Voisitteko iskut, askot, maskut, sotkat, jyskit ynnä muut alkaa tarjota runkopatjasänkyjä koossa 105 cm x 210 cm.
Eikä sitten mitään pussijousisänkyjä tai mitään muutakaan jousisänkyä vaan muistivaahto runkopatjalla muistivaahtopetarilla, Kiitos.
Me (ainakin minä) suomalaiset miehet, jotka olemme yli 180 cm, tarvitsisimme niin pitkän sängyn, että jalat ovat ja pysyvät sängyn päällä kaikissa asennoissa, siksi 200 cm pituus on liian lyhyt.
Lisäksi 90 cm leveä sänky on liian kapea, kun tarkoitus on, että tyynyt pysyvät sängyllä, eivätkä tipu lattialle JA että kun kääntää kylkeä, niin ei heti tarvitse pelätä tippuvansa itse lattialle.
Joku voisi sanoa, että hommaa 120 cm leveä. Juu. Mutta se 120 cm on liiankin leveä: vaikea saada mahtumaan luontevasti mihinkään ja hankalampi pedata.
On mulla se parisänkykin ja ihana vaimoni, siellä mutta näin keski-iässä sitä haluaa jo nukkua yksin kaikessa rauhassa.
Missä sängyt 105 cm x 210 cm?
Anonyymi
0
113
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on626755- 666578
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1445404Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504413En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204059Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53600- 373108
- 283023
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris692720Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta362223