MIKSI RUOTSALAISET EIVÄT JUO KAHVIA?

Heidän mielestään kahvin keittäminen on sähkön tuhlausta.

8

170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tjaa. Kait siinä jokin vitsi oli olemassa. Joo harjoittele lisää vitsien rustaamista.
      Joku päivä voi natsata.

• Niin sulla.

• Anonyymi

Sopii laihialaisiin tuo nuukuus ja muuten kyllä minäkin olen tosi nuuka mies.

• Mitä? Oletko sinä Lahialta?

• Anonyymi
        Dazir kirjoitti:

Mitä? Oletko sinä Lahialta?

En ole laihialaisia.

• Anonyymi
        Dazir kirjoitti:

Mun mielestä suomalaiset yleensäkin tuhlaa ihan liikaa rahojansa ja sitten iskeekin köyhyys. Itse en oo työelämässä vaan sairaseläkkeellä ja en tekeny koskaan isopalkkaista duunia eikä vanhempani ole isopalkkaisessa duunissa olleet koskaan mutta tuo talouden pito kun on tarkkaa niin on ollut siitä paljon iloa elämässäni. Mihinkään en sijoita rahaani vaan annan levätä pankkitilillä ns pahan päivän varalle. Toisaalta en ole sairaalloisen nuuka kuitenkaan. Poltan rahaa toki jonkun verran kuten pakolliset kuten ruoka ja laskut ja musiikkiin menee rahaa. Piti toissa kesänä tehdä myös taloon kattoremontti ja ilmastointiremontti ja ei muuten olleet mitään halpoja investointeja.

• Anonyymi
        Dazir kirjoitti:

Mitä tulee autoon kun pitää ostaa uusi auto niin mitään kovin halpaa autoa en yleensä osta, koska siinä on se ongelma, että sitä joutuu sitten paljon koko ajan korjaamaan johon menee rahaa. Musiikkia oon ostanut niin kirpputoreilta kuin levykauppax;n nettimusakaupasta. Joskus ollut huutonetissä myös ostajana jossa ostanu sieltä musaa. Laihia kuuluu pohjanmaahan ja minä asun pohjois-pohjanmaalla Nivalassa.

• Anonyymi
        Dazir kirjoitti:

Oletko kuullut sen vitsin kun kaksi köyhää näki maassa kolikon niin mitä tapahtui kolikolle?

Siis minusta rahaa pitäisi kunnioittaa enempi kun minä oon vähän sitä mieltä että ne jotka tuhlaa simona rahaa niin eivät minusta he kunnioita rahaa. Virtuaaliraha olisi hyvä tulevaisuudessa sillä perusideana virtuaaliraha on hiton nerokas joka ratkaisi moniakin ongelmia kuten valtioiden velkaongelman, mutta virtuaalirahaan on liittynyt muutamia ongelmakohtia eli rikolliset pääsee niihin herkemmin käsiksi, mutta jonkun neron pitäisi kehittää systeemi siihen, ettei rikolliset pääse käsiksi niin helposti siihen,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Akava kieltää sairaanhoitajien palkkojen korotukset

Suomessa on koronapandemian vuoksi huutava puute koulutetuista sairaanhoitajista. Osa on mennyt Norjaan töihin, noin 2.000€/kk paremman palkkauksen
      Maailman menoa
      259
      6580
    2. Teholla nyt jo 72 ihmistä. Enemmän kuin kertaakaan 2020 alun jälkeen

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008544154.html Nyt omikron alkaa viemään teholle ja hurjin viikko alkaa huomenna. 72 on nyt teholla. Ottakaa rokot
      Maailman menoa
      478
      5231
    3. Ex-huippumalli Anne Kukkohovi hekottaa kuuman kosteasta muistosta: "Ei tarvittu pitkiä kalsareita"

“Juontaja makasi välillä selällään lattialla happea haukkaamassa…” Kyllä viime kesä oli todellakin KUUMA.... https://www.suomi24.fi/viihde/ex-huippuma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      26
      3930
    4. Vanhuksille kielitaidoton hoitaja. Purra: "Irvokasta"

Kielitaidoton kotiavustaja on vanhuksen painajainen, "Pyysin päästä vessaan, hoitaja toi lasin vettä" Ruotsissa kielitaidottomat hoitajat ovat jo suu
      Maailman menoa
      193
      3612
    5. Nakkilassa tapahtuu

Missä päin Nakkilaa tuo aamullinen ampuminen tapahtui? https://www.satakunnankansa.fi/satakunta/art-2000008543567.html
      Nakkila
      31
      2726
    6. Karvoitus naisella

Pitääkö jo ennen treffejä kertoa miehelle,että olen karvainen pimmsasta ja kainaloista. Osallehan tälläinen on ällöttävää ja mua taas sattuu kun mies
      Sinkut
      197
      2514
    7. Hyvä on nainen myönnän

Pilkkasin sinua muutaman kerran koska tahdoin että lähdet pois mielestäni mutta oikeasti tahdon sinua koko ajan ja tahtoisin riisua tuon roikkuvan pai
      Ikävä
      67
      1668
    8. Mies, olisiko meidän

Aika kohdata IRL ja selvittää asiat?
      Ikävä
      50
      1487
    9. Vastaa mies rehellisesti

Kohdataanko me enää koskaan?
      Ikävä
      120