"perkele potkikaa palanderin kalle pois telkkarista sillä hän on liian positiivinen ihminen sillä siellä pitäs kaikkien olla naama peruslukemilla sillä aito suomalainen on sellainen joka ei oo positiivinen eikä naura kuin joku homo"
"kaikki jotka ei hiihdä kovassa pakkasessa on nynnyjä nyhveröitä ja katsokaa venäläisiä ne on todellisia äijiä mun pitäs varmaan perkele muuttaa venäjälle ja muuttaa kansalaisuuteni venäjän kansalaiseksi sillä muutenki tää suomi on paska maa"
"ahdistaa vitusti kun jääkiekkoilija patrik laine pärjää jääkiekossa mun pitää varmaan tappaa itseni"
"perkele kun tuo jesse puljujärvi pelaa niin hyvin ei mä en kestä mä en halua että tuo leveäsuu pärjää missään koska mä vihaan sitä"
"mä kuules rakas vaimoni lyön tuon telkkariin säpäleiksi kun suomalaiset ei pärjää enää urheilussa"
"palander perkele nyt naama peruslukemilla koska niitä perkeleen tunteita ei saa näyttää koska tunteelliset ihmiset on luusereita ja heikkopäisiä"
Suomalaiset urheilufanit osa 2
Anonyymi
0
63
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4175984Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1133358Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?592320Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251869- 611005
Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko108993- 59984
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?101973- 42882
- 78881