Vielä pari päivää aikaisemmin pattia ei näkynyt. Eräänä amuna huomasin että peniksen yläpuolelle terskan reunan lähelle esinahan alle oli ilmestynyt noin puolikkaan herneen kokoinen kova ihonvärinen patti joka ei ole kipeä.
Olen lukenut että tällainen nopeasti ilmestyvä patti voisi aiheutua lymfatukoksesta jollainen tulee helposti hankauksen aiheuttamana. Turvotus saattaa kestää muutamia päiviä tai jopa viikkoja.
Onko kenelläkään kokemuksia tai neuvoja?
Penikseen ilmestyi patti
4
741
Vastaukset
- Anonyymi
oletko lähiaikona ottanut korona rokotteen? kohta on heppi täynnä patteja sitten se tippuu pois.
- Anonyymi
Lymfatukos joka katoaa 1-3 viikossa. Esiintyy juuri siinä terskan ja varren välisellä alueella ja on joko pattimainen tai suonimainen kovalta tuntuva alue ja yleensä ihon värinen ilman punotusta tai hyvin lievä pinkki punotus. Yleensä ensimmäisen viikon aikana ei näytä muuttuvan mihinkään suuntaan. Ei kasva eikä pienene, mutta alkaa sen jälkeen pikkuhiljaa painumaan alas. Pese kevyesti vedellä ja vältä alueen hankausta. Joku turvotusta alentava voide voisi olla hyvä, kuten mieto hydrokortisoni.
- Anonyymi
Minulle ilmestyi esinahan alle patti jota hivenen kirvelee. Tämä siis paikkaan joka on juuri hankaukseen joutuneen alueen vieressä. Ollut nyt vajaan viikon. Kuinkahan kauan tätä kannattaisi tarkkailla ennen kuin lääkäriin?
- Anonyymi
Minulle kasvoi terska yhtäkkiä varren päähän vaikka olen nainen. Onko syytä olla huolissaan, on kipeä vain kun jää vetoketjun väliin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214440Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61623Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96905- 63755
- 30747
- 176740