Saako patet

Anonyymi

Onko parkkipatella oikeus lumiharjalla putsailla autojen tuulilaseja onko auto laillisesti paikalla. Oli tyrmistyttävää katsottavaa

18

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et sattunut kysymään?

    • Anonyymi

      Ikkunasta näin

      • Anonyymi

        Ennen ikkunasta näkyi metsä ja kaiketi tyrmistytti. Nyt näkyy pysäköinnin valvoja ja taas tyrmistyttää. Laita verhot!


    • Anonyymi

      Henkilökohtaiseen koskemattomuuteen on kajottu!!!

      • Anonyymi

        on niin pieni palkka että pakko käyttää kaikki keinot proviision eteen. pieni uhkailu ja väkivalta toimii myös parkki pöljiin


    • Anonyymi

      No miksi ne on vanhojaki äijänkääkkiä. Ainaki koulukadun päässä kulukee garjan kans

    • Anonyymi

      Kiekko pitäisi sijoittaa tuulilasin taakse näkyvään paikkaan. Jos tuulilasi on lumen ja jään peitossa, lippu ei ole enää näkyvässä paikassa, eli kai ne saisi sakottaa siitä. Kiitän niitä jotka käyvät poistamassa lumen tuulilasista ettei sakkoja tule.

      • Anonyymi

        mä potkasen nilkkaan ja sanon että luulin nistiksi joka ettii varastettavaa autosta...saa parkki natsi nilkuttaa kotia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä potkasen nilkkaan ja sanon että luulin nistiksi joka ettii varastettavaa autosta...saa parkki natsi nilkuttaa kotia

        Joo saa heti lyödä maihin moisen vandaalin ja ilkivallantekijän


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo saa heti lyödä maihin moisen vandaalin ja ilkivallantekijän

        Nope!


    • Anonyymi

      Tottakai pitää nähdä parkkikiekko selvästi!

      • Anonyymi

        mistä ne löytää joka alentavaan hommaan aina savolaisia? nytkin keskustan erään kaupan pihassa oli oikeen tuplana parkki poikia mun auton lasia tutkimassa, komeesti huastoivat savvoo..mutta heltyivät kun sanoin että kyllä se kiekko siellä lattialla on ja minäkin olen tässä ny.. mutta joo...vartiat,siivoojat,parrkkipatet,taxarit,bussikuskit ei montaa kaupunkia ettei suomen ensimmäinen pysyvä viirus savon kieli olis pesiytyny näiden ammattien kautta tuskaannuttamaan normaalien ihmisten elämää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä ne löytää joka alentavaan hommaan aina savolaisia? nytkin keskustan erään kaupan pihassa oli oikeen tuplana parkki poikia mun auton lasia tutkimassa, komeesti huastoivat savvoo..mutta heltyivät kun sanoin että kyllä se kiekko siellä lattialla on ja minäkin olen tässä ny.. mutta joo...vartiat,siivoojat,parrkkipatet,taxarit,bussikuskit ei montaa kaupunkia ettei suomen ensimmäinen pysyvä viirus savon kieli olis pesiytyny näiden ammattien kautta tuskaannuttamaan normaalien ihmisten elämää

        Savolaiset on mukavia.


    • Anonyymi

      Niin on. Ja parkki-Patet tarpeellisia. 👍

      • Anonyymi

        Enemmän kontrollia liikenteeseen.


    • Anonyymi

      No voi kauhiaa, saiko aloittaja traumoja?

    • Anonyymi

      Yksityinen "pysäköintivalvonta" on rikollista toimintaa ja rikollisjärjestöjen hallussa. Älä maksa niille "suojelurahaa".

      • Anonyymi

        Kyllä se on ihan laillista toimintaa, miksei olisi.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2575
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1645
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 83
      1512
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      113
      1398
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe