...niin mikä siinä oikein kyntää? Tällainen iäkkäämpi kaveri haluais tehdä kotisivun wordin tyylillä eikä ryhtyä enää tiedemieheksi.
Haluaisin sitten tietää mikä ohjelma olis lähinnä wordin mallia kun html-koodin käyttö vaatii minulta siirtymisen osa-aikaiseen työhön jotta vapaa-aika riittäisi kotisivun muokkaukseen. Ja masennuslääkeresepti olis hyvä olla jo pöydän reunalla valmiina kun kuitenkin saattaa ratketa juomaan tai hirttäytyä tulostinkaapeliin.
Jos WORDilla ei homma toimi...
5
623
Vastaukset
Juu, Word kannattaa jättää käynnistämättä jos webbisivuja aikoo kasata. Sitä ei ole tarkoitettu siihen ja tulos on suunnilleen samaa luokkaa kuin jos pelaisi tennistä lettupannulla.
Kokeile vaikka softaa nimeltä NVU. Sen saa ilmaiseksi osoitteesta http://koti.mbnet.fi/ff-faq/nvu/.- Tõppõ
Kyllä minä ainakin käytän Wordia toisinaan sivunteossa. En tosin tee sillä niitä sivuja mutta tekstit saatan hyvinkin kirjoittaa sillä ja copypastata sitten editoriin. Wordin oikoluku on kuitenkin ihan asiallinen ja koska omalle tekstille tulee sokeaksi niin jää monet tyhmät kirjoitusvirheet helposti huomaamatta.
Alkuperäiselle en valitettavasti anna vastausta koska itse kannatan mieluummin koodinteon opettelua.
Tai no, jos rahhoo löytyy niin saahan tuolla Macromedian DreamWeaverilla ihan kelpo jälkeä. Hintaa tosin on aikalailla ihan vain harrastuskäyttöä ajatellen.
- paulos
...vaikken nyt yskääsi oikein ymmärräkkään, niin vanhana ukkona (noin neljäviitosena alkeita opetelleena) ehdotan tutkimaan löytäisitkö jostain sellasen ohjelman kun Namo Web Editor, (jossain alan harrastelijalehdessä oli aikoinaan free-versio siitä..) onnistuisko sillä?
Tulostinkaapelilla ei päiväänsä kannata päättää, se pahus saattaa venyä liikaa... - Poro1
edellisten lisäksi jos saat jostakin vanhalta rompulta käsiisi front page express nimisen ohjelman niin sehän on melkein kuin tekisi wordilla!
Ohjelmaa ei löydy netistä, mutta esim. yhdellä K-cd:llä (Kompuutteri lehden romppu) se löytyy.
On suomenkielinen, jne.
Ja tietysti nyt joku kommentoi sen koodintekoa, mutta kaipa sekin on parempi kuin word?
Ja täytyy sanoa tuolle yhdelle kaverille, joka ilmoitti kirjoittavansa tekstin ensin wordiin ja sitten copy/paste editoriin: miksi et kirjoita sitä suoraan sinne...? - nellukka03
minäkin olen tehnyt sivut wordila ja onnistuu ja en tiedä html kielestä paljoakaan
käväsee kattoos
www.kolumbus.fi/t.j65
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1063118Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2311949- 1361849
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois571843Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641352- 961225
- 611155
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841154- 591137
- 67972