MIKSI RUOTSALAISET EIVÄT JUO KAHVIA?

Heidän mielestään kahvin keittäminen on sähkön tuhlausta.

8

245

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

tjaa. Kait siinä jokin vitsi oli olemassa. Joo harjoittele lisää vitsien rustaamista.
      Joku päivä voi natsata.

• Niin sulla.

• Anonyymi

Sopii laihialaisiin tuo nuukuus ja muuten kyllä minäkin olen tosi nuuka mies.

• Mitä? Oletko sinä Lahialta?

• Anonyymi
        Dazir kirjoitti:

Mitä? Oletko sinä Lahialta?

En ole laihialaisia.

• Anonyymi
        Dazir kirjoitti:

Mun mielestä suomalaiset yleensäkin tuhlaa ihan liikaa rahojansa ja sitten iskeekin köyhyys. Itse en oo työelämässä vaan sairaseläkkeellä ja en tekeny koskaan isopalkkaista duunia eikä vanhempani ole isopalkkaisessa duunissa olleet koskaan mutta tuo talouden pito kun on tarkkaa niin on ollut siitä paljon iloa elämässäni. Mihinkään en sijoita rahaani vaan annan levätä pankkitilillä ns pahan päivän varalle. Toisaalta en ole sairaalloisen nuuka kuitenkaan. Poltan rahaa toki jonkun verran kuten pakolliset kuten ruoka ja laskut ja musiikkiin menee rahaa. Piti toissa kesänä tehdä myös taloon kattoremontti ja ilmastointiremontti ja ei muuten olleet mitään halpoja investointeja.

• Anonyymi
        Dazir kirjoitti:

Mitä tulee autoon kun pitää ostaa uusi auto niin mitään kovin halpaa autoa en yleensä osta, koska siinä on se ongelma, että sitä joutuu sitten paljon koko ajan korjaamaan johon menee rahaa. Musiikkia oon ostanut niin kirpputoreilta kuin levykauppax;n nettimusakaupasta. Joskus ollut huutonetissä myös ostajana jossa ostanu sieltä musaa. Laihia kuuluu pohjanmaahan ja minä asun pohjois-pohjanmaalla Nivalassa.

• Anonyymi
        Dazir kirjoitti:

Oletko kuullut sen vitsin kun kaksi köyhää näki maassa kolikon niin mitä tapahtui kolikolle?

Siis minusta rahaa pitäisi kunnioittaa enempi kun minä oon vähän sitä mieltä että ne jotka tuhlaa simona rahaa niin eivät minusta he kunnioita rahaa. Virtuaaliraha olisi hyvä tulevaisuudessa sillä perusideana virtuaaliraha on hiton nerokas joka ratkaisi moniakin ongelmia kuten valtioiden velkaongelman, mutta virtuaalirahaan on liittynyt muutamia ongelmakohtia eli rikolliset pääsee niihin herkemmin käsiksi, mutta jonkun neron pitäisi kehittää systeemi siihen, ettei rikolliset pääse käsiksi niin helposti siihen,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2291
    2. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      105
      2231
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      52
      2177
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1527
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      230
      1498
    6. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1416
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1382
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1161
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1116
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      26
      1106
    Aihe