Avara epäilyttää

Anonyymi

Pitäisi tehdä vuokrasopimus hirveässä kiireessä (2 päivää ilmoituksesta).
Puhelinnumero joka annettiin sähköposti viestissä ei ole käytössä.
Sähköpostiin jonka laitoin ei tule vastausta.
Kaikki on automatisoitua paskaa, ihan kuin en olisi edes inhimillisen kohtelun arvoinen..

4

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä muuta Avaran asuntoon ! Asunnot huonokuntoisia ja mitään korjauksia niihin ei saa. Kalliit vuokrat. Asiakaspalvelu ynseää. Suosittelen ennemmin vaikka TA-yhtiön vuokra.asuntoa.

• Anonyymi

Kuulostaa oudolta, toivottavasti et allekirjoittanut mitään. Tuolla on myös sellainen välittäjä kuin Fincap, täytyy sanoa, että hämärä oli näyttö ja vielä hämärämpiä puheet. Piti mennä tiettyyn asuntoon niin olikin ihan toinen asunto. Ei ensin muka "tiennyt vuokraa", mutta kun nauroin, että pitäisikö allekirjoittaa paperit tietämättä vuokraa, niin kertoi, että vuokra onkin tässä asunnossa paljon edellistä asuntoa suurempi, vaikka oli alkuun sanonut, että "muistaakseni vuokra on samansuuntainen kuin siinä asunnossa, mitä piti teille näyttää, mutta se meni jo". – Epäilen vahvasti, että toiminta on kauttaaltaan tämän tapaista heillä. En mene enää yhteenkään heidän esittelyyn. Kaikenlaista "yritystoimintaa" sitä onkin! Suorastaan huvitti koko tilanne jälkikäteen. Saisi toooosi hyvän esimerkin myyntikoulutuksiin. Hah hahh...Kaikkea sitä onkin!

• Anonyymi

Missä sitä netin kautta asunto allekirjotetaan vuokra sopimustehdän.? Kyllä se menään ihan toimistot kirjoitaa ja siellä luovutetaan avaimet, vuokramaksu kuiti ymm.! Ennen vuokrasopimuksen kirjotus ,yleensä pyydetään asunnon näyttökin. VIISAS HENKILÖ MYÖS:Katsoo onko asunto ok.Sikaa säkissä kukan viisas ei asuntoakaan ota!

• Anonyymi

Kyllä on paljon myös vuokra asuntoja satavilla vakutusyhtiöillä,kirkolla. eri eläkeytiöillä,vaikka ei eläkellä.Kalit lumo johon yksiöön napsahtaa tuet.Mikä alue asutkin? On myös esimerkikis.Osaketaloilla huolto toimistot ja sieltä myös suoran netin kautta voi hakea vuokra asuntoa heiltä.Tai toimistolta heidän.Netti on ainakin Hesa paljon haettavasissa juuri osake talojen Huoltotoimistoiden kautta. Onko ne sijoitajien asuntoja? Vain sen kinteistän huolto toimistän asuntoja,en tiedä, Mutta vuokrat halvemat kuin lumo,pohjola ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikamika missä mika

Polliisi etsii https://poliisi.fi/-/epailty-henkirikos-torniossa?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
      Tornio ja Haaparanta
      25
      2545
    2. Sofia kertoo et halusi luvan kokeiluihin seksin suhteen Lontoossa asuessaan..

Katos nainen alkaa kertoa et seksikokeilut alkoi maistua, kun muutti Lontooseen.Marokkolainen räppäri ja tietenkin sekin on varsttu mies ja itse sen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      2424
    3. Mahdoton ymmärtää suomalaisia, jotka kannattaa Putinin venäjää

ja jopa hyökkäystä Ukrainaan. Minkälainen ihminen tuollainen voi olla, kysyn vaan? Mitä hienoa on diktatuurissa, ja vaikka siinä ettei ole edes sanan
      Maailman menoa
      207
      1902
    4. Jos laittaisin viestin

Laittaisn: vaan: Moi, mitäs kuuluu 😊 Se riittäisi kertomaan tarpeeksi kaiken jälkeen. Mitä itse laittaisit?
      Ikävä
      74
      959
    5. Miehelle muistutuksena

Rakastan! Läpi tulen ja jään, minä tulen ja luoksesi jään (lainaus jostain). Odota minua! H
      Ikävä
      84
      939
    6. Mua kiinnostais

Aika paljon vietellä sut vielä J... ❤️❤️
      Ikävä
      45
      924
    7. Arvomaailma

Miten kukin elämää arvottaa. Tuli noista vaatteista mieleen tuossa yhdessä ketjussa, että miten te arvotatte ihmisiä, millä perusteella ja miten? Mä
      Sinkut
      266
      875
    8. Aion ottaa yhteyttä sinuun

ens tai seuraavalla viikolla. Tähän vaan tiedoksi että osaat varautua rakas :)
      Ikävä
      69
      834
    9. Voehan taivahan talikynttilät

Kuumin misu ja haluttavin pipari olet kyllä...Nam nam totean vain 🥰 Oot 🔥♥️🔥
      Ikävä
      37
      739
    Aihe