Mitä tehdään, kun taloyhtiön hallituksen jäsenellä mopo keulii niin vahvasti, että sopimuksia pitäisi kilpailuttaa kaksi kertaa vuodessa, kun kerran vuodessa kilpailutus on "ihan liian vähän"? Siitä voi rivien välistä lukea aika paljon. Syyskuussa 2021 tehty kilpailutus pitäisi uusia tammikuussa 2022, että "pysytään ajan hermolla".
Vastaukset 4
- Anonyymi
Jospa tämäkin palsta pysyy "ajan hermolla"
- Anonyymi
Ja tämä kilpailuttaminen häiritsee sinua koska.....
- Anonyymi
Kyllä se kilpailutamisinto siitä hälvenee, kun isännötsijä alkaa veloittaa siitä sen mukaan, kuinka paljon työtä se aiheuttaa. Yleensä tällainen kertoo pahasta asiantuntemuksen puutteesta. Palvelutaso eri toimijoilla on hyvin erilainen riippumatta siitä, mitä sopimukseen on kirjattu. Tästä on olemassa vanha vitsi: "Valitsimme sen, joka jättää työt tekemättä halvimmalla."
- Anonyymi
Sepä hyvä, että on aktiivinen hallituksen jäsen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560