Auttakaa talvehtivia sorsia, kuolevat ilman ruokaa. Ihmisen armoilla.
Eivät muuta enää, tottuneet jäämään.Luottavat ihmiseen!
Sinisorsat!
36
238
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt ensin hätäapua paikalle. Jos joku menee sinne pienen leivänpalapussin kanssa, syntyy vaan taistelu ja rähinä. Pitäisi viedä säkillinen.
Että kukas maajussi lahjoittaa.- Anonyymi
Kyllä niitä sillan alla olevia sorsia mummelit ruokkii. Tosin ne tarvitsi säännöllistä ruokintaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä sillan alla olevia sorsia mummelit ruokkii. Tosin ne tarvitsi säännöllistä ruokintaa.
sillan alla olevia, niitähän oli kahdessa paikassa.
Nyt lapset ja lastenlapset antakaa mummuille sorsanruokaa, että on mitä syöttää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sillan alla olevia, niitähän oli kahdessa paikassa.
Nyt lapset ja lastenlapset antakaa mummuille sorsanruokaa, että on mitä syöttää.Mitäs sorsille olisi hyvä tarjota. Joskus muualla alkusyksystö annoin kuorittuja auringonkukan siemeniä. Aivan himoitsivat niitä- - Vähän kalliita ovat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sorsille olisi hyvä tarjota. Joskus muualla alkusyksystö annoin kuorittuja auringonkukan siemeniä. Aivan himoitsivat niitä- - Vähän kalliita ovat.
rehukauraa, ohraa, saa mm. Hankkijasta säkeissä. Kaura hyvä.
- Anonyymi
KAURAA SORSILLE
googlailin asiaa, kauraa suositellaan
HOPIHOPI heti tänään - Anonyymi
hopihopi hetki tarkenette tai jos omistaa auton niin sillähän sinne pääsee
"sorsahurstit" - Anonyymi
tarvitaan kansalaistoimintaa...
kauraa saa säkeissä Hankkijasta ainakin...- Anonyymi
NYT HANKKIJALLE ENNEN KUIN KAURAT LOPPUU.
- Anonyymi
Videoikaa, ottakaa kuvia, ilmoittakaa MTV-uutisille, paikallisradiolle, voihan sitä Hämeensanomillekin ilmoittaa, mutta aikoinaan kieltäytyi uutisoimasta Aulangon joutsenista (siihen oli kylläkin pakottava syy).
voitte nyt yölläkin näitä ilmoituksia tehdä - Anonyymi
SOITTAKAA UUDELLE KAUPUNGINJOHTAJALLE ! saa mahdollisuuden näyttää.että on vastuullinen MIES:
- Anonyymi
nyt on oma ketjukin hänelle, mutta trollit ovat valtaamassa sitä
johtaja ei vastaa ketjussaan, mutta silti kysymyksiä ja ehdotuksia voi hänelle tehdä
- Anonyymi
OTTAKAA YHTEYKSIÄ, minulla ei sellaisia siellä ole, asunkin muualla, mutta ah- hämeenlinna ei lähde minusta.
- Anonyymi
RUOKINTALAUTTA KUTALANJOELLE !!!!!
- Anonyymi
Ei käy! Vastustan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käy! Vastustan!
Sinhän voit vastalauseeksi mennä sorsien lähelle pitämään nälkälakkoa vaikka viikon. Voit panna päällesi untuvatakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinhän voit vastalauseeksi mennä sorsien lähelle pitämään nälkälakkoa vaikka viikon. Voit panna päällesi untuvatakin.
Ei käy. Vastustan myös nälkälakkoja.
- Anonyymi
Haulikko laulamaan!
- Anonyymi
meillä aina joulupöydässä runsas sorsakattaus, niin tänäkin vuotena
- Anonyymi
Taidemuseon ranta tyhjä. Mitä tapahtunut ?
- Anonyymi
Ei olekaan tyhjä. Minä vaan olen lukenut liikaa salaliittoteoroita, kun kuvittelen sellaista, siis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olekaan tyhjä. Minä vaan olen lukenut liikaa salaliittoteoroita, kun kuvittelen sellaista, siis
siis minä en ole tehnyt sellaista johtopäätöstä käytyäni tyhjällä rannalla, en asu hoolinnassa
olen niiden mahdollisten tosiasioiden ja paskavedätysten varassa, joita täällä
- Anonyymi
Vieläkö Kutalassa on sorsia. Jos on, eivätköhän yön pimeudessä häivy johonkin.
- Anonyymi
Jos siellä ei edes ole sorsia, ei ne voi hävitäkään.
- Anonyymi
Montako ketjua tästä aiheesta on?
- Anonyymi
etkö osaa yhteenlaskua sen vertaa
- Anonyymi
Liian monta taitaa olla joku huu haa joka noita Aulangon joutsenia kaipaa.
- Anonyymi
Väärä hälyytys ! Sörsselit olivat äsken vakipaikallaan, päivällä ei näkynyt mitään.
- Anonyymi
MEKIN VIELÄ :KVAAK,. KVAAK nälkä olis
- Anonyymi
SORSILLE KAURAA KUPUUN, SANOO ELÄINSUOJELAIN TULKINTA
- Anonyymi
kvaak, kvaak
onko luetun ymmärtämisen vaikeuksia
- Anonyymi
Taidemuseon luona pienempi sorsaporukka, mutta niiden pitäisi saada säännöllisesti syötävää.
- Anonyymi
Kulttuurisorsille premiumsiemeniä, kuorittua kauraa ja pilkottua salaattia hopealautasilta vaatii yli-viikari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulttuurisorsille premiumsiemeniä, kuorittua kauraa ja pilkottua salaattia hopealautasilta vaatii yli-viikari.
Taidemuseon pikkuporukka kyllä innostuisi, jos saisivat kuorittuja auringinkukan siemeniäkin.
- Anonyymi
Mikset vie. Lihota kunnolla ensi kesän sorsanmetsästykseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset vie. Lihota kunnolla ensi kesän sorsanmetsästykseen.
No kuule en vie, kun en asu hoolinnassa, vaan kymmenien kilometrien päässä. Olen finaalissa oleva mummo, joka pystyy vielä keskisormella käyttämään näppistä.
Mutta on turhankin paljon kokemusta eläinrääkkäyksen näkemisestä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama305110Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä644101Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve783676Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732728Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1582534Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta602388Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl792199Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272167- 1381695
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko401548