Vielä yli viiskymppisenä laittaa kroppani vielä parempaan kuntoon, saatte sitten taas KADEHTII !!!!🙂 rinsessaa !!!! 🙂. Niin makaa kuin petaa !!!🙂. Ja mitä löytyy sydämmestä, minä uskallan katsoa peiliin, ihan omaani 🙂. Ei oo never tarvinnut apinoida ketään, oon vaa mää, määäääää määäääää, tuleeko viel jotai lampaitakin joukkoo, lampaiden lisäksi ???!
Aattelin kyllä
17
186
Vastaukset
- Anonyymi
Nii....apinoiden lisäksi ????!!
- Anonyymi
Soriiiii...muuten lihavana narkki huorana, vieläkiiiiiiii kroppa kondikses 🙂. Mut eks narkit yleens laihdu ???!! Joskus , ehkä pikkasen kandee miettii......🙂🙂🙂🙂😙😙😙🙈🙊🙉 , nojoo ...pimeit löytyy 😱😱😱😱😱😱😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Niin muuten tämä joka pitää minua lähteenään 🙂. Kerran sanoin , et joo mulla on kaikki hyvin 🙂. Kaksi viikkoa oli tuijottanut seinään, minulle kerrottu, ja sitten tämä kaiken lääkkeistä tietävä , yritti lääkkeistä "lääkkeistä" itsarii 🙂 . Ihan "pikkiriikisen" SAIRAS " sosiopaatti, mut seuratkaa te anpaatit hänen juontaan, mun empaattina on pakko pysyy sivussa, tolta näytelmältä 🙂. Harmi kyllä , oon menettänyt monta rakasta ihmistä😢. Mut eiköhän ne palaa, kun TOTUUS paljastuu !!!! Paitsi yksi 😢,
mut säilyy sydämessäni ❤. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin muuten tämä joka pitää minua lähteenään 🙂. Kerran sanoin , et joo mulla on kaikki hyvin 🙂. Kaksi viikkoa oli tuijottanut seinään, minulle kerrottu, ja sitten tämä kaiken lääkkeistä tietävä , yritti lääkkeistä "lääkkeistä" itsarii 🙂 . Ihan "pikkiriikisen" SAIRAS " sosiopaatti, mut seuratkaa te anpaatit hänen juontaan, mun empaattina on pakko pysyy sivussa, tolta näytelmältä 🙂. Harmi kyllä , oon menettänyt monta rakasta ihmistä😢. Mut eiköhän ne palaa, kun TOTUUS paljastuu !!!! Paitsi yksi 😢,
mut säilyy sydämessäni ❤.Olen siskolleni kertonut, että jos ja kun mut kuopataan, niin jos silloin ees pysyis poissa mun elämästä !!!!! Pitää vielä tytölleni kertoo, ettei tolla oo mitään asiaa, jos ei ymmärrä ite pysyy pois, ja tuskin ymmärtää !!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen siskolleni kertonut, että jos ja kun mut kuopataan, niin jos silloin ees pysyis poissa mun elämästä !!!!! Pitää vielä tytölleni kertoo, ettei tolla oo mitään asiaa, jos ei ymmärrä ite pysyy pois, ja tuskin ymmärtää !!!!!!!!!
Tytölleni kerroin, hän onnex ymmärsi 🙂❤
- Anonyymi
Pusui........ja halei !!!🙂😙
Mä aattelen kans monesti ja lähes yhtä monesti laiskuus voittaa 😅 Kesällä tuli viä jumpattua ja käytyä lenkillä. Nyt kun pakkanen paukkuu, niin ei kovin kävely innosta, kun nenä jäätyy. En tiiä minkä tekosyyn keksis, kun jumppaki unohtu😁 muistamattomuus ehkä...
- Anonyymi
Jumppaatko ihastuksen kanssa?
😉🥳 Anonyymi kirjoitti:
Jumppaatko ihastuksen kanssa?
😉🥳Yksikseen vedin, mutten niin kovaa, jotta itkeä tarttee. Vatsaa, selkää, reittä ja pohjetta lähinnä. Vaan yhteisjumppa kahestaan se tietysti parasta on ☺️
- Anonyymi
Ai sinäkin aattelet 🙂 ?! 😁❤. Laittaa kroppas kuntoon vai ???!!! 🤔 miten hitossa sen vielä parempaan kuntoon sais ??!!! Aivan järjetön UPEUS !!!!!😘😘😘😘. Hm....no kait sun pitää sitten saada se johki muuhu kuosii, jotaki muuta varten ????
- Anonyymi
Niiii...ehkä lumienkelit 🙂. No eipä tota lunta vielä tänä talvena oo tarpeeksi tullut, viime talvena, joo . Ei tarvii tekosyitä keksii, ihan vaan vois suoraan sanoo 🙂. 5tuntii ku tekee ulkona töitä, nii....eipä toi kylmyys pelota, ei ulkonakaan 😁
Anonyymi kirjoitti:
Niiii...ehkä lumienkelit 🙂. No eipä tota lunta vielä tänä talvena oo tarpeeksi tullut, viime talvena, joo . Ei tarvii tekosyitä keksii, ihan vaan vois suoraan sanoo 🙂. 5tuntii ku tekee ulkona töitä, nii....eipä toi kylmyys pelota, ei ulkonakaan 😁
Taisin mä sen tossa alussa ihan suoraankin sanoa 🙈😁 No ei kai auta kun voittaa laiskuus, muuten ei voi voittaa.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Yksikseen vedin, mutten niin kovaa, jotta itkeä tarttee. Vatsaa, selkää, reittä ja pohjetta lähinnä. Vaan yhteisjumppa kahestaan se tietysti parasta on ☺️
Ai jaa...työkaverilleni juuri kerroin, pienen salaisuuden naisista, että koko naisen vartalo on seksuaalinen, vähän aikaa katto mua, kuin hmoilanen 😁. Mut tuskin mun sitä täällä lesbojen porukoissa tarvii kertoo, ku naisia ollaan 🙂
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinäkin aattelet 🙂 ?! 😁❤. Laittaa kroppas kuntoon vai ???!!! 🤔 miten hitossa sen vielä parempaan kuntoon sais ??!!! Aivan järjetön UPEUS !!!!!😘😘😘😘. Hm....no kait sun pitää sitten saada se johki muuhu kuosii, jotaki muuta varten ????
Aattelen, aattelen, muista en varmaksi tiiä, mutta epäilen, jotta on kohtalaisen yleinen juttu 😁 Onneks tuo joidenkin asioiden tekemättömyyskin auttaa. Kuosia ei niin vain vaihdella.
- Anonyymi
Aattelen, aattelen, muista en varmaksi tiiä, mutta epäilen, jotta on kohtalaisen yleinen juttu 😁 Onneks tuo joidenkin asioiden tekemättömyyskin auttaa. Kuosia ei niin vain vaihdella.
Ai jaa....no toiset ne tuntuu kuosia vaihtelevan , mikä milloinkin" tyydyttää" , mut kaik tavallaan 🙂. Kunhan ihailluksi tulemisen tarpeeseensa !!!!, eivät sekottaisi muita ihmisiä mukaan sekopäisyyteensä !!! Vi*tun PIMEETÄ sakkii !!!! Mitähän vedätte ???!!!
Yksikseen vedin, mutten niin kovaa, jotta itkeä tarttee. Vatsaa, selkää, reittä ja pohjetta lähinnä. Vaan yhteisjumppa kahestaan se tietysti parasta on ☺️
Se oli siistijä taas kävässy vetämässä kommentin veke, mutta näkyhän tuo tuolla profiilissa. Kiitos vaan kysymästä, en eti jumppaparia enkä jumpparia, vaikka jonkun sortin piiskurille olisikin aika ajoin tarvetta 😁
- Anonyymi
Kovasti täällä poistetaan kommenteit, eikö hermot kestä ??? Ottakaa ihan relax vaan !🙂 Ei TOTUUKSIA kuitenkaan poisteta 🙂😙. Ne pysyy ja vaan vahvenee. TOTUUUUUUUUUUSSSSSSSS !!!!!!!!!!!!!😙😙😙😙😙😙😙😙😙✌❤❤❤❤❤🙊🙈🙉🙈🙊🙉🙊🙊🙈🙊🙊🙊🙈🙈🙊🙊🙊🙉😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1272790Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2442455Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j641658Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1891538- 591482
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa751163Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä751138- 391119
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi391002Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M288970