Hotelli Riosol

Anonyymi

Hotelli Riosol Puerto Ricossa,onko suositeltava paikka? Sijaitsee aika korkealla mutta ilmeisesti pääsee alas rannalle hotellin omalla hissillä,vai pitääkö paikkaansa? On halvimmasta päästä

22

1697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On aika rasittavaa kulkea ylös alas monta kertaa päivässä, itse olen majoittunut alas. Ricossa paistaa aurinko, mutta muuta tekemistä siellä ei ole, aika tylsä paikka.

      • Anonyymi

        Suuntaappa seuraavan kerran perheen kanssa vaikka Gran Canarian lukuisiin teemapuistoihin, Ricostakin näitä löytyy mm. Angry Birds.
        Kokeile golfia, kalastusta tai surffausta. Myös patikointi vuoristoon on mukavaa, palkintona upeat maisemat.
        Tekemistä löytyy jos vaan on mielenkiintoa ja ajatus pelaa.


    • Anonyymi

      Puerto Ricon vehreässä para tiisissa koko perhe viihtyy

    • Anonyymi

      Onko Puerto Ricon vehreä paratiisi suositeltava loma kohde?

    • Anonyymi

      Olemme olleet Rio Solissa 3 kertaa tähän mennessä. 2018/2019 ja tänä vuonna, joka ikinen kerta on ollut mahtavaa. Henkilökunta on upeaa ja ystävällistä, ruoka on fantastista. Kokki antaa minulle todella tunteen intohimosta hänen ammattiaan kohtaan, myös tarjoilijat ovat erittäin ystävällisiä.

      Näkymät ja viihde ovat mahtavia, tekemistä on kaiken ikäisille. Joka päivä on useita aktiviteetteja pitkin päivää ja iltaisin on show. Hissi ei ole mikään ongelma, päinvastoin. Meillä ainakin lapset tykkäsivät kulkea paljon hissillä iltaisiin mc donaldsiin syömään :)

      Kaiken kaikkiaan antaisin tälle paikalle 5/5.

      • Anonyymi

        Onko uima-altaiden vesi oikeasti lämmintä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko uima-altaiden vesi oikeasti lämmintä?

        On.


    • Anonyymi

      Se hissi on siis olemassa,hyvä tietää,nyt ehkä uskallan tehdä varauksen

    • Anonyymi

      Hissillä ei pääse rantaan/alas asti. Ainakaan 2019.

      • Anonyymi

        Suljettu koronan takia on ninnahdas vain 5 h


    • Anonyymi

      Ei sillä hissillä pääse kun siihen alempana olevalle tielle, siitä lähtee rappuset alas ja niitä on paljon. Hotelli on ihan hyvällä paikalla ja merinäköala suurimmasta osasta on hieno, on siellä huoneistoja mistä vesi ei näy kun juomalasissa.

      • Anonyymi

        Onko Kuparipannu vielä auki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Kuparipannu vielä auki

        On auki, mutta ei Riosolin lähelläkään.


    • Anonyymi

      Onhan siellä Ulvova Mylläri joka on Granin kuuluisimpia kulinaari paikkoja.

    • Anonyymi

      Ehkä se olisi jo liikaa pyydetty jos pääsee hissillä aivan alas,eli portaita on paljon.Ulvova mylläri niin,mikä on sen tilanne,jostain luin että se olisi suljettu

      • Anonyymi

        "Ulvova mylläri niin,mikä on sen tilanne,jostain luin että se olisi suljettu"

        Suljettu on lopullisesti.


    • Anonyymi

      Pääse taksilla

    • Anonyymi

      Oikein kiva sateenkaariväen hotelli. Aamupäivisin kootaan junaa allasalueella ja puoliltapäivin se lähteekin jo puksuttamaan.

    • Anonyymi

      Mitä taksi veloittaa sellaiselta mukavuudenhaluiselta turistilta joka ei viitsi kävellä portaita hotelli riosoliin alhaalta,matka ei pitkä mutta kuitenkin joku vähimmäistaksa ilmeisesti on?

      • Anonyymi

        Olisiko sinulla varaa kolmeen euroon, vai kaatuuko matkahaaveesi noinkin korkeaan hintaan.


    • Anonyymi

      Tarkoittaako edellinen kommentti että se hinta olisi siis 3 euroa,ihan sopiva ja sen maksaa kyllä mielellään

      • Anonyymi

        Täytyy vetää hiukan takaisin, voihan se maksaa vitosenkin, mutta ei missään nimessä enemäpää. En ole koskaan ajanut taksilla Puerto Ricossa, Inglesissä sitä enemmänkin. Uskoisin hinnan asettuvan 3-5 euron haarukkaan.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe