Aina menee kaikki sekasin kun jotain suunnittelee. Miehen eksä osaa kiusaa meitä perheenä niin, kun on kateellinen mulle, kun asun hänen kodissaan etisessä, vein hänen miehen ja lapsetkin kohta ovat mun. Mä en olisi tuosta kateellinen ainakaan, Nytkin laitan heidän seuraavaksi siivoomaan autotallin ja ulkosaunan ja pihan, oppivat työn tekoa. Ja ihan kiva kun lapsilla on aikusia elämässä kasvattamassa heitä ja ohjaamassa elämässä ja teettämässä asioita.
Toinen juttu tekeekö laiskurit yhtään mitään ruokansa eteen.
Mies ei koskaan käske, minä käsken, varmasti siksi eivät kovin usein käy kun joutuvat tekemään kotitöitä ja oppimaan asioita ja kohtelemaan minua äitinä. Meillä tehdään kotitöitä kun maksamme elareita ja viikkorahaa, niin rahan eteen tehdään hommia. On kiva kun on apulaisia mulla, ei tarvi kaikkea tehdä itse, senkun istuu sohvalla ja antaa ohjeita ja valtoo ja teettää uudestaan. Melkoisia marakatteja ovat kuitenkin, yksin eivät osaa yhtään mitään. Äitinsä lellinyt heitä ja isä ei raksi, onnneksi minä raaskin, ja mun lasten kanssa oppivat hyvät käytöstavat, tosin en ole sitä vielä nähnyt. Sotkevat vaan.
Naurettavaa täm uusioperheen elämä
Anonyymi
3
152
Vastaukset
- Anonyymi
Vai asut sinä suttura eteisessä ja olet sentään soffan saanut sinne eteiseen ja sinutkin on laitettu maksamaan toisten lapsista elareita, buhaaa, buhahaaa, hohohoo.
- Anonyymi
Olet se paha äiti puoli.Joka oikeaa äitiä syylistää! Ei mitään oikeutta! Vai käytlö kylässä lasten äidin luona jotta voit moittia häntä täällä? Jotain vikaa sinussa on.Pian mies vaihtaa sinut uuteen taas usko pois!
- Anonyymi
Ilmankos se on laitettu asumaan eteiseen ,siitä on lyhyt matka potkaista koko ämmä ulos , kunhan on ensiksi maksanut olemisensa toisen lapsien elatusmaksuina , hohohaaa hahaaa.😂😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658