"perkele potkikaa palanderin kalle pois telkkarista sillä hän on liian positiivinen ihminen sillä siellä pitäs kaikkien olla naama peruslukemilla sillä aito suomalainen on sellainen joka ei oo positiivinen eikä naura kuin joku homo"
"kaikki jotka ei hiihdä kovassa pakkasessa on nynnyjä nyhveröitä ja katsokaa venäläisiä ne on todellisia äijiä mun pitäs varmaan perkele muuttaa venäjälle ja muuttaa kansalaisuuteni venäjän kansalaiseksi sillä muutenki tää suomi on paska maa"
"ahdistaa vitusti kun jääkiekkoilija patrik laine pärjää jääkiekossa mun pitää varmaan tappaa itseni"
"perkele kun tuo jesse puljujärvi pelaa niin hyvin ei mä en kestä mä en halua että tuo leveäsuu pärjää missään koska mä vihaan sitä"
"mä kuules rakas vaimoni lyön tuon telkkariin säpäleiksi kun suomalaiset ei pärjää enää urheilussa"
"palander perkele nyt naama peruslukemilla koska niitä perkeleen tunteita ei saa näyttää koska tunteelliset ihmiset on luusereita ja heikkopäisiä"
Suomalaiset urheilufanit osa 2
Anonyymi
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1323977- 253909
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173417- 793387
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613264- 523194
- 292945
- 812846
- 542715
- 192407