En käytä meikkejä, ei lävistyksiä tai tatuointeja.
Suht farkut, villapaita asusteita näin talviaikaan. Pitkät hiukset, usein letillä.
Tuntuu että pitää olla just toisinpäin (en missään nimessä hauku heidän tyyliään) että joku kiinnostuisi.
Missä lesbot jotka viehättyvät vaatimattoman näköisistä naisista?
153
2233
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä vaatimatonta tuossa oli?
- Anonyymi
On paljon jotka pitävät sheivatusta päästä, tatskoista, läväreistä ja muutenkin aika voimakkaasta lookista.
Ei siis mitään vikaa siinä, mutta heihin verrattuna aloittaja on ”vaatimattomampi”. - Anonyymi
Puhutyiin nyt rajusta ja ulkomuodosta ilmeisesti
En käytä meikkejä - Yesh!
ei lävistyksiä - Jees
tai tatuointeja. - Okei
Pitkät hiukset, usein letillä. - 😍- Anonyymi
Ootko tosissas? Toihan on ihan vautsi! Mä oon Tinderissä, missä sä? Mee sinne ja laita leteistä kuva.
Missähän päin Suomea oot, tykkäisit ehkä musta 🙃- Anonyymi
Leteistä kuva 🤣
Ihana!
- Anonyymi
5/5!
Itse meikkaan koska tunnen oloni kotoisaksi kun ei jatkuvasti kysellä olenko sairas kun näytän niin kalpealta. Mutta en ajattele koskaan että muiden pitäisi meikata ja usein parempi jos eivät. Esim Adele näyttää varsinaiselta söpöliiniltä ilman tavaramerkki-sotamaalauksia.
Ekana kuitenkin huomaa hymyn, sitten pitkän ajan päästä katsoo vähän laajemmin - Anonyymi
Hän joka tuli vastaani 1,5 vuotta sitten ja jäi mieleeni ...
"Kun en mielestäin sua saa
mä enhän edes nimees tiedä
mix en mielestäin sua saa mä vaan
hei beibi mix en
mielestäin sua saa
sä sydämeni taisit viedä
mix en mielestäin sua vaan mä sa
Kadun valoisaa puolta sä kuljet
mua vastaan päivittäin
näillä kulmilla jossain asut kai
melkein toisiamme päin törmättiin yx lauantai
väistyitkin samalle puolen
sain rintaani lemmennuolen
siinä on aihetta huoleen"
Se oli joku toinen joka hänen sydämensä sulatti- Anonyymi
Mä niin meinasin tänään kävellessä heittäytyä maahan makaamaan ja toivoin et voisin jäädä siihen ja päästä pois jossa en enää tuntisi mitään. Ei oo enää toivoa mun sisällä.
- Anonyymi
Tykkään melko luonnollisentyylisistä mutta naisellisista naisista, naisellinen energia on se joka tehoaa. 😁
Mulle lävistykset, tatuoinnit ja meikinmäärä ei merkkaa mitään. Pintaa jonka alta toivottavasti löytyy jotain kaunista ja kiinnostavaaki.- Anonyymi
Saanko kysyä miten/millainen tämä naisellinen energia on?
Kysyn koska olen toope joka ei tajua tälläisiä asioita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko kysyä miten/millainen tämä naisellinen energia on?
Kysyn koska olen toope joka ei tajua tälläisiä asioita.No mä huomaan sen kun oon sen "vaikutuspiiris". Naisesta huokuva lämmin olemus, pehmeä ja suora katse silmissä, ehkä herkkyys, ihana nauru. Sulan lätäköksi hänen jalkoihinsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mä huomaan sen kun oon sen "vaikutuspiiris". Naisesta huokuva lämmin olemus, pehmeä ja suora katse silmissä, ehkä herkkyys, ihana nauru. Sulan lätäköksi hänen jalkoihinsa.
Niin siinä tietys naises varmaan tarkoitat?
Vai ootko kaikkien naisten edessä sulaa vahaa jotka vähän katsoo silleen pehmeesti? 🤡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin siinä tietys naises varmaan tarkoitat?
Vai ootko kaikkien naisten edessä sulaa vahaa jotka vähän katsoo silleen pehmeesti? 🤡Ei ole ketään tiettyä josta puhun. Sen vaan tietää kun semmonen nainen tulee vastaan. Ja viimeinen laini pätee sitten kun ihastuu. 😁
- Anonyymi
Lirputinta ei pitäisi käyttää tarkoituksettomasti. Huonot orkut.
- Anonyymi
Kuin monta olisi riittävästi sinulle lesbo?
- Anonyymi
Uskon kyllä, että sinulle ottajia olisi, ei ole mitään tiettyä tyyliä, jota kaikki pitää kuumana, muhun esim vetoaa eniten business look, eikä ehkä niinkään tatuoinnit. Sitä paitsi onhan tuossa nyt jo moni nostanut kättä pystyyn.
- Anonyymi
Tinder ei tunnu yhtään omanlaiselta/luontevalta paikalta mulle.
Mä ihastun todella harvoin, enkä vaan voi uskoa et kun tapaisin vaikka paria tyyppiä tutusmismielessä et mä just siihen sit ihastuisin🙄
Enkä oo koskaan kehenkään kaveriin /tuttuun ihastunut. Mun harvat ne kerrat kun olen ihastunut, on alkanut siitä et joku vaan yhtäkkiä vei mun jalat alta. Näin on kylläkin tapahtunut vaan kerran 😅
Alkaa vakavasti näyttämään siltä et yksin tulen aina olemaankin 🥺💔 - Anonyymi
Hm...ne on varmaankin hävinneet maailmankartalta !!! RAKKAUS !!!!! , vaatii EHDOTTOMASTI sen , että ihmisen pitää näyttää tietynlaiselta.....???!!!! Voi V^tt U ja uuh !!! Voi per*se, ootan vaan, et somemaailma räjähtäis, huoh eipä sekään silti varmaan auttais....🤔, mut ehkä pikkasen helpottais 🙂. Eiköhän juma*auta riittäus oma AITOUTESI !!! Eiköhän se oikee tuu vastaan, tai sit ei 🙂, ei voi tietää 😙
- Anonyymi
Mulla samaa ongelmaa.
Sen lisäksi olen aika hiljainen.
Tuntuu että naiset halua aika ”rajuja” tyyppejä!- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
No ei kai sentään kaikki naiset niitä rajuja halua. 🙂
Toivottavasti ei.
Kestää vaan löytää sellainen. Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei.
Kestää vaan löytää sellainen.Ei halua. Esimerkiksi mä en kaipaa rajuja juttuja enkä naisia. Siksi uskalsin väittää vastaan.
Joskus saattaa tupsahtaa eteen yllättäin. Pitää vaan huomata. 🙂- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Ei halua. Esimerkiksi mä en kaipaa rajuja juttuja enkä naisia. Siksi uskalsin väittää vastaan.
Joskus saattaa tupsahtaa eteen yllättäin. Pitää vaan huomata. 🙂Itse huomasin mut hän kävelee ohi. Eli en ollut hänen onnensa. Vaik hän olis mun.
💔 Anonyymi kirjoitti:
Itse huomasin mut hän kävelee ohi. Eli en ollut hänen onnensa. Vaik hän olis mun.
💔Niin se välillä ikävä kyllä menee. Tunteilet ihmistä kohtaan, joka ei tunne samoin sinua kohtaan. Tai joku tunteilee sinua kohtaan, etkä itse tunne samoin häntä kohtaan.
Elämä tuntuu joskus epäreilulta ja tekee kipeää. 😞- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Ei halua. Esimerkiksi mä en kaipaa rajuja juttuja enkä naisia. Siksi uskalsin väittää vastaan.
Joskus saattaa tupsahtaa eteen yllättäin. Pitää vaan huomata. 🙂No mitähän hittoo, sit täällä jauhaat, jos et naisia halua ??? ??!!! Onko väärä foorumi ???! Hm.....ehkä kandeee kattoo missä juttelee 🙂😙🙊🙈🙉
Anonyymi kirjoitti:
No mitähän hittoo, sit täällä jauhaat, jos et naisia halua ??? ??!!! Onko väärä foorumi ???! Hm.....ehkä kandeee kattoo missä juttelee 🙂😙🙊🙈🙉
Rajuja naisia en halua. Muotoilinko jotenkin huonosti? ☺️
"mä en kaipaa rajuja juttuja enkä naisia"
Omassa päässä ihan selkeesti kirjoitin etten halua rajuja juttuja enkä naisia.- Anonyymi
Kiinnostais tietää mitä rajuilla tyypeillä tarkoitat?
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
No ei kai sentään kaikki naiset niitä rajuja halua. 🙂
En minä ainakaan, rajut jopa kammottavat minua.
-sivusta Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan, rajut jopa kammottavat minua.
-sivustaTuossa edellä oli hyvä kysymys, mitä rajuilla tarkoittaa. Mietin itsekin mitä miellän rajuksi, niin räväkän rajun persoonan, out law tyyppisen reuhuajan että huomionhakuisen tai rajun habituksen. Ääriajattelun että toiminnan. Fundis tyyppisen elämänasenteen kierrän kaukaa.
Kuten vaikka.
https://i2-prod.dailystar.co.uk/incoming/article21932442.ece/ALTERNATES/s1200c/0_ambs_luke_84843428_482220665777807_5897335185209701734_n.jpgJasuM kirjoitti:
Tuossa edellä oli hyvä kysymys, mitä rajuilla tarkoittaa. Mietin itsekin mitä miellän rajuksi, niin räväkän rajun persoonan, out law tyyppisen reuhuajan että huomionhakuisen tai rajun habituksen. Ääriajattelun että toiminnan. Fundis tyyppisen elämänasenteen kierrän kaukaa.
Kuten vaikka.
https://i2-prod.dailystar.co.uk/incoming/article21932442.ece/ALTERNATES/s1200c/0_ambs_luke_84843428_482220665777807_5897335185209701734_n.jpgTyyliin joku Madonna tyylinen mummo rähmällään pöydällä, feminismin nimissä tissit esiin linnanjuhlissa, päihde helvetissä riekkujat, väkivaltaiset bitchit, Tukiaisen Jossu pissikset yms. no can do.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Tuossa edellä oli hyvä kysymys, mitä rajuilla tarkoittaa. Mietin itsekin mitä miellän rajuksi, niin räväkän rajun persoonan, out law tyyppisen reuhuajan että huomionhakuisen tai rajun habituksen. Ääriajattelun että toiminnan. Fundis tyyppisen elämänasenteen kierrän kaukaa.
Kuten vaikka.
https://i2-prod.dailystar.co.uk/incoming/article21932442.ece/ALTERNATES/s1200c/0_ambs_luke_84843428_482220665777807_5897335185209701734_n.jpgEi näytä terveeltä.
Anonyymi kirjoitti:
Ei näytä terveeltä.
Kaikilla on makunsa ja tyylinsä, itsellänikin on pari tatuointia. Toinen on isokin, mutta vaatteilla peitettävissä tarvittaessa. Paita päällä siitä ei paljon näykkään, kuin käsivarressa ehkä vähän kaula- aukosta.
Mutta kuvan tyyppinen tatuointien alle hautautuminen, silmämunien tatuoiminen, nepparit ympäri päätä ei vaan viehätä. Ihminen voi kuitenkin olla mukava ja hieno persoona. Silti ulkonäön vaikutusta ei voi sulkea pois, kun kumppania katselee. Pitää se ihmisen tyylikin miellyttää silmää.
- Anonyymi
Pitäis olla luonnonkaunis.
Meikataan uudet kasvot omien päälle ja tyydytään yhtä heikkoon luonnossa.
Siitä onni tulee.- Anonyymi
Onneks kaikki on luonnon kauniita 🙂❤. Sielut tietää, mitä haluu 🙂. Siinä ulkonäkö on yhdentekevää !!! RAKKAUS !!!!!❤. Sen vaan TIETÄÄ, kun kohdalle osuu 🙂. Se on ✌🎆🎆🎆🎆🎆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneks kaikki on luonnon kauniita 🙂❤. Sielut tietää, mitä haluu 🙂. Siinä ulkonäkö on yhdentekevää !!! RAKKAUS !!!!!❤. Sen vaan TIETÄÄ, kun kohdalle osuu 🙂. Se on ✌🎆🎆🎆🎆🎆
Mut ei se helppoo oo 😂😂😂. Mut onko joku luvannut, et elämä tai rakkaus olisi helppoa ?!!!! Tuskin......
- Anonyymi
Jokseenkin kaikki lesbothan ovat vaatimattoman näköisiä.
Toi nyt ei kyllä pidä paikkaansa. Aivan hemmetin hyvännäköisiä on nähty, ne ei vaan vilkaise mua päinkään. :D
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Toi nyt ei kyllä pidä paikkaansa. Aivan hemmetin hyvännäköisiä on nähty, ne ei vaan vilkaise mua päinkään. :D
Missä hemmetissä?
Menen paikalle heti jos olisi oikein totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä hemmetissä?
Menen paikalle heti jos olisi oikein totta.Kauneus on katsojan silmässä.
Toisen mielestä mitätön, toisen silmissä maailman kaunein Anonyymi kirjoitti:
Missä hemmetissä?
Menen paikalle heti jos olisi oikein totta.Sateenkaarevissa ryhmissä niitä näkee. Oikein mamselleja.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Sateenkaarevissa ryhmissä niitä näkee. Oikein mamselleja.
Puhutko nettiryhmistä vai jostain liveryhmistä? Koska en oikeesti löydä omaan makuun olevia naisellisia naisia juuri mistään. Tai eivät ole vapaita ainakaan.
- Anonyymi
Pahinta on että naisia ei erota toisistaan. Tyyliä hajuton, väritön ja persoonaton näkyy paljon.
Anonyymi kirjoitti:
Puhutko nettiryhmistä vai jostain liveryhmistä? Koska en oikeesti löydä omaan makuun olevia naisellisia naisia juuri mistään. Tai eivät ole vapaita ainakaan.
Nettiryhmistä. Facebook. Minä olen niin visusti kotihiiri, etten pörrää missään liveryhmissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai ettet löydä tarpeeksi naisellista naista
Luoja miten pinnallista 🤮 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luoja miten pinnallista 🤮Ja kuinka naisellinen nainen pitää olla?
Ja mikä sit kenenki mielestä on naisellista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luoja miten pinnallista 🤮Mitäs pinnallista siinä on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuinka naisellinen nainen pitää olla?
Ja mikä sit kenenki mielestä on naisellistaEi kenenkään mitään pidä olla toisen mieliksi. Ite oon mielummin sinkkuna kuin yritän väkisin seurustella naisten kanssa joista en viehäty. Hyvää iltaa sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kenenkään mitään pidä olla toisen mieliksi. Ite oon mielummin sinkkuna kuin yritän väkisin seurustella naisten kanssa joista en viehäty. Hyvää iltaa sulle.
Siinä sitten etsit naisellista naista
Samoin sulle ☺️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahinta on että naisia ei erota toisistaan. Tyyliä hajuton, väritön ja persoonaton näkyy paljon.
Mikä tämä tyyli on? Miltä näyttää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen on naisellinen nainen, lesbojen mielestä siis?
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Sateenkaarevissa ryhmissä niitä näkee. Oikein mamselleja.
Ootko sama kuin Suatana? Vaihdoit nimimerkkiä? ☺️
- Anonyymi
Reisitaskuhousut, korkeakauluksinen villapaita ja talvella lapikkaat. hyvin lyhyeksi leikatut hiukset ja joskus sylkäisy maahan jos ulkona kohtaa lesbon. Nostaa toisen jalkansa mielellään johonkin koholle. Kireän tuntuinen nauru kääntyy irvistykseksi, kun luulee puhuvansa mukavia.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Suatanpa ollakki. 😉
Mee pois.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Vai että vaatimattomuus on Jasu sun mielestä yhtä kuin ruman näköinen?
Kun joku sanoi et lesbot on ihan tavallisia. Niin sanoit että ei ole vaan ihan hemmetin hyvännäköisiä jotkut. Anonyymi kirjoitti:
Vai että vaatimattomuus on Jasu sun mielestä yhtä kuin ruman näköinen?
Kun joku sanoi et lesbot on ihan tavallisia. Niin sanoit että ei ole vaan ihan hemmetin hyvännäköisiä jotkut.On neutraaleja ja sitten on niitä hemmetin hyvännäköisiä. Mä oikeesti tykkään aikas naapurintyttömäisistä. Ja minusta he on söpöjä.
JasuM kirjoitti:
On neutraaleja ja sitten on niitä hemmetin hyvännäköisiä. Mä oikeesti tykkään aikas naapurintyttömäisistä. Ja minusta he on söpöjä.
Voin toki rehellisesti sanoakin, että rumaa minusta on kaikenlainen yltiöpäinen kauneuskirurgia, kauheuskirurgia. Missä ihmisen naama ja kroppa muotoillaan epäluonnolliseksi.
Myrskylinnut luukkiin.JasuM kirjoitti:
Voin toki rehellisesti sanoakin, että rumaa minusta on kaikenlainen yltiöpäinen kauneuskirurgia, kauheuskirurgia. Missä ihmisen naama ja kroppa muotoillaan epäluonnolliseksi.
Myrskylinnut luukkiin.Kardashian kumipallo perseet vaikka, niin hyi saatana.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
On neutraaleja ja sitten on niitä hemmetin hyvännäköisiä. Mä oikeesti tykkään aikas naapurintyttömäisistä. Ja minusta he on söpöjä.
Niinpä. Toisen silmissä ihan nätti ja tavallinen, toisen mielestä maailman upein ja kaunein 😍
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Toisen silmissä ihan nätti ja tavallinen, toisen mielestä maailman upein ja kaunein 😍
Juu, herttaisuus ja hymyilevä luonne saa koko naaman näyttämään kauniilta. Jotenkin se kauneus huokuu sisältä ja koristelee ulkoisen pinnan.
- Anonyymi
Onneksi teissä lesboissa ei hyvä häviä.
- Anonyymi
Mistä löytyisi seuraa? Olen todella kova saksimaan ja en puhu askartelusta hahaa. Tiedätte kyllä. No heipat ja saksimisiin..
- Anonyymi
Niin se kauneus karisee silmissä kun todellinen kiusaajaluonne paljastuu kuoren ja leveän hymyn alta. Selviytyjät-voittaja. 😅
- Anonyymi
Lesbot on kovia kiusaamaan koska oikeasti ovat hyvin miehisiä kun eihän ne muuten naisista pitäisikään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lesbot on kovia kiusaamaan koska oikeasti ovat hyvin miehisiä kun eihän ne muuten naisista pitäisikään
Ei muuten ole lesbo vaan yksi näistä huonosti käyttäytyvistä julkkisbisseistä. Listaa voisi jatkaa. 😏
- Anonyymi
Shirley Karvinen olisi aika unelma. Riittävästi ytyä ja nätti kuin mikä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En vois olla enempää eri mieltä.
Plus, se on ollut miehien kaa🤢 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plus, se on ollut miehien kaa🤢Voipi olla kikkelilemu niissä 🤮
Anonyymi kirjoitti:
Voipi olla kikkelilemu niissä 🤮
Joo, ajatella tai parempi jottei ajattele 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain kumman syystä niitä hakeutuu mielenterveyshoitajiksi . Mielestäni ne nyt viimeksi sinne kuuluisi. Lesbot ovat usein empatiakyvyttömiä ja maskuliinisia . Tietysti siinä saa istumalla ja työkavereistaan vikoja etsimällä päivänsä kulumaan, tuskin heitä potilaan asiat häiritsee.
Noo, mua ei nykysellään kiinnosta munakkaat, paitsi ne mitkä mennee pannun paistopinnan kautta ja siitä mielellään lautaselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä Shirley on upea ja harmi kun noita upeuksia on vähän. Läskejä ja kananperse tukkia kyllä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin että toisin sanoen miehet olis automaattisesti jotain kiusaajia ja empatiakyvyttömiä koska ovat niin miehiä. Jotain rajaa tähän juttuun
Anonyymi kirjoitti:
Säkö et sitten pidä naisista? Mistä sä sitten pidät, jos et naisista etkä miehistäkään? Hevosista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä Shirley on upea ja harmi kun noita upeuksia on vähän. Läskejä ja kananperse tukkia kyllä riittää.
Rumia puolia hänestä on nähty reippaasti, plus biseksuaalit kiinnostaa yhtä vähän kuin heterot.
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Säkö et sitten pidä naisista? Mistä sä sitten pidät, jos et naisista etkä miehistäkään? Hevosista?
Ei pidä miehistä -> ei pidä miehekkäistä naisista
Pitää naisista -> pitää naisellisista naisista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitää naisista -> pitää naisellisista naisistaPitää miehekkäistä naisista = biseksuaali
Pitää naisellisista naisista = lesbo Anonyymi kirjoitti:
Pitää naisista -> pitää naisellisista naisistaNoin mustavalkoistako se on? Olen luullut, että naisia on erilaisia. Enemmän ja vähemmän tietynlaisia. Ja että makuja olisi monia. Minkäs kukaan voi sille millainen on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jostain kumman syystä niitä hakeutuu mielenterveyshoitajiksi . Mielestäni ne nyt viimeksi sinne kuuluisi. Lesbot ovat usein empatiakyvyttömiä ja maskuliinisia . Tietysti siinä saa istumalla ja työkavereistaan vikoja etsimällä päivänsä kulumaan, tuskin heitä potilaan asiat häiritsee.
Koska etsivät pohjimmiltaan hoitoa omalle mielenterveydelle..
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Noin mustavalkoistako se on? Olen luullut, että naisia on erilaisia. Enemmän ja vähemmän tietynlaisia. Ja että makuja olisi monia. Minkäs kukaan voi sille millainen on.
Miten lesbo voi pitää miehekkyydestä? Jos lesbo pitää miehekkyydestä niin silloin hän pitää miehistä ja silloin hän ei ole lesbo vaan biseksuaali.
Anonyymi kirjoitti:
Miten lesbo voi pitää miehekkyydestä? Jos lesbo pitää miehekkyydestä niin silloin hän pitää miehistä ja silloin hän ei ole lesbo vaan biseksuaali.
Entäs ne tissit ja genitaalit?
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Entäs ne tissit ja genitaalit?
Miten voi pitää miehekkyydestä jos ei miehistä pidä?
Anonyymi kirjoitti:
Miten voi pitää miehekkyydestä jos ei miehistä pidä?
Mietippäs sitä. Tuntuu olevan vaikea yhtälö. 😜
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Mietippäs sitä. Tuntuu olevan vaikea yhtälö. 😜
Heteromiehille ja transmiehille sekä biseksuaaleille tuntuu olevan hyvin vaikea ymmärtää ettei lesbot viehäty miehistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heteromiehille ja transmiehille sekä biseksuaaleille tuntuu olevan hyvin vaikea ymmärtää ettei lesbot viehäty miehistä?
Ihan vinkkinä että maskuliinen nainen ei ole yhtä kuin mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vinkkinä että maskuliinen nainen ei ole yhtä kuin mies
Ihan vinkkinä, että maskuliinisuus=miehekkyys eli maskuliinisuus on vain miehiin yhdistettävissä oleva ominaisuus eli vain miehiin liittyvä.
Aika mahdoton yhtälö, että henkilö, joka ei pidä miehistä pitäisi kuitenkin miehekkyydestä sillä miehekkyys on vahvasti vain miehiin liitettävissä oleva ominaisuus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vinkkinä, että maskuliinisuus=miehekkyys eli maskuliinisuus on vain miehiin yhdistettävissä oleva ominaisuus eli vain miehiin liittyvä.
Aika mahdoton yhtälö, että henkilö, joka ei pidä miehistä pitäisi kuitenkin miehekkyydestä sillä miehekkyys on vahvasti vain miehiin liitettävissä oleva ominaisuus.Vähän niin kuin sanoisi, että pitää autojen ulkonäöstä, mutta ei pidä autoista. Käytännössä, jos pitää autojen ulkonäöstä niin pitää autoistakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Plus, se on ollut miehien kaa🤢So? On ainakin fiksuuntunut niistä ajoista. Eikä kovin onnellinenkaan ollut miehen kanssa loppujen lopuksi.
Täällä ei syrjitä myöhäisheränneitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
So? On ainakin fiksuuntunut niistä ajoista. Eikä kovin onnellinenkaan ollut miehen kanssa loppujen lopuksi.
Täällä ei syrjitä myöhäisheränneitä.Mitä hiton myöhäisheränneitä?
Itse ainakaan mihinkään lokeroon luokittele. Olen avoin ja voin rakastua ihmiseen sukupuolesta riippumatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika mahdoton yhtälö, että henkilö, joka ei pidä miehistä pitäisi kuitenkin miehekkyydestä sillä miehekkyys on vahvasti vain miehiin liitettävissä oleva ominaisuus.Archives of Sexual Behavior -tiedelehden tutkimuksen mukaan äidiltää paljon testosteronia saavasta tyttösikiöstä tulee butch-lesbo ja paljon estrogeenia saavasta femme-lesbo. Heteromiehillä ja lesboilla hypotalamuksen inah3-alue on yleensä suuri, miehistä kiinnostuneilla pieni. Se säätelee orientaatiota ja kehittyy 6-8 viikon sikiöiässä testosteronin vaikutuksesta. Poikasikiöillä testosteronin tuottavat yleensä kivekset, mutta geenit tai äidin terveydentila voivat vaikuttaa hormonimääriin, stressikin.
Maskuliiniset ominaisuudet selittyvät hyvin sikiöaikaisella testosteroninsaannilla. Myös 1950-70-luvuilla keskenmenojen ehkäisyyn käytetty synteettinen estrogeeni tuotti saajilleen ylimäärän bi- ja lesbotyttäriä (mitattuna suuntautumisella, ei seksikokemuksilla) ja tavallista naisellisempia tyttäriä. Vastaavasti sikiöajan estrogeenilla tai testosteronilla saatiin naarashiiret kiinnostumaan naarashiiristä.
Monen tutkimuksen ongelmallinen aineisto selkiytyy, kun lesbot jaetaan butch- ja femmelesboihin. Anonyymi kirjoitti:
Jaa, en tiedä miten viehättyvät miehistä, mutta minusta on muutama lesbo ollut kiinnostunut. Vaikka maskuliini olenkin, he ymmärtävät vissiin että nainen kuitenkin anatomialtani.
- Anonyymi
Älkää uskoko profiileihin seuranhaku ilmoituksien.
Valeprofiileita tai photoshopattuja valekuvia omasta pärstästä enimmäkseen.
🤠- Anonyymi
Hukkaan menee aika tuollaisella pelleilyllä olipa pelleily sitten omaa tyhmyyttään ja omasta vapaasta tahdosta tai palkattuna etsivänä, poliisina, trollina tai agenttina.
- Anonyymi
Lespot kaipaavat äitinsä syliin.
- Anonyymi
täällä yksi joka pitää enemmän siitä että on kuin on..en osaa paremmin sitä kuvailla :D mun kanssa voi mennä kalaan vaikka lantsat jalassa :D
- Anonyymi
Eikös kalastaminen ole miehekästä hommaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös kalastaminen ole miehekästä hommaa?
Miten niin, ei ole erikseen mitään tyttöjen tai poikien harrastusta. Sama kuin sanois et vain meikkaus olis naisten hommaa. Miehet saa yhtä lailla meikata.
- Anonyymi
Odottavat entistäkin tavallisemman oloisia?
- Anonyymi
Tässä se tavallisin lesbonaisen lookki ja olemus:
Värjäämätön/tuhkanvaalea/tummanruskea tukka, vähän sotkuinen lyhyt tai surullisella niskaponnarilla pidempi reuhka. Silmälasit joiden takana ei erottuvaa meikkiä, ja joiden takia on vaikea erottaa naisen kasvonpiirteitäkään. Tumma ja muodoton pukeutuminen, pitkä villatakki on hänen lempivaatteensa. Pyylevä tai sitten hyvin hoikka, lyhyt. Anteeksipyytelevä olemus tai viileä ulosanti, ei katso silmiin jostain syystä. Nainen näyttää ikäistään vanhemmalta, saattaa yhtä hyvin olla 25 tai 55, mutta tyyli vanhentaa reippaasti. - Anonyymi
Älä välitä. Kateellinen, yksin jäänyt kiusaajaluonnelepakko siellä vaan ruikuttaa kun ei saanutkaan vastakaikua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä välitä. Kateellinen, yksin jäänyt kiusaajaluonnelepakko siellä vaan ruikuttaa kun ei saanutkaan vastakaikua.
Ja mitä tulee siihen niin miksi ei katso silmiin ja on viileä ulosanti niin ”ehkä” syy on siinä ettei henkilö ole kiinnostunut sen enempää niin viestittää sen sitten sillä tavoin ettei katso sen enempää silmiin jos ollenkaan.
Mutta mitä tulee luonteeseen niin kateus, heikko itsetunto, ilkeys, kiusaaminen, narsismi, oman itsetunnon pönkittäminen muita lyttäämällä karkoittaa ihan kenet vaan..ja missä vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Värjäämätön/tuhkanvaalea/tummanruskea tukka, vähän sotkuinen lyhyt tai surullisella niskaponnarilla pidempi reuhka. Silmälasit joiden takana ei erottuvaa meikkiä, ja joiden takia on vaikea erottaa naisen kasvonpiirteitäkään. Tumma ja muodoton pukeutuminen, pitkä villatakki on hänen lempivaatteensa. Pyylevä tai sitten hyvin hoikka, lyhyt. Anteeksipyytelevä olemus tai viileä ulosanti, ei katso silmiin jostain syystä. Nainen näyttää ikäistään vanhemmalta, saattaa yhtä hyvin olla 25 tai 55, mutta tyyli vanhentaa reippaasti.Valvoin sitten kolmeen jälkeen yöllä, että sait kirjoittaa tämän. Säälin sua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä tulee siihen niin miksi ei katso silmiin ja on viileä ulosanti niin ”ehkä” syy on siinä ettei henkilö ole kiinnostunut sen enempää niin viestittää sen sitten sillä tavoin ettei katso sen enempää silmiin jos ollenkaan.
Mutta mitä tulee luonteeseen niin kateus, heikko itsetunto, ilkeys, kiusaaminen, narsismi, oman itsetunnon pönkittäminen muita lyttäämällä karkoittaa ihan kenet vaan..ja missä vaan.Hyvä kommentti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Värjäämätön/tuhkanvaalea/tummanruskea tukka, vähän sotkuinen lyhyt tai surullisella niskaponnarilla pidempi reuhka. Silmälasit joiden takana ei erottuvaa meikkiä, ja joiden takia on vaikea erottaa naisen kasvonpiirteitäkään. Tumma ja muodoton pukeutuminen, pitkä villatakki on hänen lempivaatteensa. Pyylevä tai sitten hyvin hoikka, lyhyt. Anteeksipyytelevä olemus tai viileä ulosanti, ei katso silmiin jostain syystä. Nainen näyttää ikäistään vanhemmalta, saattaa yhtä hyvin olla 25 tai 55, mutta tyyli vanhentaa reippaasti.Siks bisarit on parhaimpia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siks bisarit on parhaimpia
No ovat yleensä siistimmän ja huolitellumman näköisiä. Mut haluan lesbon, en tuhlata aikaani bisseihin. Piste.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ovat yleensä siistimmän ja huolitellumman näköisiä. Mut haluan lesbon, en tuhlata aikaani bisseihin. Piste.
Femmet ovat feminiinisiä ja usein biseksuaalisia.
- Anonyymi
Heterot maalaavat meikkaamalla uudet kasvot ja värjäävät tukan.
Suomi neidot.
🥸- Anonyymi
Ei tarvitse olla hetero, että värjää hiukset tai meikkaa.. Useimmat lepakot harmaavarpusia, pukeutuminen tyylitöntä, ei meikkiä ja kulahtanut olemus. Onko se voimaanuttavaa vai pitämään miehet loitolla, no pitää kyllä ne tyylikkäimmät naisetkin. Onneks löysin tyylikkään ja kauniin naisen😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse olla hetero, että värjää hiukset tai meikkaa.. Useimmat lepakot harmaavarpusia, pukeutuminen tyylitöntä, ei meikkiä ja kulahtanut olemus. Onko se voimaanuttavaa vai pitämään miehet loitolla, no pitää kyllä ne tyylikkäimmät naisetkin. Onneks löysin tyylikkään ja kauniin naisen😍
Mun nainen on minulle maailman kaunein eikä hänen tarvitse maalailla itseään. Hän on tyylikäs vaikka just suihkusta tulleena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pukeutukoon kukin tietysti miten haluaa, mutta ei kannata ihmetellä jos seuraa ei löydy itsestään huolta pitävistä naisista. Tai siitä unelmanaisesta/ihastuksesta. Naiset on tarkkoja puhtaudesta ja epäsiisti olemus laskee sun pisteitä jo kättelyssä. Tää on ilmainen vinkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman meikkii on kuin harmaa lokki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pukeutukoon kukin tietysti miten haluaa, mutta ei kannata ihmetellä jos seuraa ei löydy itsestään huolta pitävistä naisista. Tai siitä unelmanaisesta/ihastuksesta. Naiset on tarkkoja puhtaudesta ja epäsiisti olemus laskee sun pisteitä jo kättelyssä. Tää on ilmainen vinkki.
Ihan vinkkinä sulle, nautin naiseni ilman vaatteita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman meikkii on kuin harmaa lokki.
Meikattua naamaa ei ole kiva suudella. Joihinkin ei saa edes koskea, kun meikit menee…ei sellaista. Fressi & luonnollisuus 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut kovin naseva heitto😉 ens kerralla paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikattua naamaa ei ole kiva suudella. Joihinkin ei saa edes koskea, kun meikit menee…ei sellaista. Fressi & luonnollisuus 👍
Tekosyy vain. Ei halua, että kosket häneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihan yhtä kiva suudella. Mutta tykkäänkin feminiinisistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni feminiinistä naisista meikkaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni feminiinistä naisista meikkaa...
Seuraavan aamuna meikit sutturana tai poissa.
Kauhistuksen kanahäkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhistuksen kanahäkki.Ihan sama mulle, jos aamulla on kiva😁meikki naamalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kauhistuksen kanahäkki.Mikä kauhistuksen kanahäkki se on?
Ihan normaalia pestä kasvot iltaisin meikistä ja päivän pölyistä oli sitten meikkiä tai ei. Sen puhdistuksen jälkeen sitten seerumit ja voiteet. Ihan tykkään naamastani ilman meikkiäkin.
Jos seurustelisin niin minä en ole mikäään rajoittamaan kumppania. Saa värjätä tukan millaiseksi vaan ja leikata kuten haluaa. Rakkaus ei ole siitä kiinni. Rakastaisin vaikka olis räkäää ja hikeä naamassa. Siitä mitään kauhistuksen kanahäkkiä ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kauhistuksen kanahäkki se on?
Ihan normaalia pestä kasvot iltaisin meikistä ja päivän pölyistä oli sitten meikkiä tai ei. Sen puhdistuksen jälkeen sitten seerumit ja voiteet. Ihan tykkään naamastani ilman meikkiäkin.
Jos seurustelisin niin minä en ole mikäään rajoittamaan kumppania. Saa värjätä tukan millaiseksi vaan ja leikata kuten haluaa. Rakkaus ei ole siitä kiinni. Rakastaisin vaikka olis räkäää ja hikeä naamassa. Siitä mitään kauhistuksen kanahäkkiä ole.Ja ei kyllä olis mulle minkää valtakunnan väliä meikkaa tai ei. Kaunis hän on silti, upein ❤️
Vaikka ois meikit levinnyt miten sattuu, ei haittaa, hän on rakkain ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä kauhistuksen kanahäkki se on?
Jos seurustelisin niin minä en ole mikäään rajoittamaan kumppania. Saa värjätä tukan millaiseksi vaan ja leikata kuten haluaa. Rakkaus ei ole siitä kiinni. Rakastaisin vaikka olis räkäää ja hikeä naamassa. Siitä mitään kauhistuksen kanahäkkiä ole.Samaa mieltä! Pääasia, että pillukarvat hoidettu👌😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei kyllä olis mulle minkää valtakunnan väliä meikkaa tai ei. Kaunis hän on silti, upein ❤️
Vaikka ois meikit levinnyt miten sattuu, ei haittaa, hän on rakkain ❤️Vähän liikaa noita punaisia merkkejä… et ole uskottava😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän liikaa noita punaisia merkkejä… et ole uskottava😁
No en ala feikkaamaan. Jos niin tunnen niin sit tunnen. Ei mun tarvi todistella sulle mitään 😄
☺️
Ja aika outo käsitys joillain rakkaudesta et se kumppani pitäis olla toista varten aamulla jotenki niin kaunis. Kyl varmaan jokasel se oma rakas on kaunein sit ihan mihin aikaa tahansa päivästä.
Ja mul ei oo mitään välii pillukarvoil. Jos joku ei kestä karvoja niin sit voi lähteä menemään.
Ihan ku ne karvat olis joku este 😅
En tiedä minkä ikäsiä tälläsiä kommentoi... Mut ite oon lähemmäs 30v. Ja siinä himon keskellä toista kohtaan toisen karvat on kuulkaas yks hailee. Ainakin mun mielestä. ☺️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en ala feikkaamaan. Jos niin tunnen niin sit tunnen. Ei mun tarvi todistella sulle mitään 😄
☺️
Ja aika outo käsitys joillain rakkaudesta et se kumppani pitäis olla toista varten aamulla jotenki niin kaunis. Kyl varmaan jokasel se oma rakas on kaunein sit ihan mihin aikaa tahansa päivästä.
Ja mul ei oo mitään välii pillukarvoil. Jos joku ei kestä karvoja niin sit voi lähteä menemään.
En tiedä minkä ikäsiä tälläsiä kommentoi... Mut ite oon lähemmäs 30v. Ja siinä himon keskellä toista kohtaan toisen karvat on kuulkaas yks hailee. Ainakin mun mielestä. ☺️Tartuit sitten karvoihin😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☺️
En tiedä minkä ikäsiä tälläsiä kommentoi... Mut ite oon lähemmäs 30v. Ja siinä himon keskellä toista kohtaan toisen karvat on kuulkaas yks hailee. Ainakin mun mielestä. ☺️Baarissa kaunis, aamulla räjähtänyt ja olis mukavaa jäädä kaffeille irvistämättä inhosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tartuit sitten karvoihin😁
Kyllä tartuin, se on hyvin tyypillistä mulle 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baarissa kaunis, aamulla räjähtänyt ja olis mukavaa jäädä kaffeille irvistämättä inhosta?
Mitä välii jos on räjähtäny aamusin? :'D jos pelästyt aamul kun olen räjähtänyt niin en sit tiedä haittaako se jotain? ☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä välii jos on räjähtäny aamusin? :'D jos pelästyt aamul kun olen räjähtänyt niin en sit tiedä haittaako se jotain? ☺️
Aaaaah, just aamulla olis niiiiiiiin upeeta räjähtää 🎆🎆🎆🎆🎆🎆, uuh !! ❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aaaaah, just aamulla olis niiiiiiiin upeeta räjähtää 🎆🎆🎆🎆🎆🎆, uuh !! ❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘
Sorii, puutuin väliin, tää vaan meni RAKKAUDELLENI 🙂❤😘😘😘😘😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sorii, puutuin väliin, tää vaan meni RAKKAUDELLENI 🙂❤😘😘😘😘😘
Kiertotie ilmaisu julkiteksti pornolle.
Naisten keinot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiertotie ilmaisu julkiteksti pornolle.
Naisten keinot.Niih...mitkäs ne miesten keinot on...suoraan käsiksi sinne 🤔😁😁😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☺️
En tiedä minkä ikäsiä tälläsiä kommentoi... Mut ite oon lähemmäs 30v. Ja siinä himon keskellä toista kohtaan toisen karvat on kuulkaas yks hailee. Ainakin mun mielestä. ☺️Myös itse en ymmärrä - karvat eivät voi olla koskaan suuseksin esteenä. Ulkoisten häpuhuulien levittäminen ei ole hiin vaikeaa ... ja kokemuksen mukaan homma alkaa toimimaan kun jokainen on ainakin pessyt alapään. Siitä se lähde .....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös itse en ymmärrä - karvat eivät voi olla koskaan suuseksin esteenä. Ulkoisten häpuhuulien levittäminen ei ole hiin vaikeaa ... ja kokemuksen mukaan homma alkaa toimimaan kun jokainen on ainakin pessyt alapään. Siitä se lähde .....
Juu samaa mieltä 👏☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☺️
En tiedä minkä ikäsiä tälläsiä kommentoi... Mut ite oon lähemmäs 30v. Ja siinä himon keskellä toista kohtaan toisen karvat on kuulkaas yks hailee. Ainakin mun mielestä. ☺️Tämä oli niin ihanasti kiteytetty, että pakko reagoida tähän parilla lisäpunaisella ❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin. Kaunis ja pehmeä meikattuna tai aamun raikkaana ilman meikkiä. Ihan tavallinen, kiltti ja lempeä nainen. Letitkin on joskus.
- Anonyymi
Ole ihan huoletta, hommaat vaan jostain tarpeeksi rahaa, etkä ole esim. myyjänä jossain s tai k marketissa, tai muuten huonosti palkatussa työssä. Isoooo tiliiiiii, ni ei ulkonäol ole silloin mitään merkitystä 🙂🙂🙂🙂😙
- Anonyymi
Ihmettelen näitä lesbosuhteita, esim. tuota julkkistanssiparia. Jos nainen haluaa naista, niin ottaa sitten naisen näköisen eikä kromosomiruusua, joka on miehekkäämpi kuin suurin osa suomalaismiehistä.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Kyseinen henkilö näyttää kasvoiltaan enemmän Jani Sieviseltä kuin joltain naiselta. Jos naisen kerta haluaa niin miksi sitten ei ota aitoa naista, naisen näköistä ja tuntuista naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Kyseinen henkilö näyttää kasvoiltaan enemmän Jani Sieviseltä kuin joltain naiselta. Jos naisen kerta haluaa niin miksi sitten ei ota aitoa naista, naisen näköistä ja tuntuista naista.
Ja mitäs se teitä heteroita liikuttaa? Elina on yhtä paljon nainen kuin kuka tahansa. Naisia on monenlaisia. Voitte siirtyä vaikka sinne Vauva.fi sivulle vaihtamaan simppeleitä ajatuksianne. Meitä muita ei suoraan sanoen kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni femme haluu maskuliinista naisilta, rekka ja poikaleboja.
😄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauva-forumista tulivat jankkaamaan tännekin samaa p*skaa. Kaikkea sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hyvää päivää !!!!!!! 😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Ne pukeutuu pukin apulaisiksi.
- Anonyymi
Ei kai se rakkaus ole ulkonäöstä vain kiinni. Eikö se persoona lopulta merkkaa enemmän kuin ne meikit ja habitus aamulla. Tietenkin jos etsii vain hetken huumaa niin se on sitten eri asia. Mut joo...rakkaus kaiken voittaa. -vendela-
- Anonyymi
Koko ns paketin (ulkonäkö että mieli) täytyis olla miellyttävä että parisuhteeseen kantsis ryhtyä. Tietysti vastavuoroisesti.
- Anonyymi
Ei syty jos ei ole omalla tasolla paitsi friikeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei syty jos ei ole omalla tasolla paitsi friikeillä.
No kappas ku kauneus on katsojan silmässä. Ja ihastunut näkee naisensa kauniina kaikin tavoin
- Anonyymi
Mä taas vedän puoleeni liian erikoisennäköisiä, poikamaisia ja keski-ikäisiä puoleeni. Metallia naamassa ja tatuointeja kaula täynnä. Näyttää lähinnä sotkuiselta mun silmään.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1222613Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2262252Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j611603Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1841461- 561340
Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751086Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa681086- 361021
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi39972- 52924