsisimme niin pitkän sängyn, että jalat ovat ja pysyvät sängyn päällä kaikissa asennoissa, siksi 200 cm pituus on liian lyhyt.
Lisäksi 90 cm leveä sänky on liian kapea, kun tarkoitus on, että tyynyt pysyvät sängyllä, eivätkä tipu lattialle JA että kun kääntää kylkeä, niin ei heti tarvitse pelätä tippuvansa itse lattialle.
Joku voisi sanoa, että hommaa 120 cm leveä. Juu. Mutta se 120 cm on liiankin leveä: vaikea saada mahtumaan luontevasti mihinkään ja hankalampi pedata.
On mulla se parisänkykin ja ihana vaimoni, siellä mutta näin keski-iässä sitä haluaa jo nukkua yksin kaikessa rauhassa.
Missä sängyt 105 cm x 210 cm?
Anonyymi
0
57
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346