Mä en enää millään ihastu/kiinnostu kenestäkään...

Anonyymi

Viimeisimmän ihastuksen jälkeen joka ei vielä ole edes sammunut mutta toivottomalta näyttää... 😔

Monia vuosia kulunut... En tunne ketään kohtaan mitään vetoa. Vain tätä yhtä kohtaan. Elämäninto tavallaan laantunut kun vain hän sai mut tuntemaan asiat voimakkaammin ja palavammin. Ei kukaan hetkauta millään tavalla. Voisin käydä treffeillä ihan tutustumismielessä mut kukaan toinen ei vaan sytytä.
Olenkin tässä miettinyt sydän murtuneena ja haikeana et se tietty on hän, ainoani. Mut mä en oo hänelle yhtään mitään.

Mitään seksuaalista halukkuutta ei oo enää ollut pitkään aikaan. Kaipaisin vain läheisyyttä tämän yhden naisen kanssa. Muuten haluan olla yksin enkä halua minuun koskettavan koska se ei tunnu hyvältä. Ellei nyt lasketa ystävien tai perheenjäsenten kanssa halausta.
Mieleni on niin maassa, vaikka mulla elämässä muuten asiat kohdillaan. On harrastusta, kiva työ, taloudellinen tilanne hyvä ja ihana koti on.
Ainainen kaipaus tämän yhden luokse ja lähelle.

💔

23

259

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ota yhteyttä häneen?

• Anonyymi

No jos oot sitä mieltä , ettet oo hälle yhtään mitään, ni mitä he*lvettii sitte riudut ???? Sun ELÄMÄ !!!!!

• Anonyymi

Saat tietty elää noinkin, asioitas 🙂

• Anonyymi

Oon yrittänyt mutta aina kun olen luullut käsitelleen asian niin jossain vaiheessa tapahtuu joka kerta se romahdus kun itken silmät umpeen lähes päivittäin ja saatan romahtaa lattialle yksin kotona ja itken niin paljon.
        Näitä tunteita häntä kohtaan ei voi sammuttaa väkisin, ne tulee aina takaisin pinnalle. Ne pysyy aina minussa, ne on vaan välillä väkisin tukahdutettuna. En tiedä, oon alkanut vahvasti uskomaan et hän on se ainoa (tuntunut alusta lähtien kun hänet kohtasin) ja ettei ehkä tässä elämässä vielä meitä tarkoitettu yhdessä olemaan.
        💔
        Vuosia, vuosia vain hän sydämessäni

• Anonyymi

Kuule, jos vaan alkaisit käydä deiteillä ja antaisit mahdollisuuden uusille ihmisille?
      Pettymyksiä tulee ihmissuhteissa, aina, ja on hyvä myös antaa itsensä tuntea ne ikävät tunteet ajan kanssa, ja siirtyä sitten eteenpäin.

• En_osaaEn_tunne

👍🏼Just näin

• Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

👍🏼Just näin

👍, hienoo, et oot sympaattinen ja empaattinen noissa asioissa, sinullahan niistä löytyy kokemusta 👍🙂. Pusu 🙂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍, hienoo, et oot sympaattinen ja empaattinen noissa asioissa, sinullahan niistä löytyy kokemusta 👍🙂. Pusu 🙂

Toivottavasti itse olet joskus myös se pettynyt osapuoli, mut eiköhän niinkin joskus käy , se joka leikkiin ryhtyy ym..... sit kestäköön !!!!!🙂😙😙😙😙

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulla kokemusta pettymyksistä on, ihan omiksi tarpeiksi ainakin, eikä viimeisimmästä pettymyksestä ja siihen liittyvästä surusta oo kovinkaan kauan.

• Anonyymi

Katselen muuten instassa muiden ihania rakastuneita kuvia ❤️ oon niin onnellinen heidän puolesta joilla on rakas nainen vieressä ja läheisyyttä

Sitä minäkin kaipaan, mut vain hänen kanssa

• Yhtä hyvin voit olla onnellinen mielitiettysi onnesta, vaikket itse siihen onneen olisi syypääkään tai osallisena.

Eikös se rakas ihminen ole kuitenkin juuri se, jolle haluaa hyvää ja onnellisuutta, vaikka itse jäisi ilman? Jos tekisit mitä vaan hänen puolestaan suhteessa, voit tehdä hänen puolestaan olematta suhteessakaan hänen kanssaan. Ja jos hänen onni on joku muu kuin sinä, ole onnellinen että hän löysi onnensa ja ihmisensä.

Tiedän, että osattomaksi jääminen tekee kipeää, nujertaa ja välillä on kuin potku palleaan, olen käynyt samoja tunteita läpi pitkään. Välillä helpottaa ja taas joku muistuttaa hänestä ja taas tulee epätoivoinen olo, miksi ei voi olla mahdollista saada kietoa ködet ympärilleen ja rakastaa koko sielullaan ja sydämellään häntä.

Mutta sitten pitää taas puhua itselleen, että pää pystyyn. Hän on onnellinen ja se on tärkeintä. Itsekin voi tulla onnelliseksi kun hyväksyy ettei aina sydämet kohtaa. Muttei ole väärin rakastaa etäältä ja suoda toiselle hyvää. Sitähän sä tahtoisit hänelle kuutenkin yhdessä ollessakin, hyvää ja onnea? Miksipä ei olematta yhdessäkään.

Oma osattomuus täytyy jotenkin oppia hyväksymään, ei ole oikeen vaihtoehtoja.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Yhtä hyvin voit olla onnellinen mielitiettysi onnesta, vaikket itse siihen onneen olisi syypääkään tai osallisena.

Eikös se rakas ihminen ole kuitenkin juuri se, jolle haluaa hyvää ja onnellisuutta, vaikka itse jäisi ilman? Jos tekisit mitä vaan hänen puolestaan suhteessa, voit tehdä hänen puolestaan olematta suhteessakaan hänen kanssaan. Ja jos hänen onni on joku muu kuin sinä, ole onnellinen että hän löysi onnensa ja ihmisensä.

Tiedän, että osattomaksi jääminen tekee kipeää, nujertaa ja välillä on kuin potku palleaan, olen käynyt samoja tunteita läpi pitkään. Välillä helpottaa ja taas joku muistuttaa hänestä ja taas tulee epätoivoinen olo, miksi ei voi olla mahdollista saada kietoa ködet ympärilleen ja rakastaa koko sielullaan ja sydämellään häntä.

Mutta sitten pitää taas puhua itselleen, että pää pystyyn. Hän on onnellinen ja se on tärkeintä. Itsekin voi tulla onnelliseksi kun hyväksyy ettei aina sydämet kohtaa. Muttei ole väärin rakastaa etäältä ja suoda toiselle hyvää. Sitähän sä tahtoisit hänelle kuutenkin yhdessä ollessakin, hyvää ja onnea? Miksipä ei olematta yhdessäkään.

Oma osattomuus täytyy jotenkin oppia hyväksymään, ei ole oikeen vaihtoehtoja.

Sitähän mä tuossa just koitin sanoa et olen onnellinen heidän ja hänen puolestaan.
        Kirjoitin varmaan epäselvästi.

Se ei kuitenkaan poista omia tunteitani. Mulla on oikeus olla samaan aikaan myös surullinen, enkä kaipaukselleni mitään voi.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitähän mä tuossa just koitin sanoa et olen onnellinen heidän ja hänen puolestaan.
        Kirjoitin varmaan epäselvästi.

Se ei kuitenkaan poista omia tunteitani. Mulla on oikeus olla samaan aikaan myös surullinen, enkä kaipaukselleni mitään voi.

Okei, sitä en osannut tekstistäsi lukea. Käsitin, että muita pareja katselet ja olet onnellinen. Mutta joo. Tottakai on oikeus ja eipä sille surulle mitään voi oli oikeus tai ei. Se vaan on. Tiedän tunteen, käyn itse samaa läpi juuri parhaillaankin. Pitkä prosessi.

• Anonyymi

Mulle kävi niin et menin "ihastumaan ensisilmäyksellä" ja kun kohtasin hänet niin ei hän edes huomannut vaikka käveltiin vastaan.

• Anonyymi

Hm....miten voit ihastua ensisilmäyksellä, johonkin kuvaan vain ??? Jos sanot, et sit ku tuli vastaan, ni ei nähnytkään ??? Ootteko kaikki ihan sekasin ???!!! On niinku olemassa ihan normi maailma ja sit on somemaailma 🙂. HERÄTYS !!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hm....miten voit ihastua ensisilmäyksellä, johonkin kuvaan vain ??? Jos sanot, et sit ku tuli vastaan, ni ei nähnytkään ??? Ootteko kaikki ihan sekasin ???!!! On niinku olemassa ihan normi maailma ja sit on somemaailma 🙂. HERÄTYS !!!!!!!!!!!

Sellainen olen. Ei ole ennen käynyt niin. Eikä se ollut kuva netissä johon ihastuin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta ei kai siinä ole mitään pahaa et joku vie ensi kohtaamisella jalat alta? Tai siis minusta siinä ei ole mitään erikoista (tosin ei mul ennen niin ole käynyt)
        Ihastumisen tunne sitten syventyy tai laantuu ajan kanssa kun toiseen mahdollisesti joskus pääsee tutustumaan paremmin.
        Kun ensin sitä ihastui siihen hymyyn ja silmiin ja koko lempeään erityiseen olemukseen.
        Tai kiinnitti niin huomioni ja siitä se juttu sitten jatkui. Tutustuessamme lisää ihastuin häneen yhä enemmän ja enemmän

• Ne osaa olla pitkiä prosesseja työstää, tunnepuolen asiat. Pitäisi saada jotain mielekästä elämään mihin uppoutua ja vähitellen voi ainakin se tunnesuossa tarpominen alakuloisena helpottaa?

Koittaa saada muuta pään täytettä, kun kaipaamansa ihmisen miettiminen. Tiedän, ettei se ole helppoa eikä tapahdu hetkessä, mutta vähitellen lohduttomuus alkaa kääntyä siedettävämpään suuntaan, kun saa muuta ajateltavaa.

Muistelee kauniina asiana ja koskettavana ihmisenä. Kuitenkin sille ihmiselle josta tykkää ja vaikkei häntä saakkaan osaksi omaa elämää, hänelle vilpittömästi tahtoo hyvää ja onnellista elämää. Missä ikinä elääkään ja mitä tekeekään.

Kun hän on onnellinen, niin itsekin on onnellinen hänen hyvinvoinnistaan.

• Anonyymi

Vuosia vuosia kulunut.
        Mulla on pään sisällä niin paljon murehtimista ja pään täyttävää ajatusta muutakin, silti hän vain tulee sieltä uudestaan kun tulee hiljaisuus.
        On oman äitin terveydestä huolehtimista, on ihana koirani, paljon tulee töissä oltua ja ulkoilen luonnossa paljon. Lisäksi käyn säännöllisesti pienryhmä liikuntatunneilla jne.
        Kyllä sisältöä elämääni mahtuu. Mutta mikään ei ole vienyt häntä pois mielestäni, eikä surua epätietoisuudesta

Olen vilpittömästi onnellinen jos hän on.

• JasuM
        Anonyymi kirjoitti:

Vuosia vuosia kulunut.
        Mulla on pään sisällä niin paljon murehtimista ja pään täyttävää ajatusta muutakin, silti hän vain tulee sieltä uudestaan kun tulee hiljaisuus.
        On oman äitin terveydestä huolehtimista, on ihana koirani, paljon tulee töissä oltua ja ulkoilen luonnossa paljon. Lisäksi käyn säännöllisesti pienryhmä liikuntatunneilla jne.
        Kyllä sisältöä elämääni mahtuu. Mutta mikään ei ole vienyt häntä pois mielestäni, eikä surua epätietoisuudesta

Olen vilpittömästi onnellinen jos hän on.

Okei. Mun teksti olkoon sitten vaan omia ajatuksiani, vertaistukea. :)

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Okei. Mun teksti olkoon sitten vaan omia ajatuksiani, vertaistukea. :)

Joo kiitos sulle 🤗
        Jäi näköjään mun tekstistä osa pois mitä ajattelin kirjoittavani. Olin kyllä aika silmät ristissä tuohon aikaan jo. 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Joo kiitos sulle 🤗
        Jäi näköjään mun tekstistä osa pois mitä ajattelin kirjoittavani. Olin kyllä aika silmät ristissä tuohon aikaan jo. 😅

Heh, ole hyvä. Hyvä jos yhtään helpottaa juttelu asiasta. :)

Väsyksissä voi kirjoitella muutenkin ihan hassuja. Mullekin käy monesti niin, että omassa päässä kokonaisuus on selvä ja kirjoittaa sen kuitenkin vaillinaisin sanoin, ikään kuin ajatus olisi muillekin yhtä selvä. Sitten lukee mitähän mä kirjoitin, kun kommentit on ehkä erikoisen oloisia ja hoksaa, joo jäikin osa asiasta matkalle. Omaan päähän. :'D

• Anonyymi

Ei kannata tavoitella kuuta taivaalta.
      Etsi joku lesboista!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      131
      2901
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      254
      2550
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      64
      1678
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      191
      1585
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      59
      1532
    6. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      80
      1195
    7. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      1171
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      43
      1165
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      1012
    10. Purra esiintyi epäasiallisesti

Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M
      Pyhäjärvi
      295
      995
    Aihe