Aattelin kyllä

Anonyymi

Vielä yli viiskymppisenä laittaa kroppani vielä parempaan kuntoon, saatte sitten taas KADEHTII !!!!🙂 rinsessaa !!!! 🙂. Niin makaa kuin petaa !!!🙂. Ja mitä löytyy sydämmestä, minä uskallan katsoa peiliin, ihan omaani 🙂. Ei oo never tarvinnut apinoida ketään, oon vaa mää, määäääää määäääää, tuleeko viel jotai lampaitakin joukkoo, lampaiden lisäksi ???!

17

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nii....apinoiden lisäksi ????!!

    • Anonyymi

      Soriiiii...muuten lihavana narkki huorana, vieläkiiiiiiii kroppa kondikses 🙂. Mut eks narkit yleens laihdu ???!! Joskus , ehkä pikkasen kandee miettii......🙂🙂🙂🙂😙😙😙🙈🙊🙉 , nojoo ...pimeit löytyy 😱😱😱😱😱😱😂😂😂😂😂

      • Anonyymi

        Niin muuten tämä joka pitää minua lähteenään 🙂. Kerran sanoin , et joo mulla on kaikki hyvin 🙂. Kaksi viikkoa oli tuijottanut seinään, minulle kerrottu, ja sitten tämä kaiken lääkkeistä tietävä , yritti lääkkeistä "lääkkeistä" itsarii 🙂 . Ihan "pikkiriikisen" SAIRAS " sosiopaatti, mut seuratkaa te anpaatit hänen juontaan, mun empaattina on pakko pysyy sivussa, tolta näytelmältä 🙂. Harmi kyllä , oon menettänyt monta rakasta ihmistä😢. Mut eiköhän ne palaa, kun TOTUUS paljastuu !!!! Paitsi yksi 😢,
        mut säilyy sydämessäni ❤.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin muuten tämä joka pitää minua lähteenään 🙂. Kerran sanoin , et joo mulla on kaikki hyvin 🙂. Kaksi viikkoa oli tuijottanut seinään, minulle kerrottu, ja sitten tämä kaiken lääkkeistä tietävä , yritti lääkkeistä "lääkkeistä" itsarii 🙂 . Ihan "pikkiriikisen" SAIRAS " sosiopaatti, mut seuratkaa te anpaatit hänen juontaan, mun empaattina on pakko pysyy sivussa, tolta näytelmältä 🙂. Harmi kyllä , oon menettänyt monta rakasta ihmistä😢. Mut eiköhän ne palaa, kun TOTUUS paljastuu !!!! Paitsi yksi 😢,
        mut säilyy sydämessäni ❤.

        Olen siskolleni kertonut, että jos ja kun mut kuopataan, niin jos silloin ees pysyis poissa mun elämästä !!!!! Pitää vielä tytölleni kertoo, ettei tolla oo mitään asiaa, jos ei ymmärrä ite pysyy pois, ja tuskin ymmärtää !!!!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen siskolleni kertonut, että jos ja kun mut kuopataan, niin jos silloin ees pysyis poissa mun elämästä !!!!! Pitää vielä tytölleni kertoo, ettei tolla oo mitään asiaa, jos ei ymmärrä ite pysyy pois, ja tuskin ymmärtää !!!!!!!!!

        Tytölleni kerroin, hän onnex ymmärsi 🙂❤


    • Anonyymi

      Pusui........ja halei !!!🙂😙

    • Mä aattelen kans monesti ja lähes yhtä monesti laiskuus voittaa 😅 Kesällä tuli viä jumpattua ja käytyä lenkillä. Nyt kun pakkanen paukkuu, niin ei kovin kävely innosta, kun nenä jäätyy. En tiiä minkä tekosyyn keksis, kun jumppaki unohtu😁 muistamattomuus ehkä...

      • Anonyymi

        Jumppaatko ihastuksen kanssa?

        😉🥳


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumppaatko ihastuksen kanssa?

        😉🥳

        Yksikseen vedin, mutten niin kovaa, jotta itkeä tarttee. Vatsaa, selkää, reittä ja pohjetta lähinnä. Vaan yhteisjumppa kahestaan se tietysti parasta on ☺️


      • Anonyymi

        Ai sinäkin aattelet 🙂 ?! 😁❤. Laittaa kroppas kuntoon vai ???!!! 🤔 miten hitossa sen vielä parempaan kuntoon sais ??!!! Aivan järjetön UPEUS !!!!!😘😘😘😘. Hm....no kait sun pitää sitten saada se johki muuhu kuosii, jotaki muuta varten ????


      • Anonyymi

        Niiii...ehkä lumienkelit 🙂. No eipä tota lunta vielä tänä talvena oo tarpeeksi tullut, viime talvena, joo . Ei tarvii tekosyitä keksii, ihan vaan vois suoraan sanoo 🙂. 5tuntii ku tekee ulkona töitä, nii....eipä toi kylmyys pelota, ei ulkonakaan 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niiii...ehkä lumienkelit 🙂. No eipä tota lunta vielä tänä talvena oo tarpeeksi tullut, viime talvena, joo . Ei tarvii tekosyitä keksii, ihan vaan vois suoraan sanoo 🙂. 5tuntii ku tekee ulkona töitä, nii....eipä toi kylmyys pelota, ei ulkonakaan 😁

        Taisin mä sen tossa alussa ihan suoraankin sanoa 🙈😁 No ei kai auta kun voittaa laiskuus, muuten ei voi voittaa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Yksikseen vedin, mutten niin kovaa, jotta itkeä tarttee. Vatsaa, selkää, reittä ja pohjetta lähinnä. Vaan yhteisjumppa kahestaan se tietysti parasta on ☺️

        Ai jaa...työkaverilleni juuri kerroin, pienen salaisuuden naisista, että koko naisen vartalo on seksuaalinen, vähän aikaa katto mua, kuin hmoilanen 😁. Mut tuskin mun sitä täällä lesbojen porukoissa tarvii kertoo, ku naisia ollaan 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai sinäkin aattelet 🙂 ?! 😁❤. Laittaa kroppas kuntoon vai ???!!! 🤔 miten hitossa sen vielä parempaan kuntoon sais ??!!! Aivan järjetön UPEUS !!!!!😘😘😘😘. Hm....no kait sun pitää sitten saada se johki muuhu kuosii, jotaki muuta varten ????

        Aattelen, aattelen, muista en varmaksi tiiä, mutta epäilen, jotta on kohtalaisen yleinen juttu 😁 Onneks tuo joidenkin asioiden tekemättömyyskin auttaa. Kuosia ei niin vain vaihdella.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Aattelen, aattelen, muista en varmaksi tiiä, mutta epäilen, jotta on kohtalaisen yleinen juttu 😁 Onneks tuo joidenkin asioiden tekemättömyyskin auttaa. Kuosia ei niin vain vaihdella.

        Ai jaa....no toiset ne tuntuu kuosia vaihtelevan , mikä milloinkin" tyydyttää" , mut kaik tavallaan 🙂. Kunhan ihailluksi tulemisen tarpeeseensa !!!!, eivät sekottaisi muita ihmisiä mukaan sekopäisyyteensä !!! Vi*tun PIMEETÄ sakkii !!!! Mitähän vedätte ???!!!


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Yksikseen vedin, mutten niin kovaa, jotta itkeä tarttee. Vatsaa, selkää, reittä ja pohjetta lähinnä. Vaan yhteisjumppa kahestaan se tietysti parasta on ☺️

        Se oli siistijä taas kävässy vetämässä kommentin veke, mutta näkyhän tuo tuolla profiilissa. Kiitos vaan kysymästä, en eti jumppaparia enkä jumpparia, vaikka jonkun sortin piiskurille olisikin aika ajoin tarvetta 😁


    • Anonyymi

      Kovasti täällä poistetaan kommenteit, eikö hermot kestä ??? Ottakaa ihan relax vaan !🙂 Ei TOTUUKSIA kuitenkaan poisteta 🙂😙. Ne pysyy ja vaan vahvenee. TOTUUUUUUUUUUSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!😙😙😙😙😙😙😙😙😙✌❤❤❤❤❤🙊🙈🙉🙈🙊🙉🙊🙊🙈🙊🙊🙊🙈🙈🙊🙊🙊🙉😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe