Luin tuossa jokin

Anonyymi

Aika mielenkiintoisen jutun, sosiopaateista, anpaateista ja empaateista. Sinisimmut avautuivat taas tosiii PALJON 🙂. Mut kaik tavallaan 🙂😙. Ja yhdelle ❤😘

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mut kaikella rakkaudellani , toivottavasti apinat voitte hyvin !!! 😙. Minä voin, EDELLEENKIN !!!!! 🙂😙

      • Anonyymi

        Sillee sinänsä mitään merkitystä, MUN elämä!!!!, mut ihan pikkiriikkisen pistää VIT*UTTAA !!!!! siinä on joutunut EHKÄ muutama muukin kärsimään !!!!!!!! 😈😈😈😈😈😈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sillee sinänsä mitään merkitystä, MUN elämä!!!!, mut ihan pikkiriikkisen pistää VIT*UTTAA !!!!! siinä on joutunut EHKÄ muutama muukin kärsimään !!!!!!!! 😈😈😈😈😈😈

        No JEEH, tää empaatti täältä taas 😁. Mut joo, oon niin VAHVA, ettei moni tajuu ....poikani tajus, silti jaksaa vielä leikkkii anpaattina, mut kaik tavallaan . Jokaisen OMA ELÄMÄ !!!!! ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No JEEH, tää empaatti täältä taas 😁. Mut joo, oon niin VAHVA, ettei moni tajuu ....poikani tajus, silti jaksaa vielä leikkkii anpaattina, mut kaik tavallaan . Jokaisen OMA ELÄMÄ !!!!! ❤

        Mut YHÄ edelleen täys mahdottomuus saada minusta mielisairasta, vaikka jouduinkin kaikesta pas^kasta kärsimään psykoosin, nih tulipa sekin koettuu 😢, ja voin kertoo, ettei todellakaan ole mikään : hihi psykoosi. Avarsi elämää, ja ihan oikeesti ihmisten sairautta!!!! Niiiiiiiiih , tosiaan , sinne peiliinkin voi väkillä katsoa 🙂😈. Mut jos ei ole tarvetta, ni olkoon sitten niin. ELÄKÄÄ ja NAUTTIKAA OMASTA elämästänne 🙂😙😬😙😬😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut YHÄ edelleen täys mahdottomuus saada minusta mielisairasta, vaikka jouduinkin kaikesta pas^kasta kärsimään psykoosin, nih tulipa sekin koettuu 😢, ja voin kertoo, ettei todellakaan ole mikään : hihi psykoosi. Avarsi elämää, ja ihan oikeesti ihmisten sairautta!!!! Niiiiiiiiih , tosiaan , sinne peiliinkin voi väkillä katsoa 🙂😈. Mut jos ei ole tarvetta, ni olkoon sitten niin. ELÄKÄÄ ja NAUTTIKAA OMASTA elämästänne 🙂😙😬😙😬😙

        Kenelle tahansa voi tapahtua mitä tahansa. Kuka vaan voi joutua kokemaan saman, jos on elänyt läpi saman kaltaisissa olosuhteissa, kuin sinä. Sinä selvisit ja olet nyt sen kammottavan kokemuksen kautta ymmärtäväisempi ja viisaampi, kuin moni muu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle tahansa voi tapahtua mitä tahansa. Kuka vaan voi joutua kokemaan saman, jos on elänyt läpi saman kaltaisissa olosuhteissa, kuin sinä. Sinä selvisit ja olet nyt sen kammottavan kokemuksen kautta ymmärtäväisempi ja viisaampi, kuin moni muu.

        KIITOS !!!❤ Mut suurin kiitos kuuluu elämälleni, siitä olen vahvuuteni saanut , se mitä löysin ...sai mut shokkiin, sai myös ambulanssittyypit, ne tuli ulos ja sano samantien , et nyt haet itelles heti kriisi apua. No joo, aamulla poliisikuulusteluihin,ei nukkuneena. Poliisi lupas hoitaa mulle kriisiavun ja hoisi 🙂. Mulle aika pian soitettiin ja sain äärimmäisen ihanan tuen❤, ja varsinkin sen, että sain itseni ymmärtämään etten ole mitenkään syyllinen asiaan, täysin viaton, olosuhteiden uhri. Mutta....sitten sen trauman päälle, joka ei vieläkään ole minusta poistunut😢, eikä koskasn poistu. Niin jotkut idiootit keksivät, et oon jotenkin syypää, mulle soiteltiin : oot tappaja, miks sä murhaat kaikki ??? Musta ilmeisesti oli...on edelleen hinta, mitä saa kun tappaa mut?? Mut on uhattu tappaa ja pistää palasiksi pakastimeen, ku se oli niin kiva tyttö. Ja minä, en vieläkään pysty edes itkemään, kun se tosiaan oli niin kiva tyttö. Juma^lau joku ottas multa tän tuskan ja pystyisin ees itkeen, mut en kykene, liian suuri trauma , vaan sattuuuuu....... ei kukaan tajuu, eikä ees haluu tajuta !!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIITOS !!!❤ Mut suurin kiitos kuuluu elämälleni, siitä olen vahvuuteni saanut , se mitä löysin ...sai mut shokkiin, sai myös ambulanssittyypit, ne tuli ulos ja sano samantien , et nyt haet itelles heti kriisi apua. No joo, aamulla poliisikuulusteluihin,ei nukkuneena. Poliisi lupas hoitaa mulle kriisiavun ja hoisi 🙂. Mulle aika pian soitettiin ja sain äärimmäisen ihanan tuen❤, ja varsinkin sen, että sain itseni ymmärtämään etten ole mitenkään syyllinen asiaan, täysin viaton, olosuhteiden uhri. Mutta....sitten sen trauman päälle, joka ei vieläkään ole minusta poistunut😢, eikä koskasn poistu. Niin jotkut idiootit keksivät, et oon jotenkin syypää, mulle soiteltiin : oot tappaja, miks sä murhaat kaikki ??? Musta ilmeisesti oli...on edelleen hinta, mitä saa kun tappaa mut?? Mut on uhattu tappaa ja pistää palasiksi pakastimeen, ku se oli niin kiva tyttö. Ja minä, en vieläkään pysty edes itkemään, kun se tosiaan oli niin kiva tyttö. Juma^lau joku ottas multa tän tuskan ja pystyisin ees itkeen, mut en kykene, liian suuri trauma , vaan sattuuuuu....... ei kukaan tajuu, eikä ees haluu tajuta !!!!!!

        Mut vieläkin , onneks minä menin paikalle, eikä äiti tai joku muu sukulainen. Mut elämä suokoon tyyneyttä hyväksyä asiat joita ei voi muuttaa, rohkeutta muuttaa ne mitä voi ja VIISAUTTA erottaa ne toisisistaan !!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIITOS !!!❤ Mut suurin kiitos kuuluu elämälleni, siitä olen vahvuuteni saanut , se mitä löysin ...sai mut shokkiin, sai myös ambulanssittyypit, ne tuli ulos ja sano samantien , et nyt haet itelles heti kriisi apua. No joo, aamulla poliisikuulusteluihin,ei nukkuneena. Poliisi lupas hoitaa mulle kriisiavun ja hoisi 🙂. Mulle aika pian soitettiin ja sain äärimmäisen ihanan tuen❤, ja varsinkin sen, että sain itseni ymmärtämään etten ole mitenkään syyllinen asiaan, täysin viaton, olosuhteiden uhri. Mutta....sitten sen trauman päälle, joka ei vieläkään ole minusta poistunut😢, eikä koskasn poistu. Niin jotkut idiootit keksivät, et oon jotenkin syypää, mulle soiteltiin : oot tappaja, miks sä murhaat kaikki ??? Musta ilmeisesti oli...on edelleen hinta, mitä saa kun tappaa mut?? Mut on uhattu tappaa ja pistää palasiksi pakastimeen, ku se oli niin kiva tyttö. Ja minä, en vieläkään pysty edes itkemään, kun se tosiaan oli niin kiva tyttö. Juma^lau joku ottas multa tän tuskan ja pystyisin ees itkeen, mut en kykene, liian suuri trauma , vaan sattuuuuu....... ei kukaan tajuu, eikä ees haluu tajuta !!!!!!

        Sit täällä viel jotkut idiootit kusipäät, vääntää jostain naisesta taisteluu, ja niinku oisin ees koskaan osallistunut siihen !!!!!!! Vääntäkää hu*orat vitt* vaikkaa päähänne !!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Ruskeesimmut vielä likaiset...

      • Anonyymi

        No huih !!! Eks ne niitä upeimpii ? Lempeitä ja .......pyyteettömiä 🙂🙂🙂🙂😙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No huih !!! Eks ne niitä upeimpii ? Lempeitä ja .......pyyteettömiä 🙂🙂🙂🙂😙

        Eiköhän lehmillä yleensä "ruskeet" silmät? En tiiä, en oo kauheesti lehmiä katellu. Apinoilla, varmaankin saattaa silmien väri vaihdella, no enpä oo niitäkää jaksanu katella !!!!! 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän lehmillä yleensä "ruskeet" silmät? En tiiä, en oo kauheesti lehmiä katellu. Apinoilla, varmaankin saattaa silmien väri vaihdella, no enpä oo niitäkää jaksanu katella !!!!! 🙂

        Yhtä vihree silmää jaksaisin katsoa 24/7, katsomisestakin, pää aivan hullaantunut !!!! Mut RAKKAUS !!!!!!!!!!🙂😘miljoona suukkooooo ja haliiiiiii !!!!!!!❤❤❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘😘🎆🎆🎆🎆🎆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtä vihree silmää jaksaisin katsoa 24/7, katsomisestakin, pää aivan hullaantunut !!!! Mut RAKKAUS !!!!!!!!!!🙂😘miljoona suukkooooo ja haliiiiiii !!!!!!!❤❤❤❤❤❤❤😘😘😘😘😘😘🎆🎆🎆🎆🎆

        Siniset silmät terästä !!!


    • Anonyymi

      Kauheen hianoo, ku tääl sentään jonkinlaine roti on , et miten IHMISII kohdellaan 🙂. Apinalaumassa se ehkä on vähän hakuses...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1625
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1254
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1096
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1082
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      867
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      751
    Aihe